Seeham

Reviews over Seeham

Vriendelijk hotel!

J vd meer,
    16-8-2016

Een netjes net gerenoveerd hotel. (Kind)vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht op het meer! Het hotel heeft een kleine speeltuin voorzien van een glijbaan, zandbak en trampoline. Tevens is er een zwembad met een aantal ligstoelen. Het terras is netjes. Het eten uit de typische Oostenrijkse keuken was goed en voldoende. Een goed hotel waar ze gastvrijheid hoog in het vaandel hebben.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

heel goed

depraeter,
    9-9-2013

Rustige en mooie ligging met open zwembad dit is bij mooi wer een plus punt. Vriendelijke chef, staat altijd voor iedereen klaar. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2013

leuk kindvriendelijk hotel met lekkere keuken

fam castelein,
    30-8-2012

Leuk kleinschalig hotel, proper aangenaam zwembad, vriendelijke uitbaters en zeer lekkere keuken voor de prijs. Bij mooi weer kan je op terras ontbijten en avondeten genieten echt zalig.

enig minpunt uitsluitend Duitstalig en kamers een beetje oudbollig ingericht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Perfect hotel in de regio Salzburg

Madca,
    8-7-2012

Hotel Zum Altwirt is een gezellig hotel gelegen in het dorpje Seeham ten noordoosten van Salzburg.

De kamers zijn ruim (wij hadden wel voor een iets grotere kamer met een zitje gekozen, omdat we hier een week verbleven) en erg schoon.

In het restaurant van het hotel kan je heel goed eten. (Dinsdag is ruhetag, dan is het restaurant gesloten) De man van de hoteleigenaresse heeft een slagerij bij het hotel en dat merk je wel aan de kwaliteit van het eten. Het bedienend personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Deze accomodatie is een prima uitvalsbasis om bijv. Salzburg te bezoeken. Voor de deur van het hotel stopt de bus en met een half uurtje sta je midden in het mooie Salzburg. Dus geen gedoe met auto parkeren in Salzburg. Op 100 meter van het hotel is het strand, terrasjes e.d. langs de Obertrumersee. Hier kun je lekker ontspannen.

Kortom een gezellig hotel om vanuit hier het Salzburgerland en de stad Salzburg te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2012

Leuk verblijf...

Freddy,
    25-8-2011

Gezellig hotel niet te groot...netjes en het eten viel best mee personeel zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2011
Seeham scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews