Pension Rauchkuchl

Pension

Matig

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Rauchkuchl voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Rauchkuchl in het Nederlands

Nooit meer!

Il Quadrifoglio
13-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit pension ligt boven een restaurant 'steakhouse' annex bar. Het personeel ontvangt ons, maar kan onze gegevens niet vinden. Kennelijk is onze 8 persoonskamer (!) vrij, maar wil ze extra geld voor het ontbijt en de schoonmaak (wat inclusief was). De kamers zijn oud en gevaarlijk gelet op de TL buizen boven het bad+ douche. Parkeerplaats moet je afdwingen, want restaurantgasten hebben voorrang! Toch goed geslapen en het ontbijt was goed (de eigenaar verontschuldigd zich).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rauchkuchl in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rauchkuchl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.