Pension Forsthof

5 reviews over Pension Forsthof in het Nederlands

Gezellig en gastvrij

Miranda, 4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig en gastvrij verblijf, mooi gelegen aan de piste. Het hotel ligt aan het einde van het skigebied maar dat was in de voorjaarsvakantie ook lekker rustig. Mooie gerenoveerde kamers, fijne sauna, gezellig gastvrouw Eva en prima eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

prima uitval om te skieen

Stefan, 27-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit pension is een simple maar schone slaapplek in Alpendorf.

De ligging is direct aan de piste en als er genoeg sneeuw ligt kun je echt tot de voordeur skiën. Hou er wel rekening mee dat je aan het einde van Ski-Amade zit. Als je naar het mooie Flachau wilt skiën heb je ruim 45 min nodig ( veel korte liften )

Het appartement waar wij zaten is prima (zonder balkon = kelder ) en in ieder geval schoon.

De "stube" is een beetje krap voor het aantal gasten. Het eten is verder prima maar simple ( misschien een beetje weinig voor grote eters ). Ook het ontbijt is prima, met elke ochtend verse broodjes en een vers eitje.

Het Sauna landschap is wel aan een opknapbeurt toe, de stoomcabine is defect en er is geen warm water in de douche. In de sauna zelf was de verlichting defect... gelukkig wel genoeg schone handdoeken :-)

heerlijk rustig pension

Nicolle, 18-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zijn met de oud en nieuw heerlijk een weekje gaan skieen in dit leuk klein pensionnetje altijd gezellig

Aanrader!

Debbie, 15-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik kom hier nu al een aantal jaar en het bevalt nog steeds erg goed. Elke ochtend verse broodjes en een ontbijtbuffet en ook 's avonds kan je er lekker eten!

Het pension ligt direct aan de piste en in de buurt van de liften. Je hebt de auto echt niet meer nodig. Tevens is Alpendorf aangesloten bij het Ski Amade waardoor je nog mooie tochten kan maken.

Knus familiepension aan de piste!!!!!

fam. de Graaf, 12-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit gezellige pension ligt direct aan de piste en op 50 meter van de liften. Wij zijn hier al vaker geweest en het bevalt nog steeds erg goed. Lekker eten en een gezellige sfeer. Volgend jaar gaan we er zeker weer naar toe.

We hebben een aantal aanbieders voor Forsthof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Forsthof in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Forsthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Forsthof scoort een 7.77 uit 10 op basis van 5 reviews.