Gasthof Andlwirt

Weer vandaag24°
Gasthof Andlwirt
9,9

1 review over Gasthof Andlwirt in het Nederlands

Oostenrijks leukste en mooiste plek !

frits en els
4-3-2010

Gasthof Andlwirt in St. Andrä im Lungau is een zichzelf steeds vernieuwend, prachtig, gezellig en vooral kindvriendelijk bedrijf met een fantastische menukaart, die elke paar dagen wisselt. Ook al neem je half- of volpension, je kiest altijd à la carte. 's Morgens een uitstekend ontbijtbuffet. In de winter is het vrij sneeuwzeker omdat het gasthof op 1100m hoogte ligt. Elk uur komt de skibus langs het hotel en brengt je nog verder omhoog en weer terug naar het skigebied Obertaurn. Met eigen auto kan natuurlijk ook. Groot langlaufgebied en volop slee-mogelijkheden voor de kleintjes. Van vlakbij kan met ook paardensledetochten boeken/maken. Er is een mooie speelkamer in huis voor de kinderen, een"Welness" met sauna gratis voor hotelgasten. De kamers zijn geweldig en met mooi meubulair ingericht, sommige met balkon. Er is een lift in huis. 's Zomers een heerlijk terras en een mooie zonneweide met ligstoelen en een grote tennisbaan. Dit is een superplek voor een supervakantie ! Doen!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2008

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Andlwirt in St. Andrä im Lungau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Andlwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.