Hotel Hahnbaum

• Animatie
  • Sauna

23 reviews over Hotel Hahnbaum

• 8Pam Vingerhoets28-07-2016

Geweldig hotel, aardig personeel, goed eten

Kamers en rest van hotel echt schoon en netjes, ontbijt genoeg keus, avondeten echt lekker en vers en voldoende, mooi uitzicht. Prima hotel, minpuntje de weg ernaar toe, maar na een paar keer went het wel. Personeel is vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Kees en atie09-07-2016

Een heel goed hotel met een zeer vriendelijke gast

Alles was goed aan dit hotel. Zeker een aanrader. Het uitzicht vind je niet zo gauw elders. Alle negatieve verhalen klopt niets van.zeker de cart van 62euro kopen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Ad en Ria van Ravensberg03-07-2016

Wat een uitzicht uit zo'n leuk hotel.

Het dorp is op 600m en het hotel op 1200m. Je moet dus de berg op. Tis even wennen maar dan went het wel heel snel. Het hotel ligt prachtig en de familie van het hotel zijn pracht mensen. Mooie uitstapjes te maken naar de Grossglockner, de Krimml watervallen en de Lichtensteinklamm. Het meest bijzonder was de Eisriesenwelt. Tis geen bejaardenuitje want je loopt flink bergop, maar die ijswereld is het allemaal waard.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in mei 2016

• 10sjaak05-03-2016

prima hotel super goed eten (wel eenvoudig )

Wij zijn er met 7 personen geweest, mooi uitzicht lekker eten! Wij gaan hier zeker vaker heen

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 5NH02-09-2015

niet meer

Normaal kijk ik niet op van negatief commentaar van anderen.Deze keer hebben ze gelijk.Hotel ligt in de middle of nowhere.Je rijdt door St. Johann,leuk dorp.Op het punt dat je denkt,nee niet nog verder...begint een bergweg;4 km omhoog,waar 1 auto kan rijden.Passeren gaat niet. Doodeng! Kamer+uitzicht is prachtig.Bed goed.Badkamer ook.mooi en schoon.Ontbijt prima.Diner karig.Sappenbar niet ontdekt.Jammer.Terras omgeven door wespen.Erg vervelend.Waarom geen wespenvanger?Kleine moeite?Drinken moet je zelf (binnen) bestellen.Geen winkeltje,niets in de buurt,alleen 1 wandeltocht. Als je iets wilt doen,moet je met auto over die vreselijke weg.Lopen geen optie,4 km x 2 is een tocht op zich,en sta je pas beneden.Gezin werkt hard.Weet niet waar het mis gaat.Ze komen op mij stug over.In elk geval niet de Oostenrijkse vriendelijkheid die ik ken.Zelf toe aan vakantie?Ze verdienen het.Hotel kan ik slechts aanraden aan èchte rustzoekers.Houd in gedachte dat er echt niets is in de nabije omgeving.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 4Jack22-08-2015

Nooit meer!

Slecht bereikbaar, zelfs gevaarlijk te noemen. Eten zwaar onder de maat voor Oostenrijkse begrippen. Service slecht. Wel ruime en schone kamer. Alle drankjes, koffie, thee moesten behoorlijk betaald worden.

Gereisd in juli 2015

• 4Frens17-08-2015

Nooit meer

Allereerst de weg omhoog naar het hotel was verschrikkelijk. Vier kilometer omhoog op een weg die één autobreedte breed was. Enkel bochten. Dus een auto in tegenovergestelde richting kon je niet zien aankomen.Was iedere dag weer mazzel als je heel boven of beneden kwam. Het laatste stuk bij het hotel was zeer slecht te berijden. Dan het eten. Was ook niet echt goed te noemen. Ieder dag dezelfde saladebar. Bouillon vooraf en hoofdmaaltijd was veel te zout en erg weinig. Voor mannen zelfs véél te weinig. Sommige mensen hielden het voor gezien en gingen in het dorp eten. Het ontbijt was gewoon. Hoeft ook niet meer. Alleen het bijvullen zou wat sneller kunnen. Ook was de sap soms niet goed. Rinzig. Ook hoorde ik dat de melk soms zuur was. De sappenbar was water met een schijf citroen. Wat erg goed was, waren de kamers en douche. Alhoewel we ruim een week op de douchekop hebben moeten wachten voor deze gemaakt werd. Moesten hem met de hand vasthouden. Kamer was heel erg schoon en ruim.

• 2Ligging t.o.v. pistes

• 6Wouter17-08-2015

Mooie locatie, propere kamers,eten viel echt tegen

De kamers zijn proper en ruim, nette badkamer. Helaas geen wifi op de kamers maar wel op het terras. Mooie locatie, zicht op de bergen en vriendelijke uitbaaters.

Maar het eten was niet goed. Echt onvoldoende voor een hotel dat tevens een restaurant is. We verbleven 7 nachten in het hotel, met elke avond een viergangen menu wat eigenlijk een soep, saladebar, hoofdgerecht en dessert is. De soep viel meestal mee, wel 3 maal dezelfde bouillon soep en de desserts waren lekker. De hoofdschotel was echt een ramp. Het was echt op het goedkoopste af, veel te droog, veel te weinig, niets van smaak. Ik snap echt niet dat een kok zoiets durft te serveren. Saladebar telkens vrijwel dezelfde groenten in azijn. In het midden van de week was er bbq en dat kon ons wel bekoren. Alleen weer dezelfde groenten en de worsten waren op toen wij aan tafel gingen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 6Gerard09-05-2015

voor ons nooit meer

Geweldige schoonmaakster ! Moeder en dochter werken heel hard. Maar op de kamer een oud bed en oude stoelen. Ook op het balkon oude klapstoelen. het avondeten is gewoon ,ontbijt goed. vol deed niet aan onze verwachtingen. toch wel een beetje uitgeknepen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 6Taams01-03-2015

Slecht bereikbaar!

Dit hotel ligt aan 1 piste van het ski amadee, de rest ligt op 15 minuten rijden. De weg erna toe is slecht, vooral het laatste stuk waar het hotel zelf verantwoordelijk voor is is niet te doen, wordt niet schoongemaakt, men moet maar zien hoe je naar boven komt zegt het personeel.... Erg klantvriendelijk.. Hebben uiteindelijk meerdere mensen moeten duwen ( zelfs met sneeuwkettingen om) enorm min punt.. Uitzicht is erg mooi! Kamers en badkamer uitstekend. Ontbijt prima in orde( wel pas om 8.00) waardoor je de skibus van 8.30 mist en die van 9.30 pas kunt nemen... Uiteindelijk met pendelbus en gondel sta je dus pas boven aan de berg om 10.30. Verder moet je de bus van 15.30 uiterlijk terug hebben anders kom je niet meer om hoog.. Avondeten ronduit slecht, wijnen wel prima. Personeel niet vriendelijk en niet klantgericht.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Ihr Hotel Team, Inhaber, 01-04-2015

Lieber Gast, danke für Ihre Bewertung.

Bezüglich dem "Wein oder Geldstrafe" möchte ich darauf hinweisen, dass Sie heimlich in eine unserer Weinflaschen Ihren selbst mitgebrachten Wein umgefüllt haben (ohne unserer Zustimmung) und diesen in unserem Restaurant getrunken haben. Bei uns in Österreich ist es üblich für selbst mitgebrachte Speisen bzw. Getränke ein "Stoppelgeld" einzuheben. Das haben wir in diesem Fall gemacht.

Ist es bei Ihnen zu Hause üblich, dass man sich Getränke oder Speisen selbst mit ins Restaurant nimmt?

In unserer Hotelbeschreibung informieren wir genau, dass bei vermehrtem Schneefall eventuell Schneeketten notwendig sind, zeitweise sogar Schneekettenpflicht besteht. Wir waren Ihnen mehrmals behilflich diese an Ihrem Fahrzeug anzulegen bzw. haben wir Ihr Fahrzeug für Sie sicher auf unserem Parkplatz abgestellt.

Ihr Hotel Hahnbaum Team

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Hotel Hahnbaum info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Steaks, Vegetarisch