Hotel Bacher ***

• Ligging t.o.v. pistes4,6

7 reviews over Hotel Bacher in het Nederlands

Schone kamers, prima halfpension

Kirsten, 20-8-2017

We hebben 2 nachten overnacht, 2 volw en 2 kids (3 en 7) op 1 kamer. Kamer was hiervoor ruim genoeg. De kamer en badkamer waren schoon. Geen airco. Ramen kunnen wel open maar dan verkeerslawaai.

Eenvoudig hotel maar voor ons is het belangrijkste dat de kamers schoon zijn en het eten goed. Dat was het.

Je kunt bij het hotel op het terras zitten.

Ligt wel aan een drukke weg, die ook s'avonds laat nog goed hoorbaar is.

Prima overnachtingshotel als je op doorreis bent.

Geisterberg was erg leuk om te wandelen, voor de kids voldoende speeltoestellen om te spelen in de bergen. Neem droge kleding mee, veel water om mee te spelen.

Prima Gasthof

Hans Vierhout, 26-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

Als je met eigen vervoer bent perfecte locatie goed ontvangen en goed ontbijt en diner

niet te best

dave, 21-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

Erg simpel hotel.Onvriendelijke mensen en zeer druk met lokaal volk.Het hotel ligt buiten het centrum.Voor de wintersport niet het geschikte hotel en gebied.

nooit meer

dave, 21-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het pension ligt ver van het centrum,waar ook niets te doen is.De bussen rijden 1 keer per uur en dan 3 x per dag. Een bus missen is dus lang wachten. Geen info bij aankomst en onvriendelijke mensen in het hotel. Behalve als je erg goed Duits kan spreken hoef je weinig van de mensen te verwachten.Het skigebied ligt niet aan elkaar vast met pistes,maar met bussen.Dus veel zitten en weinig skiën in dit gebied. Als je een beetje kan skiën ben je met een dag wel klaar hier!!

Ik raad aan om dit gebied niet te kiezen. Voor de gemiddelde skiër zal het al snel gaan vervelen.

Gezellig familiehotel

Nelly, 4-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Gezellig familiehotel. Kamers eenvoudig maar netjes ingericht. Met de skibus op loopafstand ben je zomaar op de pistes. Wij hebben het hier super naar onze zin gehad, zeker voor herhaling vatbaar!! Servece goed.
  • Ligging t.o.v. pistes4

Geweldig eten , maar bediening etc is ondermaats . Dat weet ik uit 12 Jaar ervaring alhier.

Heel, heel simpel en ouderwets ongericht

A. de Vries, 8-9-2003

Heel, heel simpel en ouderwets ongericht.

Een groot pluspunt was het eten.

Vootreffelijk heel goedkoop halfpension arangement.

We hebben een aantal aanbieders voor Bacher voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bacher in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bacher scoort een 6.8 uit 10 op basis van 7 reviews.