Kindvriendelijke boerderij, we komen zeker terug!

Appartement Thomanhof ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door annet

Kindvriendelijke boerderij, we komen zeker terug!

annet
15-8-2009

Kleinschalig, met 4 appartementen voor max 6 pers. met afwasmachine. Fam. met kinderen runt deze boerderij met vele dieren w.o. vier pony's. Er is een buitenbak waar je vrij op één van de paarden kunt rijden, indien nodig kan de boerin of hulp je helpen. Dochters reden bijna altijd voor het ontbijt (overdag te warm) en soms namiddag/avond. Wekelijks wordt er een grill-avond georganiseerd, goed voor de ontmoeting, kinderen spelen v.a.dan samen. lndien gewenst, dag.verse melk,broodjes van de bakker en eieren. Er is een voetbal/volleybalveld, tafeltennistafel, schommels, en een grote trampoline etc. Een groot opblaaszwembad.Binnen tafelvoetbalspel en grote speelkamer. Löwecard gratis waarmee je o.a. van bergbanen en zwembaden gebruik kunt maken. Fietsen lenen voor tocht in dal is gratis, maar neem volwassen fietsen mee. Billijk gebruik maken van de wasmachine/droger van de boerin.

Boerin heeft leuke tips en staat altijd voor je klaar.

We komen zeker terug! Tijdig reserveren.