Hotel Walkner

Familie

Vriendelijk hotel!

J vd meer
16-8-2016

Een netjes net gerenoveerd hotel. (Kind)vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht op het meer! Het hotel heeft een kleine speeltuin voorzien van een glijbaan, zandbak en trampoline. Tevens is er een zwembad met een aantal ligstoelen. Het terras is netjes. Het eten uit de typische Oostenrijkse keuken was goed en voldoende. Een goed hotel waar ze gastvrijheid hoog in het vaandel hebben.

Goed voor een keer, maar komen niet meer terug.

Isabel en Jurgen
30-7-2015

We verbleven 12 dagen met baby van 15 maanden. We zaten in type 22 (2/4 p) maar was heel krap, weinig kasten. Badkamer met bad ok. Uitzicht is wel prachtig! Ontbijt is teleurstelling, niets gekoeld, weinig keuze, vlees en kaas wordt warm, vliegen en wespen errond, enkel hardgekookte eitjes, geen afwisseling. Avondeten 4-gangen, maar voorgerecht zag je amper liggen, de rest ok enkel te kleine porties, dus met honger van tafel. Voor de baby werd er niks voorzien, we moesten er altijd achter vragen! Weinig groenten en zout! Prijs kwaliteit duur. Al in 4-sterren AI gezeten voor zelfde prijs. Personeel vriendelijker dan uitbaters, zeker die ene ober. Kamers worden niet grondig gepoetst, lagen nog nootjes en speelgoed onder ons bed bij aankomst. We maakten er het beste van, maar gaan nooit meer terug.

heel goed

depraeter
9-9-2013

Rustige en mooie ligging met open zwembad dit is bij mooi wer een plus punt. Vriendelijke chef, staat altijd voor iedereen klaar. Vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Walkner voor je op een rij gezet:

leuk kindvriendelijk hotel met lekkere keuken

fam castelein
30-8-2012

Leuk kleinschalig hotel, proper aangenaam zwembad, vriendelijke uitbaters en zeer lekkere keuken voor de prijs. Bij mooi weer kan je op terras ontbijten en avondeten genieten echt zalig.

enig minpunt uitsluitend Duitstalig en kamers een beetje oudbollig ingericht.

Leuk verblijf...

Freddy
25-8-2011

Gezellig hotel niet te groot...netjes en het eten viel best mee personeel zeer vriendelijk.

Typisch Oostenrijks hotel:gatvrijheid+lekker eten

Familie Goutry - Lepla uit Oostkamp
2-8-2011

Warm onthaal bij de check-inn. Kregen ondanks het late uur (+/- 18u30) de kans om ons op te frissen vooraleer aan tafel te gaan. Kinderen kregen mogelijkheid tot ander dessert. Lekker eten, persoonlijke bediening. Voorgerecht was in buffetstijl. Elke avond 4-gangen menu, 's morgens buffet. Ligging was ok om door te rijden naar Zuiden. Rustig. Zwembad en mooie tuin maar wegens slechte weer geen gebruik van kunnen maken. Voor de meereizende tieners was alles ok behalve de kitscherige stijl die typisch Oostenrijks is. Al viel het best mee in vergelijking met andere Oostenrijkse hotels die we reeds bezochten. Geen lift en drie verdiepingen, dus niet geschikt voor mensen met fysieke beperkingen.

Heel tof hotel

Tine Heymans
19-7-2011

Wij zijn het niet eens met het niet-kindvriendelijke karakter van dit hotel. De eigenaar is net dol op (onze) kinderen. Een aai over de bol, een grapje, direct nieuwe choco halen voor hen als het mandje leeg is, qua service gaat deze man erg ver. Echt super ! Kamers beetje ouderwets, maar heel proper en er wordt elke dag gepoetst. Ligging ook goed, vlakbij het dorp, het meer en 20km van Salzb.

Niet voor gezinnen met kids

jan
10-9-2010

De eigenaar van het hotel heeft het niet zo op met kinderen. Als je met kids in dit hotel verblijft zit je in het achterste gedeelte te eten. Hier was het zeer zober ingericht. Ook stonk het buiten (als je daar ging eten) naar kattepis. Wij vonden de eigenaar echt een chagerijn. Onze 2 kids van 14 moesten op een zeer oncomfortabel uitgeklapt bankje slapen.

Ga hier alleen heen als u 60+ bent, dan word u in de watten gelegd.

2008

Goed hotel.

Miranda
25-8-2008

Het hotel ligt mooi, met uitzicht op de Obertrumer See, net buiten het dorpje Seeham. Eten is geweldig goed, zoals meestal in Oostenrijk. Personeel is vriendelijk. Het hotel is wel wat verouderd, evenals de kamers. Deze zijn overigens wel schoon en wij hadden een zeer ruime kamer voor 3 personen.

super!!

laenenJ-staepelsP
25-8-2008

supergezellig hotel,vooral de familiale sfeer maakte dat we vanaf de eerste minuut op ons gemak waren. onze oudste (15j) was voor vertrek niet echt enthousiast, maar wilde na een paar dagen zelfs niet meer naar huis (mirakel:ze miste zelfs haar computer en shattoestanden niet!!). terug thuis missen ze alledrie de lieve mensen én de lekkere almdudler al!

We hebben een aantal aanbieders voor Walkner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walkner in Seeham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walkner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.