Weer vandaag26°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor ACHAT Plaza Zum Hirschen Salzburg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel ACHAT Plaza Zum Hirschen Salzburg in het Nederlands

Goed hotel

Henny en Anco Schelling
21-4-2013

We hebben 2 dagen in hotel Achat gelogeerd, geweldige service , ruime kamer met een ruime douche, goede bedden en zeker het restaurant is aantebevelen Ligt erg centraal naar de Altstad is het 15 minuten lopen, en het station ligt op loopafstand van 5 minuten. De kamer lag voor ons gunstig aan de parkeerplaats , het parkeren kost 6 euro per nacht

Gereisd Met partner in april 2013

Heerlijk hotel

Familie, Utrecht
1-8-2011

Mooi hotel, zeer luxueuze en smaakvol ingerichte kamers met uitstekende sanitaire voorzieningen. Prima voor een kort verblijf in Salzburg. Het hotel ligt vlakbij het treinstation, voor het oude stadscentrum moet de auto worden genomen. Er is ruime parkeergelegenheid aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Zijn 4 dagen in Salzburg geweest en hadden overnachting in

J. Reintjes
21-9-2007

Zijn 4 dagen in Salzburg geweest en hadden overnachting met ontbijt in Zum Hirschen. Het is een degelijk hotel, net buiten centrum maar met goede verbinding via trolleybus. Auto gratis parkeren op eigen terrein. Redelijk ontbijt, niet overdreven uitgebreid. Kamers aan kleine kant, maar netjes en schoon. Personeel soms een beetje nors. Redelijk hotel voor een paar overnachtingen, maar niet voor lang verblijf.

Gereisd Met partner in september 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort gerechtenRegionaal

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACHAT Plaza Zum Hirschen Salzburg in Salzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACHAT Plaza Zum Hirschen Salzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.