Hotel Zinnkrügl

• Sauna

20 reviews over Hotel Zinnkrügl

• 2018
    10Friederich02-03-2018

Dineren, drinken, slapen, ontbijten perfecte kamer

Perfect Hotel direct aan de Piste! Zeer gastvrij (Gast-Free) Een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Hubert.26-02-2014

Relaxed, luxe, ontspannen

Vorig jaar maart voor het eerst geweest, dit beviel zo goed dat we afgelopen januari weer geweest zijn.

Kamers op de bovenste verdieping zijn trendy/smaakvol ingericht met mooie badkamers (wat wel eens anders is). De bar is erg gezellig, maar zonder hoempapa. Het eten werkelijk uitstekend, wat ook niet anders kan met een Gault Milau en er wordt rekening gehouden met allerhande allergieën. Elke middag na 14:00 staat er in het restaurant gebak enz wat je naar believen mag pakken. Het welness-gebied is super, fitness, sauna's, stoombaden, enz, enz. (alleen geen jacuzzi) De skilockers zijn ruim, schoon, verwarmd en makkelijk te bereiken. De ligging is naast de cabinebaan en er is meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Van oorsprong zijn wij echte Zwitserland gangers en hadden nogal wat vooroordelen tov Oostenrijkse hotels, maar we voelen ons hier echt thuis. Het personeel is correct, maar wel persoonlijk zonder uit de hoogte of juist te popi jopi te zijn.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 9wvr22-10-2011

gewoonweg super

we waren eerste maal tijdens de zomer in dit hotel na vier maal in de winter en het was weer een super vakantie. volgende vakantie in dit hotel is reeds geboekt! j&w

Gereisd met partner in september 2011

• 9Verdonck13-08-2011

Super hotel met zéér verzorgde keuken!

Wij zijn hier geweest met oudere kinderen( 14 en 18) en ook voor hen is dit zeer goed bevallen, perfecte après-ski(in hotel alpendorf vlakbij). Het eten vonden wij cullinair zeer hoogstaand!! Recentelijk gerenoveerde kamers! We gaan terug.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 7B. en C.10-07-2009

Goede middelmaat

Aangenaam hotel. Eten was goed maar de keuze vrij beperkt en weinig gevariëerd. De badkamer was te klein en onpraktisch. Rudimentaire en wanordelijke skikelder. De vriendelijkheid van het personeel maakt echter veel goed. Eerder 3 dan 4 sterren waard.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Koos Matroos14-10-2007

Heerlijk genoten van een korte vakantie. Zoals al eerder beschreven: het eten is voortreffelijk. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Na het skieen heerlijk bijkomen in de sauna's en zwembad. Kortom uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding!

Gereisd met familie in maart 2007

• 8Fam. Pietseren09-09-2007

Prima hotel waar vooral culinaire kwaliteit, uitstekende bediening en een goede wijnkaart opvallen. Ook wellness liehebbers komen hier niets te kort. Veel Duitse gasten en iets meer gericht op rustig genieten dan op families. Faciliteiten voor kinderen in het Hotel zijn beperkt tot kinderjuf en speelkamer. Nabij hotel is wel een uitgebreide speeltuin aanwezig. Ligging voor wandelingen en het het uizicht kunnen bijna niet beter.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10Nienke30-07-2006

Hotel Zinnkrugl is een ontzettend goed hotel. Wij zijn er al meer dan 5 keer geweest en telkens maken we er weer andere mensen enthousiast voor. Zinnkrugl heeft een echt culinaire keuken met een uitgebreid assortiment. Het ligt tegen over de gondel, dus je hoeft alleen de straat maar over te steken (1 à 2 minuten). Het is een erg groot en uitgebreid skigebied, voor ieder wat wils. De service is top, alles wat je maar wilt. De kamers zijn goed, maar er zijn veel verschillende kamers dus u kunt kiezen. Het is ook erg kindvriendelijk, het is een echt familiehotel en het personeel is echt betrokken. Er zit ook een mooi welnessgebied bij, met turkse stoombaden, sauna's etc. Ook zit er een schoonheidssalon met massageruimte. Een aanrader voor een leuke skivakantie!

Gereisd met familie in februari 2006

• 9N.Snoek09-02-2006

Geweldig en knus hotel. De familie en personeel zijn lief en behulpzaam. Niets is teveel. Mooie welness met sauna's enz en een mooi zwembad. Alles is schoon en netjes. Heel lekker eten. De gondel is op loopafstand (3 min.) Wij zijn met kerstmis geweest en dat was helemaal top!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2006