Hotel Hafnerwirt

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Hafnerwirt voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hafnerwirt in het Nederlands

Met oudere kinderen

Onvriendelijke ontvangst, nooit meer

Acheter2008
16-8-2015

De ontvangst was bijzonder onvriendelijk, ongastvrij. De kamer was niet schoon, ongedierte, en bloedheet. Verlichting werkte evenmin. Ontbijt was voldoende, maar afbakbroodjes waren of niet gaar of verbrand. Onze opmerkingen leidden tot nog meer onvriendelijk gedrag. Nooit meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hafnerwirt in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hafnerwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.