Hostel Jugendhotel Weitenmoos

HostelWeer vandaag27°14°

Matig

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Jugendhotel Weitenmoos voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Jugendhotel Weitenmoos in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

De acc. is ingericht op groepen en dan met name jeugd. De kamers zijn sober en summier ingericht. De eetzaal is hol en het geserveerde ontbijt bestond uit:

3 soorten muesli, 2 soorten vleeswaren, 1 kaassoort, honing, yoghurt, melk, 3 soorten brood en een stukje fruit. De koffie was zo slap dat deze vanzelf uit het kannetje is gevallen.

Voor groepsmatige verblijven met een vol activiteiten agenda denk ik wel geschikt. Niet voor een langer verblijf als je uitgaat van een gezinsvakantie. Maar ja het is dan ook niet voor niets een hostel .

De vrouw des huizes is uitermate vriendelijk en behulpzaam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jugendhotel Weitenmoos in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jugendhotel Weitenmoos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jugendhotel Weitenmoos scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.