Hotel Alpendorf

Zeer tevreden!

K. Paap,
2-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Keurig hotel, vriendelijk personeel, goed eten. mooie locatie.

Personeel uit Litouwen, Hongarije en Zweden. Engelstalige communicatie gaat veel beter dan in Duits communiceren, maar voor ons was dit wel een bijkomend voordeel!

Super vakantie! Echte aanrader!!

Tim,
29-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig ski gebied! Lekker rustig ski dorp met leuke echt Oostenrijkse restaurantjes en barretjes.. Wil je wat meer actie na het skiën ga dan met de G-Link naar Flachau waar het drukker is en meer après ski.

Voor ieder wat wils dus...

Wij zijn hier met het vliegtuig naar toe gevlogen, vervolgens 45min in shuttle bussen die rijden en direct de piste op.

Een echte aanrader!!

• Ligging t.o.v. pistes10

Alpendorf is geen dorp, maar een wijk onderaan een piste met voornamelijk hotels. Dit neemt niet weg dat het een ontzettend gezellig "dorp" is, met leuke après ski mogelijkheden. Maar het allerfijnste aan Alpendorf is dat elk hotel op loopafstand van de skilift bevind dat toegang biedt toch het ski paradijs genaamd Ski-Amade! Een gebied zo groot dat je altijd de juiste piste voor jezelf kunt vinden: in de zon, schaduw, rood of zwart, gezellig druk of heel rustig en misschien nog wel belangrijke..... veel goede berghutten met heerlijk en betaalbaar eten.

topper

mark de wildt,
21-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

gewoon super hotel. Alles is mogelijk en anders vragen en wordt gedaan.

• Ligging t.o.v. pistes8

Alles was prima, van kamers eten personeel vriendelijkheid eigenaren . Super schone kamers, vriendelijk personeel,en het eten was super. De ligging van het hotel was fantastisch. Alleen het zwembad was wat klein. En voor ons belangrijk er was een golfbaan in de buurt, waar je met korting kon spelen, en op de korte baan zelfs gratis. Er zijn geen min punten voor

dit hotel

Alweer een heerlijke vakantie in dit fijne hotel!

Jorien Vossepoel
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We gaan nu al jaren naar het zelfde hotel tijdens onze skivakantie en dat hopen we nog jaren zo vol te houden.

• Ligging t.o.v. pistes10

Zeer vriendelijke alerte medewerkers, goed, lekker en gezond eten, schone luxe suite met mooi uitzicht en prachtige badkamer. Luxe wellness. Mooie bar. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Op loopafstand van gondel. Gemakkelijk te bereiken met auto. Verwennerij! Geen minpunten te verzinnen, fantastisch verblijf gehad. Aanrader!

Een fantastische kerstweek met de familie !

Fam.F& VH
28-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was in orde zoals de vorige jaren.Alleen het eten was nog fijner dan vorige jaren!De hele week zon en goede pistes kregen we er nog gratis bij.

Top hotel

Ruud
30-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik was er in de zomer en had een half pension voor een week. Normaal neem ik geen half pension en kies ik de eetgelegenheden zelf, maar ditmaal dus wel.

En dat was een heel goede keuze, het eten is er van zeer zeer hoge kwaliteit. De service is er ook top.

De omgeving is prachtig, heerlijk wandelen, vriendelijk, zelf koos ik vaker voor de mountainbike overigens. Kamers zijn ook prima, zwembad ook voor een frisse duik na afloop. Verwacht echter in de zomer hier geen uitgebreid nachtleven.

Kortom een echte aanrader.

Wunderbar!

Delphine Winne
27-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

centraal gelegen veel uitstapmogelijkheden.Vlakbij gondellift.Op 5 minuutjes gezellig meertje.Te voet Liechtenstein Klamme bezoeken.hotel organiseert uitstappen en kinderanimatie met disco kooknamiddag,cocktails maken, minigolftornooi.Ze motiveren kids om te wandelen,daarmee verdienen ze stempels en gratis ijsje,cocktail en als kaart vol is oorkonde en medaille.Het hotel is erg netjes,de familiekamer is aanrader,speelkelder,speelkoffer,tafeltennis,hangmattenhet zwembad ensauna's en solarium zijn zeer goed.Je kan massage aanvragen,vakkundig door kinesist Tony Unterkofler.Alle uitstappen zijn zeer kindvriendelijk,overal zijn waterspelletjes,vlotten, schommels,go-cars groot pluspunt isde Salzburgerkaart,inbegrepen in hotelprijs en zorgt ervoor dat je gratis alle liften, musea en treintjes kan nemen..elke avond luxe 6gangen diner,voor kids op kindermaat,keuze tussen vegetarisch, vis en vlees.dessertbuffetzeer uitgebreid, compleet met chocoladefontein.Ook ontbijtbuffet erg uitgebreid.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpendorf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpendorf in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.