Hotel Landhotel Lerch Plankenau

Hotel Landhotel Lerch Plankenau
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Lerch Plankenau voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Landhotel Lerch Plankenau in het Nederlands

Leuk hotel voor doorreis

Fam. den Otter, 3-8-2013

Dit hotel geboekt voor doorreis naar Kroatië.

Perfect hiervoor. Als je voor 20.00 uur aankomt, kun je nog gebruik maken van het diner. Mooie tuin met zwemvijver en ligstoelen.

In de omgeving zijn ook nog dingen te doen. Je zou je hier met gemak 2-3 dagen kunnen vermaken. Ontbijt en diner is niets bijzonders, maar dat kan ook niet anders voor die prijs. Voor een kort verblijf is het eten prima. Familiekamer heeft een stapelbed. Alles was goed schoon.

Gemoedelijk hotel

Dol, 13-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gemoedelijk (afgelegen) hotel met zeer vriendelijk personeel. Wat we erg waardeerden is dat de eigenaars ons allen uitnodigden voor een champagne toast op 31 dec.

Skibushalte voor de deur, echter eens per uur. tot 12.00uur, terug ging de eerste bus weer om 14.40uur. Taxi 14 euro. Met 10 min. sta je bij de gondel.

Naar aanleiding van de laatste recensies hier, hadden wij veel verwachtingen van het avondeten. Helaas bleek dit een buffet te zijn. Voor de kinderen prima. Voldoende keuze, alleen viel het wel eens tegen dat het vlees/vis droog was.

Vierpersoonskamer is een kamer met een 2 persoonsbed en een stapelbed. Elke dag schone handdoeken.

Leuke saunaruimte en ruimte voor de kinderen met een speelhuisje, biljart en tafelvoetbal.

Gezellig hotel met heerlijk eten.

GP, 16-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

In de voorjaarsvakantie in dit hotel geweest. Gezellig hotel, goed eten en met de auto binnen 15 minuten op de piste! Aardige eigenaren, hotel is vooral gericht op gezinnen. Kinderen kunnen zich prima vermaken in de speelruimte. Het is geen hotel met animatie of disco. Dat vonden wij prima! Om 11 uur in de avond was het lekker rustig. Je mag 's ochtends je eigen broodjes smeren voor op de piste. Ideaal als je niet van al die snacks op de piste houdt. Wij hebben het hier goed gehad. Gaan volgend jaar weer terug!

Culinair Hotel

Richard,Mirjam en Samantha, 30-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Tijdens de kerst een week in Hotel Plankenau Wirt geweest. Het personeel is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Het eten is uitmuntend; geen standaard Wiener Schnitzel maar een culinair 4 gangen diner. 's Ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet.

Verder beschikt het hotel over een mooi welness centrum met een sauna, stoombad, warme banken, en een solarium.

De kamers zijn effectief maar enigszins smaakloos geneubileerd.

De kamers hebben een flatscreen, een kluis, en veel kastruimte; de bedden zijn echter aan de harde kant.

De ski bus stopt letterlijk naast het hotel; gaat echter maar 1x per uur.

We kunnen een ieder het hotel aanbevelen.

zeer gezellig hotel, vriendelijk personeel

patrick, 30-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

zeer gezellig hotel, vriendelijk personeel. schone kamers, goed eten. skieen tot aan het hotel mogelijk maar alleen als de sneeuw het toe laat. één na deel is dat het even met de bus is naar de ski liften, maar de ski bus stopt voor de deur. je moet ook met de bus of auto naar het dorpje, dus de ligging is niet optimaal maar wel een heel leuk hotel

zeker een aanrader! vijne vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Lerch Plankenau in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Lerch Plankenau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Lerch Plankenau scoort een 9.66 uit 10 op basis van 21 reviews.