Camping Panorama Stadtblick

Meer camping info

28 reviews over Camping Panorama Stadtblick

• 2019
    10K. Kaiser10-08-2019

Een vriendelijk ontvangst en ze doen er alles aan dat je een goede plek krijgt. De camping is zeer schoon en netjes. Je kan ‘s morgens verse broodjes kopen en goed en lekker eten voor weinig geld op de camping. De sanitair gebouwen zijn modern en schoon. De plekken zijn niet heel groot, maar wel te doen en je hebt een geweldig uitzicht. De bushalte is op 5 min loopafstand vd camping en daar kan je overal mee naar toe. Op de camping krijg je voldoende informatie en folders over bezienswaardigheden in de buurt en je kan er dagkaarten kopen. Voor een overnachting of een paar dagen zeker een aanrader. Wij hebben hier 5 dagen gestaan. We komen hier zeker terug

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    7Linda24-08-2018

Voor 1 of 2 nachten prima te doen

In een notendop: super schoon sanitair, goed restaurant, ideale ligging om naar Salzburg te gaan. Op 5 min loopafstand van de bus. Met een kwartier ben je in de stad. De eigenaar vond ik wat nors in tegenstelling tot het andere personeel wat wel super vriendelijk was. De camping staat (in het hoogseizoen misschien alleen?) hutje mutje. Echt te krap gewoon. Luifel kan niet uit. Als tent wordt je in een hoekje gestopt, maar met mazzel heb je met de tent wel een mooi plekje. Er is dus weinig ruimte om te zitten bij je caravan. Denk dat eigenaar het liefst campers had. Die zette hij nl direct naast elkaar neer. Dus ga naar deze camping voor Salzburg en schoon sanitair. Maar ga je langer dan een paar dagen zou ik een camping zoeken met waar je een schappelijke ruimte krijgt voor je caravan!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 665+-ers24-08-2018

Nooit meer, geen enkele privacy mogelijk

Als je graag dicht bij Salzburg wil zitten, ben je hier aan het goede adres. Daarom loopt de camping elke dag vol en neemt iedereen de piepkleine plekken op de koop toe. Wij zaten met onze caravan in een hoekje nog redelijk, maar verder zit iedereen op elkaars lip en staan de tenten werkelijk hutje aan mutje. Meegemaakt dat iemand 's-avonds nog een plek wilde en werkelijk ergens werd tussengedrukt. En toen bleek dat het dezelfde standaardprijs was, zeer onvriendelijke reactie van eigenaar dat men te laat was, had moeten bellen, wat diverse keren wel gebeurd was maar geen contact, en dan moest men maar een hotel nemen of andere camping zoeken. Het sanitair is prima, maar de kosten voor een plekje veel te hoog. Wij komen hier nooit meer terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam. Blokhuis12-08-2018

Prima stadscamping voor een paar dagen

Begin augustus 2018. Rustig gelegen camping op 4.5 km fietsafstand van het centrum. Zeer aardige eigenaar met een zeer vriendelijk ontvangst ondanks de topdrukte. Je moet dan ook wel even geduld hebben want de eigenaar probeert met alle mogelijkheden een plaats voor je te zoeken. Met fiets perfect de stad te bereiken. Nette en schone camping. LET OP ER IS GEEN ZWEMBAD!(door een foute review van een gast lijkt het alsof er wel een zwembad is) Maar er is een zeer schoon en net sanitairgebouw aanwezig. Het restaurant is meer dan prima. De plekken zijn niet groot maar wel netjes met water en stroom in de buurt...enkele plekken zijn zelfs klein maar de eigenaar zoekt met alle macht een passende plek voor iedere mogelijke afmeting. Maar je staat op een stadscamping en niet op een Glamourcamping. Achter de camping is nog een lokaal restaurant ( di/vrij open).

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Carlo08-10-2017

Zeer onvriendelijk

Het is een doortocht camping en zo werd het ook benut. Zoveel mogelijk caravans op een zo klein mogelijke plek. Hutje mutje. Eigenaar aan de receptie zeer onvriendelijk, voor bijna €50,- per nacht mag je wel beter krijgen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4Ronald17-08-2017

Nooit meer

Sanitair was zeer goed, maar dat was dan ook het enige, ontvangst was ronduit onbeschoft, we hadden vooruit gereserveerd maar kwamen i.p.v. met 1 auto met 2 auto's, waarop het oudere mannetje met bril antwoordde dat je de plek aanwijst dat het geen parkeerplaats maar een camping was, nou ik heb nieuws, het is geen camping maar een parkeerplaats van campers en caravan's met te kleine plaatsen, en als je er iets van zegt krijg je tussen de regels door te horen dat er voor jouw nog 10 anderen op de lijst staan die wel willen komen. Verder gingen we 1 dag eerder weg dan gepland, waarop de oude wijsneus vroeg waarom ik dan geserveerd had, echt je bent een nummer met geld en geen gast op deze "camping". Ik betaalde € 70,- per nacht voor een caravan met 2 auto's en 5 personen, wat ik ronduit duur vindt, ik vind het jammer voor het overige personeel wat wel zijn best doet. Vervoer naar de stad ging prima, vanaf de camping loop je naar de bushalte, binnen 15 minuten ben je in het centrum

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4Jan24-08-2015

Duur en vol

Matige camping. Terrassencamping, maar dat betekent niet dat je leuk uitzicht hebt. Vanaf de meeste plekken kijk je uit op je voorbuurman. Weinig vriendelijke beheerder. Geen faciliteiten voor kinderen. Kleine plaatsen. We betaalden ruim € 40,- per nacht voor kleine camper en 3 pers. Fietsen naar de stad is goed te doen. 4 km over fietspaden, langs een beekje en daarna langs de rivier. Salzburg is prachtig en sfeervol.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6BenVrolijk23-08-2015

Matige ontvangst

Beetje gehaaste en wat onvriendelijke ontvangst. Prijzen hoog maar dat is misschien bij een stad zo. Eten in het restaurant is lekker maar een tikkie duur.

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2015

• 6Joke08-08-2015

Salzburg is echt een mooie stad!

Doel was om Salzburg op de fiets te verkennen en vanaf deze camping (kleine 4 km) is goed te doen. Salzburg is echt een stad om op de fiets te verkennen de fietspaden zijn daar uitstekend. Camping....sanitair uitstekend!, ontvangst uitstekend!. De campingplaatsen zijn echt klein, tis meer gericht op campers. Caravan met luifel/voortent en auto......nee geen ruimte daarvoor. Dus prijstechnisch een dure camping. Zo ook het terras.....cappuccino in de stad 2.90 en op de camping 3 euro zegt genoeg. Voor een bezoek aan Salzburg als een koppel met geen kinderen die niet al te veel eisen heeft is de camping wel okee. Echter in de toekomst zal ik deze camping niet weer bezoeken omdat de plaatsen echt te klein zijn voor het gebruik van caravan, luifel/voortent en een auto..............

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Hans17-09-2014

Wat een mooi uitzicht op de stad.

Wij zijn hier om onderweg een camping te hebben speciaal heen gereden. De camping heeft zo,n mooi uitzicht. De plaatsen zijn over drie hoogtes verdeeld en zonder heggen. Voor stadsbezoek aan Salzburg een aanrader. Vriendelijke eigenaar en personeel. Wij hebben er s,avonds gegeten en s, morgens ook ontbeten. Zeer goede kwaliteit en redelijke prijzen. Volgens mij geen wifi maar had er ook voor 1 nacht geen behoefte aan.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014