Hotel Hahnbaum

7,3

• Ligging t.o.v. pistes7,3

23 reviews over Hotel Hahnbaum in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes5

Hotel von aussen hui und innen pfui. Einchecken an der Bar, neben biertrinkenden Männern. Zimmer alte und kaputte Möbel. Völlig verwohnt. Personal beleidigend, unfreundlich und aggressiv, nach einer freundlichen Fragen von uns, ob es ein Ausweichzimmer gäbe. Ein plötzlich aus der Küche kommende glatzköpfige Koch, wurde beleidigend und man hatte manchmal die Befürchtung das er neigte, handgreiflich zu werden. Das hatte ich noch nie erlebt. Wir hatten uns beim Reiseveranstalter beschwert und solche Situationen waren denen bekannt. Haben ohne Probleme das Geld zurück bekommen. Lasst bloß die Hände von dem Hotel.

Geweldig hotel, aardig personeel, goed eten

Pam Vingerhoets
28-7-2016

Kamers en rest van hotel echt schoon en netjes, ontbijt genoeg keus, avondeten echt lekker en vers en voldoende, mooi uitzicht. Prima hotel, minpuntje de weg ernaar toe, maar na een paar keer went het wel. Personeel is vriendelijk

• Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed aan dit hotel. Zeker een aanrader. Het uitzicht vind je niet zo gauw elders. Alle negatieve verhalen klopt niets van.zeker de cart van 62euro kopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Hahnbaum voor je op een rij gezet:

Wat een uitzicht uit zo'n leuk hotel.

Ad en Ria van Ravensberg
3-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het dorp is op 600m en het hotel op 1200m. Je moet dus de berg op. Tis even wennen maar dan went het wel heel snel. Het hotel ligt prachtig en de familie van het hotel zijn pracht mensen. Mooie uitstapjes te maken naar de Grossglockner, de Krimml watervallen en de Lichtensteinklamm. Het meest bijzonder was de Eisriesenwelt. Tis geen bejaardenuitje want je loopt flink bergop, maar die ijswereld is het allemaal waard.

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn er met 7 personen geweest, mooi uitzicht lekker eten! Wij gaan hier zeker vaker heen

Höhenluft und phantastische Aussicht

Dr. Volker Nickäs
15-9-2015

Schon die Bergfahrt von St. Johann hinauf zum Hotel Hahnbaum ist ein Urlaubserlebnis. Über 4 km führt die gut befahrbare Strecke hinauf auf rund 1400 m Höhe. Die Steigung war auch mit vollbesetztem Wagen und Gepäck gut zu meistern. 23 Ausweichstellen haben wir gezählt, mit dem gelegentlichen Gegenverkehr gab's deshalb keine Probleme. Oben angekommen genießt man zuerst einmal die herrliche Aussicht und die reine Bergluft. Im Hotel wurden wir von Petra, Stephanie und Albin freundlich empfangen. Auffallend ist die geschmackvolle Ausstattung des ganzen Hotels. Die Zimmer sind geräumig und blitzsauber mit komfortablen Duschen. Wir fanden sowohl das Viergangmenü am Abend (Halbpension) als auch das Frühstücksbuffet am nächsten Morgen ausgezeichnet.

Unser Resumée: wir kommen wieder!

Hotel Hahnbaum - ein Urlaubshit

Martina Heller
14-9-2015

Hoch über den Dächern von St. Johann liegt das wunderschöne Hotel Hahnbaum. Die Bergfahrt zum Hotel wird durch phantastische Aussicht, freundliches Personal, gepflegte Zimmer und eine ausgezeichnete Küche belohnt. Neben den Wintersportmöglichkeiten bieten sich wunderschöne Wanderwege an. Wir haben das Hotel als Gruppe genutzt und freuen uns schon auf's nächste Mal.

niet meer

NH
2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Normaal kijk ik niet op van negatief commentaar van anderen.Deze keer hebben ze gelijk.Hotel ligt in de middle of nowhere.Je rijdt door St. Johann,leuk dorp.Op het punt dat je denkt,nee niet nog verder...begint een bergweg;4 km omhoog,waar 1 auto kan rijden.Passeren gaat niet. Doodeng!

Kamer+uitzicht is prachtig.Bed goed.Badkamer ook.mooi en schoon.Ontbijt prima.Diner karig.Sappenbar niet ontdekt.Jammer.Terras omgeven door wespen.Erg vervelend.Waarom geen wespenvanger?Kleine moeite?Drinken moet je zelf (binnen) bestellen.Geen winkeltje,niets in de buurt,alleen 1 wandeltocht.

Als je iets wilt doen,moet je met auto over die vreselijke weg.Lopen geen optie,4 km x 2 is een tocht op zich,en sta je pas beneden.Gezin werkt hard.Weet niet waar het mis gaat.Ze komen op mij stug over.In elk geval niet de Oostenrijkse vriendelijkheid die ik ken.Zelf toe aan vakantie?Ze verdienen het.Hotel kan ik slechts aanraden aan èchte rustzoekers.Houd in gedachte dat er echt niets is in de nabije omgeving.

Nooit meer!

Jack
22-8-2015

Slecht bereikbaar, zelfs gevaarlijk te noemen.

Eten zwaar onder de maat voor Oostenrijkse begrippen.

Service slecht.

Wel ruime en schone kamer.

Alle drankjes, koffie, thee moesten behoorlijk betaald worden.

Nooit meer

Frens
17-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes2

Allereerst de weg omhoog naar het hotel was verschrikkelijk. Vier kilometer omhoog op een weg die één autobreedte breed was. Enkel bochten. Dus een auto in tegenovergestelde richting kon je niet zien aankomen.Was iedere dag weer mazzel als je heel boven of beneden kwam. Het laatste stuk bij het hotel was zeer slecht te berijden. Dan het eten. Was ook niet echt goed te noemen. Ieder dag dezelfde saladebar. Bouillon vooraf en hoofdmaaltijd was veel te zout en erg weinig. Voor mannen zelfs véél te weinig. Sommige mensen hielden het voor gezien en gingen in het dorp eten. Het ontbijt was gewoon. Hoeft ook niet meer. Alleen het bijvullen zou wat sneller kunnen. Ook was de sap soms niet goed. Rinzig. Ook hoorde ik dat de melk soms zuur was. De sappenbar was water met een schijf citroen. Wat erg goed was, waren de kamers en douche. Alhoewel we ruim een week op de douchekop hebben moeten wachten voor deze gemaakt werd. Moesten hem met de hand vasthouden. Kamer was heel erg schoon en ruim.

We hebben een aantal aanbieders voor Hahnbaum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hahnbaum in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hahnbaum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hahnbaum scoort een 7.26 uit 10 op basis van 23 reviews.