Appartement Haus Sonnleitn

9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,7

7 reviews over Appartement Haus Sonnleitn in het Nederlands

Met vrienden

Perfecte plek voor de wintersport

Bert Brunekreeft
22-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

De accommodatie heeft een perfecte ligging t.o.v. de pistes. De Nederlandse eigenaar is behulpzaam, denkt met je mee en kent de omgeving erg goed. Weet dus waar je goed kunt skiën, lekker kunt eten en waar je andere activiteiten kunt doen.

De kamers zijn prima in orde. Het ontbijt smaakte iedere ochtend weer goed.

SUPER SKIVAKANTIE

Paul Metselaar
13-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

In dit appartement heerst een leuke gezellige sfeer. Dat komt mede door de vriendelijkheid van de gastheer en gastvrouw. De gastheer heeft zelfs een keer op de open haard voor ons gekookt, erg gezellig. Hier kom ik zeker nog een keer terug.

Super toll.

Halenbeek
12-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met enkele vrienden daar een heel prettig verblijf gehad. De gastheer is goed bekend met de mogelijkheden die de omgeving biedt. Ook in het huis was het heel gemoedelijk met een enthousiast brandende haard. Voor herhaling vatbaar.

Fantastische plek

van den Berg
12-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Sonnleitn is een super huis voor een leuke vakantie. De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en zeer gastvrij. Volgende jaar op zekers weer hier naar toe. Een echte aanrader.

Super!!

Warnaar
20-5-2012

Met hemelvaart voor 4 dagen een appartement geboekt. Alles is superschoon, in appartement is alles aanwezig en de gastvrouw en heer doen er alles aan om je een fantastische vakantie te laten beleven. Goede tips voor uitstapjes gekregen. Heerlijke Barbequeavond gehad. We komen hier zeer zeker terug. Vanuit het huis kun je fantastische wandelingen maken, het uitzicht is adembenemend.

Korte vakantie... super!!

Hulst
23-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Enekle dagen geweest.. gezellig, lekker persoonlijk. Leuke gezellige gastheer en gastvrouw

fantastisch

schackman
      5-11-2011
      • Ligging t.o.v. pistes9

erg leuke vakantie! Aardige Gastheer en gastvrouw.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sonnleitn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Sonnleitn in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Sonnleitn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.