Hotel Schönblick

25 reviews over Hotel Schönblick in het Nederlands

Goed.

Herman
21-6-2017

Goede ontvangst. Hotelverantwoordelijke (vrouw) was zeer onvriendelijk.

De man die het hotel zowat beheerde (werk) was zeer vriendelijk.

Personeel was ijdel.

Eten was zeer goed. Zowel 's morgens als 's avonds. (steeds buffet en all-inn)

Normaal 1 drank bij eten maar we kregen zoveel en wat we wilde.

Wel spijtig dat we geen tafel voor ons alleen kregen.

We moesten bij anderen gaan zitten en dat was, als gezin, niet zo leuk.

Hebben veel hotels in schüttdorf.

Tijdens het verblijf erger je je voortdurend aan de directie.

Eens je thuis bent is het allemaal wel best goed geweest.

redelijk hotel

arkies
3-2-2014

We hadden gekozen voor dit hotel vanwege zijn gunstige ligging ten opzichte van de piste en de redelijke prijs.

Het hotel is erg gedateerd, maar wel netjes.

De eigenaar en personeel komen ongeïnteresseerd en sacherijnig over.

Het eten was redelijk en heel eenvoudig (veel room, patat niet gaar), saladebar en buffet avond waren er niet omdat het hotel daarvoor te leeg was (erg raar, we hadden toch gewoon betaald).

Het brood dat 's morgens over is bij het ontbijt, ligt er de volgende ochtend weer bij het ontbijt .

Het eten en vriendelijkheid was voor mij niet Oostenrijk-waardig.

Als je opzoek ben naar een hotel wat redelijk geprijsd is, met een gunstige ligging ten opzichte van de pist en geen waarde hecht aan vriendelijkheid, kwaliteit van het eten en inrichting, is dit een geschikt hotel.

Fijn hotel met een goede ligging

Sabrina
12-1-2014

Schoon hotel met lekker eten en de ligging is perfect! De badkamer is ook prima. Wel weinig licht. En je kunt nergens de handdouche ophangen, dus wij hebben de hele tijd maar gebruik gemaakt van het bad. De bedden zijn prima. Circa 10 minuutjes lopen naar de skilift. Er is ook een nederlands sprekende gastvrouw aanwezig. Zij komt erg bitchie en chagrijnig over. De rest van het personeel is erg vriendelijk. Wij hebben hier een fijn verblijf gehad.

gewoon netjes hotel

Ad
6-1-2013

hotel is netjes maar wel gedateerd;wel schoon en netjes. personeel vriendelijk. eten gewoon goed zonder poes-pas. we leen stukje lopen naar de lift (10 min.). apres-ski ook gewoon bij dorfsecke. voor meer vertier moet je naar zell. dus nette rustige en vriendelijke locatie zonder poes-pas. dan doen. enkele kamers zijn al vernieuwd! je kan het dus treffen of een oudere kamer met een matig bed.

Gezellige plek

Elien
11-11-2012

Bij aankomst vroegen we naar een kamer met een bad ipv douche en dit was geen probleem. We kregen een kamer op het 1ste verdiep: gelukkig want verder dan het 1ste reikt de wifi niet. Onze kamer had een balkon en was netjes.

Eten was gewone traditionele kost maar goed met 2x /week een buffet.

Pluspunt: gratis gebruik van infrarood en sauna na een dagje snowboarden!

Hotel op een 300 meter van de grote skishuttle.

Prima!

Miranda
14-2-2012

Idd, op 5-10 minuutjes lopen naar de Eirathbaan, goede warming/up! De skibushalte is dichtbij en brengt je overal naar toe. Wij hadden met zijn 2/en een 3 persoonskamer, apart toilet en ruim zat. Joseph, onze gastheer van de bediening, prima kerel! Complimenten! De eigenaar toont wat nors, maar is in voor een gezellig praatje..... Eten was prima, ´s avonds gevarieerd, afentoe een buffet en anders een keuze in hoofdgerecht. De kroeg aan de andere kant van Latini is zeker de moeite waard voor apres/ski. Al met al een prima week gehad!!

Prima hotel

Alice
12-2-2012

De ligging van het hotel is prima!! op 5/10 minuten lopen van de areitbahn. De hotelkamers zijn niet zo'n groot maar prima te doen hoor. Personeel was ontzettend vriendelijk. Eten was prima, als er iets op was werd het gelijk geregeld, niks op aan te merken. Elke dag werden de bedden opgemaakt en schone handdoeken.

Wel oke!

Wendy
3-2-2012

We zijn met vrienden hier naar toe geweest.

Leuke apresski!

In de kamer is het erg gehorig, badkamer is zkr wat verouderd, wij vonden alle het bed te hard. De eigenaar vonden wij niet echt vriendelijk. Een andere man was wel aardig! Het eten smorgens en savonds was goed! (alleen jammer dat we smorgens maar 1x gebakken ei met spek kregen)

Naar de lift lopen met ski schoenen aan is ong 10 a 15 minuutjes.

Een erg fijn hotel met vriendelijk personeel

Annelies en Jan Willem
23-1-2011

Wij zijn net weer terug van een heerlijke skivakantie. Hotel Schönblick is een gemoedelijk en kleinschalig hotel, precies wat je nodig hebt tijdens een weekje skiën. Goed en afwisselend eten, vriendelijk personeel en goede ligging qua pistes en bushalte. Een echte aanrader!

Goed hotel, voor herhalling vatbaar

fam Olthoff
27-12-2010

Zijn net terug van een weekje wintersport! Hebben erg genoten. Het hotel is goed en op loop afstand van de skiliften. Nette kamers met goede bedden. Badkamer was wat verouderd maar fuctioneerde goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten vonden wij super goed. Uitgebreid ontbijtbuffet s'morgens en s'avonds keuze menu of buffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Schönblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schönblick in Schüttdorf (bij Zell am See), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schönblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.