Hotel Zinnkrügl

9,4

• Ligging t.o.v. pistes9,6

20 reviews over Hotel Zinnkrügl in het Nederlands

Perfect Hotel direct aan de Piste! Zeer gastvrij (Gast-Free) Een echte aanrader

Besonders hat uns die Freundlichkeit und Herzlichkeit des Personals beeindruckt. Auch die Küche war sehr abwechslungsreich und excellent. Den Swimmingpool hatten wir uns größer vorgestellt. Aufgrund des nicht idealen Wetters war er tagsüber immer stark frequentiert.

Familienfreundlich, tolle Küche, prima Service

Fam. Peterneck
28-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lässt keine Wünsche offen, alles top! Günstiges Preis/Leistungsverhältnis dank Pfingst-Angebot ( Kind bis 10 Jahre frei). Sehr gute Küche und Service, nette Kinderbetreuung mit tollen Angeboten. Geführte Wanderungen und vieles mehr.

Ein Urlaub wie man es sich wünscht

b. tetzel
29-5-2017

Die Herzlichkeit der Fam. Mayr und des gesamten Teams. Man wird von Beginn

an umsorgt und verwöhnt. Es beginnt mit dem Flair und der liebevollen Ausgestaltung der ganzen Räumlichkeiten. Man kann sich in einem sehr schönen

Wellnessbereich entspannen. Dazu wird ein umfangreiches Programm an

Massagen und Kosmetikbehandlungen vorgehalten.

Die Küche überrascht täglich aufs Neue mit kulinarischen Genüssen.

Dazu kommt ein perfekter Service in allen Bereichen.

Auch für die speziellen Urlaubsaktivitäten (Wanderungen, Besichtigung

Salzburg ect.) war gesorgt.

Danke Zinnkrügl-Team

Relaxed, luxe, ontspannen

Hubert.
26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vorig jaar maart voor het eerst geweest, dit beviel zo goed dat we afgelopen januari weer geweest zijn.

Kamers op de bovenste verdieping zijn trendy/smaakvol ingericht met mooie badkamers (wat wel eens anders is).

De bar is erg gezellig, maar zonder hoempapa.

Het eten werkelijk uitstekend, wat ook niet anders kan met een Gault Milau en er wordt rekening gehouden met allerhande allergieën.

Elke middag na 14:00 staat er in het restaurant gebak enz wat je naar believen mag pakken.

Het welness-gebied is super, fitness, sauna's, stoombaden, enz, enz. (alleen geen jacuzzi)

De skilockers zijn ruim, schoon, verwarmd en makkelijk te bereiken.

De ligging is naast de cabinebaan en er is meer dan voldoende parkeergelegenheid.

Van oorsprong zijn wij echte Zwitserland gangers en hadden nogal wat vooroordelen tov Oostenrijkse hotels, maar we voelen ons hier echt thuis.

Het personeel is correct, maar wel persoonlijk zonder uit de hoogte of juist te popi jopi te zijn.

Gewoonweg fantastisch!

Lynn
21-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het eten is er subliem en de apresski ook! Een echte aanrader met je gezin of met vrienden, personeel is uiterst vriendelijk!

gewoonweg super

wvr
22-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

we waren eerste maal tijdens de zomer in dit hotel na vier maal in de winter en het was weer een super vakantie.

volgende vakantie in dit hotel is reeds geboekt!

j&w

Super hotel met zéér verzorgde keuken!

Verdonck
13-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier geweest met oudere kinderen( 14 en 18) en ook voor hen is dit zeer goed bevallen, perfecte après-ski(in hotel alpendorf vlakbij). Het eten vonden wij cullinair zeer hoogstaand!! Recentelijk gerenoveerde kamers! We gaan terug.

Verwennerij

Linda
17-6-2010

We hadden een Landhaus komfortzimmer geboekt, wat ons zeer goed bevallen is. Een ruime kamer, met openslaande tuindeuren naar een balkon met een geweldig uitzicht. Heerlijk om 's morgens in je badjas even wakker te worden. Eten was iedere avond zeer goed met goede bediening. Leuk was ook dat je kon kiezen of je buiten of binnen wilde eten. Zwembad en welness-gedeelte waren helemaal in orde. Natuurlijk speelt het weer ook mee, maar we hebben echt een "zomer"vakantie gehad. Vanuit het hotel zijn er genoeg uitstapjes te doen (Salzburg, Zell am See, wandelingen). Het enige nadeel vonden wij dat het wel wat ver van het stadje af lag (is aan te lopen, maar niet voor elke dag!).

Goede middelmaat

B. en C.
10-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aangenaam hotel. Eten was goed maar de keuze vrij beperkt en weinig gevariëerd. De badkamer was te klein en onpraktisch.

Rudimentaire en wanordelijke skikelder.

De vriendelijkheid van het personeel maakt echter veel goed.

Eerder 3 dan 4 sterren waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zinnkrügl in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zinnkrügl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zinnkrügl scoort een 9.42 uit 10 op basis van 20 reviews.