Hotel H+ Hotel Salzburg

Hotel H+ Hotel Salzburg
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Salzburg voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel H+ Hotel Salzburg in het Nederlands

Mooi, vriendelijke hotel

MM
9-3-2014

Niks mis met Hotel Ramada Salzburg. Uitstekend gelegen aan het stationsplein, waar genoeg taxi's staan. Busstation voor de deur, dus openbaar ook geen probleem. Gratis (!!) parkeren. Personeel is zeer vriendelijk, en praat uitstekend Engels. Ontbijt is grote klasse. Vers en lekker. Kamer was prima, van alle gemakken voorzien. Prachtige badkamer, met stortdouche. Kamer was schoon. In de kast gratis kluis aanwezig. Enig puntje van kritiek was de klimaatbeheersing, die was wat lastig. Omdat de airco was herrie maakte, hebben we deze uitgezet. Maakte de kamer wat 'broeierig'. Bedden zijn top, echt geweldig. Kussen wat aan de dunne kant, maar wij hadden gelukkig ons eigen kussen meegenomen.

Top locatie

Raymond
13-1-2014

Het hotel heeft over het algemeen een goede indruk achter gelaten. Dit komt vooral door de vriendelijkheid van het personeel , het ontbijt , en het goede uitzicht , en de toplocatie , vlakbij het station , en de bushalte.

minpunten waren de kleine kamers , de airco die niet goed af te stellen was , en de zeer dunne kussens , en prijs van de kamer.

super

Ingrid
11-1-2014

gisteren terug van een midweek Salzburg met hotel Ramada half pension. Op de 6e verdieping was het ontbijt wat heel goed was en uitgebreid. verder was het personeel heel vriendelijk en ze legde alles netjes uit. Het enige minpuntje waren de kussens, erg dun waar je zeker 2 stuks moest pakken om goed te liggen.Het hotel lag tegenover het station salzburg en bij alle bussen die centraal lagen naar t centrum.Overal kon je naar toe Die brachten je dan naar de punten waar Mozart woonde. Wij zijn gewoon naar het centrum gelopen en .De kamers werden iedere dag netjes De laatste dag zijn we naar de bergen gegaan met de kabelbaan,waar je zonder lawaai kon genieten in de sneeuw van de rust en prachtige uitzicht.

Hotel Ramada Salzburg is een zeer geschikt hotel voor een city trip. Bij gebrek aan een bar kun je 24/7 terecht bij de receptie met gezellige zitjes. Altijd makkelijk voor een slaapmutsje. Het personeel is zeer vriendelijk maar in het begin wel een beetje afstandelijk. Het ontbijt is lekker met veel keus in brood, beleg en (zeer koud) fruit.

Parkeren is makkelijk. Even de hoek om en 100m rechts de parkeer garage in. In de garage links aan houden en de bordjes Ramada volgen Zo kom je bij de Hotel parkeerplaatsen uit en ga je vervolgens met je koffers met de lift naar de receptie om in te checken. Wat wil je nog meer? Ja alle bussen stoppen voor de deur. Koop de Salzburg card en je maakt gratis gebruik van het openbaar vervoer. Salzburg is een zeer mooie stad, maar dat wisten jullie natuurlijk al. Wij troffen het in oktober, het was lekker rustig en de Fohn wind bezorgde ons fantastisch weer.

ongezellige gevangenis

mrfleetwood
25-10-2011

ver van de Altstadt.

Kamers mooi,netjes,klein,gevangenis gevoel.

Ontbijt redelijk,fruit was bevroren.

Heel veel lawaai,naast het trein station!

zou 3 nachten blijven,zijn naar 2 nachten lekker naar huis gegaan.

J Kirpestein kamer 228

Tip Top

folieske
30-8-2011

Alhoewel met een veel goedkopere waardebon (3 nachten zelfde prijs als normale prijs voor slechts één nacht) hadden we een tiptop kamer (standaard), meer dan ruim ontbijtbuffet, zeer vriendelijk personeel en de kamer werd iedere dag verzorgd. Tegen betaling kan u parkeren in hun parkeergarage (zeer weinig "dauerparken" in Salzburg) dus deze reserveren is een noodzaak als u met de auto reist. Gelegen naast het station maar alhoewel gelogeerd op de 2e verdieping geen lawaai hiervan. De afstand tot het oude centrum is een kleine 20 minuten wandeling en is niet moeilijk te vinden (eiggenlijk recht op recht). Voor ons zo prima dat we er in de toekomst een volgende ronde aan vastplakken...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Salzburg in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Salzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.