Appartement Weidenweg

Appartement
8,5

2 reviews over Appartement Weidenweg in het Nederlands

Mooi appartementje dicht bij de skipiste

Griet
23-2-2010

Het appartement is klein maar gerieflijk ingericht. Wij zaten in app.13 en hadden een zeer groot terras met uitzicht op de skipiste. De grote baan naast het appartement belemmert onderaan wel wat het mooie zicht maar is niet echt vervelend. Een apart keukentje met alles wat nodig is, een slaapkamer voor 4 personen. Ideaal is dat je te voet naar de skipiste Areitbahn kan of met de skibus naar verdere skigebieden zoals de gletscher. Gehuurde skis kunnen aan de piste blijven in een locker. Je kan te voet naar supermarkt, bank, bakker en in 30 min. langs het meer naar Zell am See of in 40 min. langs winterwandelwegen naar Kaprun. Het dorp Schüttdorf zelf is niet zo gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima appartementje

Elvira
2-3-2009

Appartement ligt vlakbij centrum, bakker en supermarkt is op loopafstand. Knus maar beetje oubollig ingerichte woonkamer, slaapkamer met 2-pers. bed en stapelbed, prima geschikt voor gezin met kleine kinderen. Keuken is klein maar wel netjes en compleet ingericht (waterkoker, kaasschaaf etc), badkamer is ook netjes (wc, wastafel, douche in bad). Je rijdt in een paar minuten naar de parkeerplaats voor de gondel, er is ruim voldoende parkeerruimte. Wel veel drukte bij gondel dus vroeg aanwezig zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Weidenweg in Schüttdorf (bij Zell am See), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Weidenweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.