Hotel Gerl

• Sauna

12 reviews over Hotel Gerl

• 2018
    8Sandra29-08-2018

prima hotel, zowel langere tijd als tussenstop

Prachtig hotel, met wellness en zwembad (binnen en buiten), lag ook vlakbij de snelweg dus prima als tussenstop. We hebben ook hier gegeten en ontbeten. Beide prima en ze hadden ook veel voor mensen die bijvoorbeeld geen lactose of gluten mogen eten. Erg uitgebreid. Vriendelijk personeel. Hier zouden we zo weer terugkomen! De kinderen konden ook in de tuin spelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7JABECA10-07-2013

Aardig hotel voor doorreis

Hotel buiten Salzburg ongeveer 3 km Veel hotelgasten op doorreis Oostenrijkse gastvrijheid redelijke prijs Vlakbij rijksweg

Gereisd met partner in juni 2013

• 8gerthansum26-02-2013

Tophotel voor overnachting op reis

Gezellig, goede ligging, goede kamers, lekker zwembad (in en uitpandig), aardige mensen, gastvrij, kortom: heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Hans06-08-2012

Prima overnachtingshotel

2 nachten hier geslapen als tussenstop op de doorreis naar Kroatië. Hadden een familiekamer geboekt. Zag er allemaal prima en schoon uit. Goede bedden. Het ontbijt was uitstekend en het diner was ruim voldoende. Binnenbad aanwezig evenals een ruime mooie omsloten tuin. Het hotel zat beide dagen helemaal volgeboekt. Dus er zijn meer mensen die dit adres kennen. Bij een volgende gelegenheid zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 10marissa jaspers29-05-2011

geweldig overnachting hotel

We hebben er overnacht met onze drie kinderen en mijn moeder we hadden twee kamers geboekt een gewone en een familiekamer, die waren zeer naar tevredenheid. Bij aankomst werden we heel hartelijk ontvangen, dat was prettig naar een lange reis, hadden kamers op de begane grond wat ideaal was omdat we konden vertoeven in de tuin grenzend aan de kamers.heerlijk in de zon zitten terwijl de kids waren zwemmen in het binnenzwembad.daarna lekker gegeten in het restaurant Volgende ochtend goed ontbijt om weer fris onze reis te vervolgen.Komen zeker nog een keer terug!!!!!!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Wilma07-09-2010

Net, mooi hotel met vriendelijk personeel.

In Augustus 1 nacht overnacht in het Gerl hotel. Dit is ons prima bevallen. Kamer was schoon en groot genoeg voor 5 personen. Kinderen kunnen zwemmen, op de trampoline of een tuin(schaak)spel doen. 's avonds in het hotel gegeten, geen uitgebreide kaart maar wel lekker gegeten. 's morgens ruime keuze in ontbijt. Het is ons erg goed bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8alida09-08-2010

super

Geweldig hotel, wij zijn hier geweest op doorreis naar Italie. We hadden een familiekamer, deze bestaat uit 2 vertrekken, en ruim genoeg. Badkamer mag wel een opknapbeurt hebben, wel een ligbad. Kinderen konden zich heerlijk uitleven in de tuin, met schommel, tafeltennistafel, trampoline en een buitenbad. Zwembad niet echt groot, maar evengoed lekker na een lange autorit. Binnen is ook nog een klein zwembadje. Avondeten, was goed de snitzel is een aanrader. Enig minpuntje is, het was warm die nacht, geen airco wel ramen die open konden, maar wij zaten aan de voorkant dus aan de doorgaande weg, dat gaf wel redelijk wat lawaai. Maar we wilden toch vroeg op om weer verder te reizen, dus voor ons niet echt een groot probleem. Kortom een aanrader dit hotel, als we weer naar italie gaan, boeken we zeker dit hotel weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9wwnh29-01-2010

geweldig hotel

Een heel mooi hotel voor als je op doorreis bent. De kinderen kunnen na een lange autoreis, zich lekker uitleven in de grote tuin en in het zwembad. personeel is erg vriendelijk, familiekamers zijn groot genoeg voor 1 nacht. Hotel ligt dicht bij de autobaan, wat 's morgens erg gunstig is met vertrekken. Wij hebben dit hotel voor 2010 alweer geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Daan31-07-2009

Leuk doorreis hotel

prima hotel, 1 nacht geweest voor een overnachting. de kinderen konden lekker in de tuin rennen, kamer was mooi, bediening zeer vriendelijk, eten niets mis mee. als we weer in oostenrijk moeten overnachten, doen we dan zeker weer hier. aan vrienden aanbevolen voor dit jaar en die waren ook tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

• 7Fam. Wagenvoort17-12-2006

• service, eten, binnenzwembad, zeer grote (speel)tuin
    • standaard kamer, geen bad, vies buitenbad, erg warm in de zomer

Gereisd in december 2006

Hotel Gerl info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats