Appartement Centrale Bar-Bistro

Fantastisch appartement

Nick Brouwer
12-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prachtig, schoon, comfortabel en keurig appartementen complex. Ons appartement(top 11) is zeer ruim van opzet. Goed ingericht en een heerlijke jacuzzi op het balkon(meerprijs). Ontvangst door 'sleuteldame' Petra is een toonbeeld van Oostenrijkse gastvrijheid. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op het mooie landschap met onder andere de Speiereck.

Vanuit Sankt Margarethen zijn er vele uitstapjes mogelijk naar de andere mooie plaatsen in de omgeving. Tamsweg heeft bij mooi weer een prachtig openluchtbad met glijbaan en duikplanken. Katschberg biedt veel vertier en wandelmogelijkheden, maar dat is overal in de omgeving mogelijk. Een aantal te bezichtigen kastelen in de directe omgeving. Schloss Moosham en iets verder Schloss Mauterndorf.

Wij zijn er van overtuigd dat het ook in de winter prima verblijven is hier. Direct aan de voet van de liften van Aineck met vele pistes en ander wintersport plezier. Al met al een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Centrale Bar-Bistro in Sankt Margarethen im Lungau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Centrale Bar-Bistro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.