We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Aardig hotel op loopafstand van het centrum

susanne, 3-1-2010

Aardig hotel op loopafstand van het centrum.

Het hoofdgebouw is wel leuk ingericht.

Onze kamer was royaal maar niet bijzonder ingericht.

Een aanrader

Fam. ketelaere, 3-9-2009

Hotel zur Post is gezellig familiaal hotel op een kwartiertje stappen van centrum van het mooie Salzburg. Aan het hotel is er ook een bushalte. Wij hadden voor 4 personen een kamer eigenlijk meer een apartement, 2 grote slaapkamers en een grote badkamer dit alles verbonden door een gang. Kamers zijn heel netjes en het ontbijt is een uitgebreide ontbijtbuffet. Een aanrader

Grote verschillen in de kamers. De budgetkamers zijn erg verouderd en absoluut niet confortabel, toch kosten zij even veel als een goed hotel in hartje centrum. De betere kamers in het "kasteeltje" naast het hotel zijn erg duur in verhouding tot soortgelijke hotels. Ontbijt en algemene ruimtes zijn top, eveneens als de ontvangst. Toen wij om een andere kamer vroegen omdat het bed doorgelegen is en kraakt bij iedere beweging sloeg de stemming van het personeel echter om... of wij konden 35 euro per nacht bijleggen (60% meer dan wat wij al betaalden), of wij konden vertrekken. Voor dit laatste gekozen en een prachtig appartement gevonden voor minder geld vlak naast park- en dierenpark Hellbrunn. Voor ons nooit meer dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Post scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.