FamiliehotelWeer vandaag25°13°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Grand Salzburg Conference Center voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Wyndham Grand Salzburg Conference Center in het Nederlands

Praktijk is anders dan op foros

Rob
15-8-2017

Een fantastisch hotel om te zien aan de buitenkant. Erg mooie ligging en receptie ziet er zeer modern uit. Dan kom je op je kamer, verschrikkelijk. 20 jaar terug in de tijd, een zeer oude badkamer, douchegordijn die die naam niet mag dragen en het stinkt zeer muf in de kamer. Ik ben volkomen misleid door foto's van een moderne sfeer. Ik voel me belazerd, nooit naar dit hotel gaan!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

prima hotel

n
18-3-2013

Het hotel zelf straal grootsheid en luxe uit, maar de kamer was vrij simpel. Het hotel ligt vlakbij het centrum van Salzburg. We hebben geen gebruik gemaakt van het onbijt, omdat we dat te duur vonden en je in de stad ook gezellig kan ontbijten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prima locatie voor 1 of 2 nachten

Advandommelen
7-1-2011

Het Hotel is prima voor 1 of 2 nachten, ook zeer geschikt om op doorreis te verblijven naar een wintersport bestming verder in oostenrijk. Goede bedden ruime kamer. Eten is prima verzorgd en er is ook een kleine gezeligebar in het hotel

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

goede prijs leistung verhouding

leon janssen
8-12-2010

hote radisson is ideaal voor groepsreizen alsmede bezoekers van Salzburg die niet in de altstad moeten wonen. zeer gode service., personeel is zeer klantvriendelijk, goede parkeermogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in december 2010

Nogal ver van centrum

Claude
8-8-2010

Goede kamers en verzorgd ontbijtbuffet. Te voet ver van het (mooieà centrum.

Gereisd Zakelijk in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, luxe kamers

De reizende boekhouders
22-7-2010

Het is een mooi luxe hotel. Het ligt erg handig voor treinreizigers (slechts enkele minuten lopen van het station van Salzburg). De ligging in de directe nabijheid van het station betekent ook dat openbaar vervoer naar de binnenstad van Salzburg en de omgeving dichtbij is. De omgeving rond het hotel zelf is niet echt inspirerend.
Het ontbijtbuffet van het hotel is goed. De mogelijkheden om in het hotel te dineren zijn zeer beperkt. Ook de kwaliteit van het avondeten is mager.

Gereisd Met vrienden in Sat May 29 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi luxe hotel, praktisch naast het Hauptbahnhof

Tamara
1-1-2009

Een (voor Salzburg) vrij nieuw uitziend hotel. De kamers zijn echt mooi, ogen luxe, allemaal voorzien van bad. Qua huishoudelijke service zijn ze niet heel bijzonder; een dag was onze kamer niet schoongemaakt, wat gecompenseerd werd door minibar en wijn van het huis. De secundaire voorzieningen (sauna, zwembad, fitness) zijn wel erg goed. Zwembad is niet heel groot maar zeker niet mini, en er is een goed warme droge sauna waar naakt de norm is (naar mijn mening een pluspunt). Het hotel ligt op 3 minuten van het Hauptbahnhof, maar dus helaas wel 20 min vanaf Mirabellplatz en een klein halfuurtje van de Altstadt.

Gereisd Met partner in december 2008
2008

Wij zijn van 8-1-08 tot 12-1-08 in dit hotel in Salzburg

B. de Rhoter
14-1-2008

Wij zijn van 8-1-08 tot 12-1-08 in dit hotel in Salzburg geweest. Het hotel ligt makkelijk bij het centraal station maar wel ver van de historische stad (ongeveer 20-30 minuten lopen). Daarentegen kan je wel heel makkelijk een bus pakken naar de stad. Hotel was ontzettend goed, mooie kamers, mega bedden, kamer wordt 2x per dag schoongemaakt en het ontbijtbuffet was fenomenaal! Alles was vers en de keuze overdadig! Een echte aanrader voor iedereen!

Gereisd Met partner in januari 2008

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Grand Salzburg Conference Center in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Grand Salzburg Conference Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Wyndham Grand Salzburg Conference Center