Hotel Landhotel Lerch Plankenaustersterster

Tonen op kaart

38 reviews over Hotel Landhotel Lerch Plankenau

• 10lenz28-10-2019

prachtige buitenruimte geweldige familie

De kamers erg mooi en goed uitgerust. Het eten was heerlijk. Service heel hard, vooral Hansi :) Paardrijden geweldig, zwemvijver ... Mooie inrichting erg warm en sprankelend het hele hotel .... 100% aanbevolen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10stella25-10-2019

fantastisch landhotel met geweldige eigenaren

Prachtig landhotel met een prachtige omgeving, zeer goed eten en behulpzaam personeel. We hadden een geweldige tijd, we zullen zeker terugkomen! was erg blij dat ze elke ochtend een programma hadden en op de hoogte waren van het weer. Natuurlijke zwemvijver geweldig, speeltuin geweldig en de dieren waar hij op sloeg, fee het paard is super aardig. Alles was erg mooi en smaakvol ingericht erg schoon. Dank aan het jonge team Isabel en Hansi :) Tot ziens

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 4E25-07-2019

Slecht! Voor een zomer vakantie!

Wij zijn met 2 kinderen in de zomer geweest. Wat viel dit tegen. Zowel wat je als recenties leest maar vooral de kamers. Linoleum op de vloer en een 2 persoons bed met stapelbed en een heel klein raampje om naar buiten te kunnen. Zo zagen de foto's van de familiekamer er echt niet uit! Wij zijn na 1 nacht vertrokken. Aanbetaling wilde ik laten zitten wat veel meer was dan een nachtje slapen. Ze hadden geen inleving nadat ik vertelde dat de plaatjes van de kamer in het echt niet in realisatie staan wat de kamers echt zijn. Misschien voor de winter goed omdat je aan het skien bent maar zeker niet voor een zomervakantie. Personeel in eetzaal wel heel vriedelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10wolter31-07-2018

Geweldige week gehad!

Een week op wintersport geweest, wat een Top hotel zeker 4 sterren waardig. Erg vriendelijk personeel. Onwijs lekker eten, en ook erg afwisselend Italiaanse avond, fonduen, of gewoon het buffet met voldoende vis & vlees.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10jens27-07-2018

we zijn er Nu voor de derde keer !!!!!

Landhotel Lerch is ons heel goed bevallen.

Goed ontvangst, erg lieve en behulpzame eigenaars.

Hele ruime kamers met uitzicht op de berge !

Het eten is werkelijk super, 4 gangen-menu en als er iets op staat wat je niet echt aanstaat, krijg je wat anders.

Drankjes en ook eten tussen de middag in het hotel niet schrikbarend

duur !

Maar hotel is SUPER !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10doris03-07-2018

meer als fantastisch

op alle gebied in 1 woord "super" hotel, bediening heel behulpzaam en toch niet te aanwezig. Eten, drinken, kamers, sauna enz. enz. super, super.....

het jonge echtpaar (ze komen beiden uit de hotelbranche) doet alles om het de gasten naar de zin te maken.... toetjesbuffet, "s middags gebaksbuffet enz.

Kan niet beter!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

7Fam. den Otter03-08-2013

Leuk hotel voor doorreis

Dit hotel geboekt voor doorreis naar Kroatië. Perfect hiervoor. Als je voor 20.00 uur aankomt, kun je nog gebruik maken van het diner. Mooie tuin met zwemvijver en ligstoelen. In de omgeving zijn ook nog dingen te doen. Je zou je hier met gemak 2-3 dagen kunnen vermaken. Ontbijt en diner is niets bijzonders, maar dat kan ook niet anders voor die prijs. Voor een kort verblijf is het eten prima. Familiekamer heeft een stapelbed. Alles was goed schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Dol13-01-2012

Gemoedelijk hotel

Gemoedelijk (afgelegen) hotel met zeer vriendelijk personeel. Wat we erg waardeerden is dat de eigenaars ons allen uitnodigden voor een champagne toast op 31 dec. Skibushalte voor de deur, echter eens per uur. tot 12.00uur, terug ging de eerste bus weer om 14.40uur. Taxi 14 euro. Met 10 min. sta je bij de gondel. Naar aanleiding van de laatste recensies hier, hadden wij veel verwachtingen van het avondeten. Helaas bleek dit een buffet te zijn. Voor de kinderen prima. Voldoende keuze, alleen viel het wel eens tegen dat het vlees/vis droog was. Vierpersoonskamer is een kamer met een 2 persoonsbed en een stapelbed. Elke dag schone handdoeken. Leuke saunaruimte en ruimte voor de kinderen met een speelhuisje, biljart en tafelvoetbal.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 8GP16-05-2011

Gezellig hotel met heerlijk eten.

In de voorjaarsvakantie in dit hotel geweest. Gezellig hotel, goed eten en met de auto binnen 15 minuten op de piste! Aardige eigenaren, hotel is vooral gericht op gezinnen. Kinderen kunnen zich prima vermaken in de speelruimte. Het is geen hotel met animatie of disco. Dat vonden wij prima! Om 11 uur in de avond was het lekker rustig. Je mag 's ochtends je eigen broodjes smeren voor op de piste. Ideaal als je niet van al die snacks op de piste houdt. Wij hebben het hier goed gehad. Gaan volgend jaar weer terug!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 8Richard,Mirjam en Samantha30-12-2009

Culinair Hotel

Tijdens de kerst een week in Hotel Plankenau Wirt geweest. Het personeel is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Het eten is uitmuntend; geen standaard Wiener Schnitzel maar een culinair 4 gangen diner. 's Ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet. Verder beschikt het hotel over een mooi welness centrum met een sauna, stoombad, warme banken, en een solarium. De kamers zijn effectief maar enigszins smaakloos geneubileerd. De kamers hebben een flatscreen, een kluis, en veel kastruimte; de bedden zijn echter aan de harde kant. De ski bus stopt letterlijk naast het hotel; gaat echter maar 1x per uur. We kunnen een ieder het hotel aanbevelen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

0 tips over Hotel Landhotel Lerch Plankenau

0 vragen over Hotel Landhotel Lerch Plankenau

• VerzorgingHalfpension
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages