Werfen Ice Caves Tour from Salzburg

Werfen Ice Caves Tour from Salzburg

6Voldoende

Op vakantie geweest naar Werfen Ice Caves Tour from Salzburg?

• 7Jacintha25-09-2015

Overweldigend

Goede conditie 20 minuten klimmen vanaf kassa naar lift Van lift ruim 20 minuten klimmen naar toegang grot We hadden geluk dat we vroeg op de dag gegaan zijn zodat er geen wachtrij bij lift en ingang stond Een geweldig mooie rondleiding met goede uitleg gehad Maar vooral de ruim 1000 treden op en neer was voor sommige in onze groep echt een beproeving. Conclusie: ben je fit, ben je geinteresseerd heb je geen kinderen onder de 10 jaar bij dan is het een geweldige ervaring, wij hebben genoten Minpuntje: je mag GEEN foto.s maken

Gereisd met partner in september 2015

• 5heidi_bovijn18-08-2013

niet echt de moeite

Deden dit met 8 jarige kinderen. Vanop de parking is het 20 minuten klimmen naar kassa. Dan weer 20 minuten naar liftte, als je daarvoor kiest. Je kan ook te voet gaan. Na de lift weer 20 minuten tot aan de ingang. In de grotten is het natuurlijk koud dus winterkledij is aangewezen. Elke volwassene krijgt een olielamp. de tocht door de grot bestaat uit 350 trappen naar boven, en de terugtocht 350 neerwaarts. de kinderen vonden het lastig, terwijl ze anders goed wandelen. Ze vonden het ook niet zo boeiend.

augustus 2013