Hotel Gästehaus Eva-Maria

Kleine hotelsWeer vandaag14°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Eva-Maria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gästehaus Eva-Maria in het Nederlands

Met vrienden

Niet nogmaals

Sandra van Vliet
9-8-2014

Dit guesthouse is op zich charmant, maar ligt aan een drukke weg. De kamers zijn basic en de badkamer ook, en hebben een mooi balkon. Het is ca 10 min lopen naar het stadscentrum, maar daarbij moet je wel over een steile heuvel (en terug weer). Het ontbijt is basic en staat al ingedekt op de tafels. Maar er is duidelijk te weinig ruimte voor de hoeveelheid gasten in de zomer. Twee keer hebben we onhandig aan een laag tafeltje zitten ontbijten, we hebben gezien dat mensen moesten wachten tot ze konden ontbijten en een ochtend zijn we tijdens het ontbijt zelfs weggestuurd om plaats te maken voor anderen. We hadden net onze broodjes naar binnen maar zaten nog aan een kopje koffie...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gästehaus Eva-Maria in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gästehaus Eva-Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.