Sankt Margarethen im Lungau

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Margarethen im Lungau voor je op een rij gezet:

Reviews over Sankt Margarethen im Lungau

Geweldig goed hotel, prachtige ligging

Anne Miek,
    23-11-2017

Amuses tussendoor, alles is biologisch qua eten, topwijn, goede ruime kamers en gastvrij. Er ontbreekt je aan niks in dit hotel. Alles was goed, niets meer aan doen!

Gereisd met partner in maart 2017

Goed Hotel zeker mbt prijs/kwaliteit

ckorff,
    29-6-2015

Hotel via goedkoop aanbod geboekt. Hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken genoegzaam. Is vooral een "Biker" hotel in de zomer, je kan goede toertochten maken op de motor zijn ook daar te huur.

Veel eten gaat via lopend buffet. Sauna is beperkt. We missen vooral een waterbak.

Kamers zien er goed verzorgd uit. Plaats zelf is de zomer weinig te doen, dorpje is echte wintersportplaats. 1 winkel in het dorpje, is 's middag dicht.

Gereisd met partner in juni 2015

Afgelegen plek bovenop de berg

Henk Kruse,
    1-10-2013

Fijne plek om met de familie 1 of meerdere weken tot bezinning te komen. Hoog op de berg een groot huis met veel gemakken en vrijheid. Omgeven door diverse wandelroutes en op rijafstand diverse bezienswaardigheden en mogelijkheden voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Zeer goed hotel in een leuk skigebied

Myriam Wijman,
    30-12-2012

Hotel Alm Gut ligt in een leuk skigebied " Katschberg", met de mogelijkheid om uit te wijken naar Obertauern, Grosseck/ Speiereck. Het hotel is nog vrij nieuw en van veel gemakken voorzien. Prachtige ruime kamers, zeer schoon en zeer vriendelijk personeel.

Het hotel ligt naast de stoeltjeslift, die je direct naar het skigebied brengt. (deze stoeltjeslift mag wel een keer vervangen worden, want het is erg traag met dus lange rij wachtenden!) Het avondeten is prima, geen culinaire hoogstandjes. Kinderen zijn welkom, maar niet superkindvriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Fantastisch appartement

Nick Brouwer,
    12-8-2010

Een prachtig, schoon, comfortabel en keurig appartementen complex. Ons appartement(top 11) is zeer ruim van opzet. Goed ingericht en een heerlijke jacuzzi op het balkon(meerprijs). Ontvangst door 'sleuteldame' Petra is een toonbeeld van Oostenrijkse gastvrijheid. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op het mooie landschap met onder andere de Speiereck.

Vanuit Sankt Margarethen zijn er vele uitstapjes mogelijk naar de andere mooie plaatsen in de omgeving. Tamsweg heeft bij mooi weer een prachtig openluchtbad met glijbaan en duikplanken. Katschberg biedt veel vertier en wandelmogelijkheden, maar dat is overal in de omgeving mogelijk. Een aantal te bezichtigen kastelen in de directe omgeving. Schloss Moosham en iets verder Schloss Mauterndorf.

Wij zijn er van overtuigd dat het ook in de winter prima verblijven is hier. Direct aan de voet van de liften van Aineck met vele pistes en ander wintersport plezier. Al met al een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
Sankt Margarethen im Lungau scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews