Hotel Kohlpeter

Hotel Kohlpeter

We hebben een aantal aanbieders voor Kohlpeter voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kohlpeter in het Nederlands

uitstekend hotel

M en A
4-8-2012

Hotel Kohlpeter is een uitstekend hotel in Salzburg. Wij waren er met ons gezin (2 volwassenen en 2 kinderen)

Goed te bereiken en op loopafstand is een bushalte die je naar het centrum brengt. De kamer die wij hadden was ruim, de badkamer zeer compleet.

Het ontbijt was erg uitgebreid. Kortom: een aanrader

mooi hotel voor bezoek aan Salzburg

Ria en Cees Wouters
23-5-2010

Voor een bezoek aan Salzburg is Kohlpeter een uitstekend hotel. Het is gelegen in een buitenwijk en makkelijk te bereiken vanaf de autobaan.

Ongeveer 200 meter van het hotel is er een bushalte. Om de tien minuten een bus naar het centrum, dat binnen tien minuten te bereiken is.

Het hotel beschikt over goed ingerichte kamers met gratis internet. Het diner wordt geserveerd in een leuk ingerichte ruimte die rookvrij is, of in het cafegedeelte, waar echter gerookt mag worden. Het ontbijt wordt geserveerd in een aparte ruimte.

Zowel ontbijt als diner zijn uitstekend.

Het hotel beschikt over een eigen, gratis, parkeerruimte, een terras en klein speeltuintje.

Kortom een aanrader voor een bezoek aan Salzburg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kohlpeter in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kohlpeter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.