Appartement Thomanhof

Appartement
Kleine hotels
Appartement Thomanhof
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Thomanhof voor je op een rij gezet:

Laatste review

Kleinschalig, met 4 appartementen voor max 6 pers. met afwasmachine. Fam. met kinderen runt deze boerderij met vele dieren w.o. vier pony's. Er is een buitenbak waar je vrij op één van de paarden kunt rijden, indien nodig kan de boerin of hulp je helpen. Dochters reden bijna altijd voor het ontbijt (overdag te warm) en soms namiddag/avond. Wekelijks wordt er een grill-avond georganiseerd, goed voor de ontmoeting, kinderen spelen v.a.dan samen. lndien gewenst, dag.verse melk,broodjes van de bakker en eieren. Er is een voetbal/volleybalveld, tafeltennistafel, schommels, en een grote trampoline etc. Een groot opblaaszwembad.Binnen tafelvoetbalspel en grote speelkamer. Löwecard gratis waarmee je o.a. van bergbanen en zwembaden gebruik kunt maken. Fietsen lenen voor tocht in dal is gratis, maar neem volwassen fietsen mee. Billijk gebruik maken van de wasmachine/droger van de boerin.

Boerin heeft leuke tips en staat altijd voor je klaar.

We komen zeker terug! Tijdig reserveren.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Appartement Thomanhof in het Nederlands

Boerin heeft leuke tips en staat altijd voor je klaar.

We komen zeker terug! Tijdig reserveren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Thomanhof in Saalfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Thomanhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.