Appartement Solfeldensterstersterster

Tonen op kaart

161 reviews over Appartement Solfelden

• 2018
    9Ketelaar/Buiting21-08-2018

Mooi appartement met alles erop en eraan.

Er zijn nog veel sites waar staat dat er Nederlandse eigenaren op zitten. Inmiddels is dit niet meer zo. Het huis is verkocht aan Oostenrijkse mensen. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het huis is prachtig, goede wifi, goede verzorging, opgemaakte bedden, handdoeken, koffie, thee, suiker. Alles was super verzorgd. Huis was erg schoon. Het huis staat op een soort woonerf. Het is er dus erg rustig. Je zit gunstig gelegen waardoor je overal snel bent. Mooie wandelroutes in de omgeving. Zwembad op een kwartiertje lopen. Je krijgt de Löwen kaart erbij. hiermee mag je gratis zwemmen en gebruik maken van stoeltjesliften in de omgeving. Super geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Dirkjan korteweg23-07-2017

Super goed verzorgd, nooit eerder zo meegemaakt

Nog nooit zo goed verzorgd en schoon meegemaakt. Tot en met afwasblokjes, opgemaakte bedden en een bos bloemen op tafel. Super!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Elise de Geest20-03-2017

Solfelden: prima ligging nabij skipistes!

Appartementen Solfelden zijn goed en modern compleet ingericht. Prima bedden en meubilair. Fijn ontvangst van gastheer en gast vrouw. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 10Gineke Demeijer06-03-2017

Wat een ontvangst!

Heerlijk om hier te verblijven! Ontvangst met een vers bosje tulpen. Helemaal compleet ingericht appartement. Alles klopt. We komen volgend jaar weer graag terug om een lekker weekje te skiën. Kwartiertje rijden naar Leogang.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Rooding A.06-11-2016

buitengewoon compleet en zeer goed.

Huisje was compleet ingericht (met alle denkbare keukengerei enz) en het ontbrak ons aan niets, veel ruimte voor 4 mensen en geen geluidshinder van anderen, centrale ligging en het is een houten modern ingericht huis wat het heel gezellig maakte. Ligging super, overal dichtbij. Wat we niet goed vonden is de duur van ons verblijf, veel te kort. De eigenaars verdienen een pluim, heel gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 9Jiska van den End29-08-2016

Compleet en Gezellig

Het is een erg mooi compleet appartement van alles voorzien. Er is overal aan gedacht. Zo stonden er verse snijbloemen op tafel en ook de keuken is compleet. Een erg mooie locatie om direct te beginnen aan een dagwandeling omhoog op verschillende bergtoppen. Verder ook erg leuk dat er div. routes voor trailrunning direct aan grenzen. De omgeving is schitterend. En als je naar iets op zoek bent helpt de vriendelijke gastheer je aan het juiste adres. De kinderen waren erg blij met de spelletjes en konden ook buiten spelen met oa. de tafeltennis. Er zijn mooie kinder- klettersteig-routes in de omgeving en de rodelbaan viel ook in de smaak. Kortom een mooi appartement op een goede locatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9P.Jansen28-08-2016

Zeer goed verzorgd en vriendelijk, aanrader!

Zeer compleet ingericht appartement, werkelijk aan alles is gedacht. Mooi en knus, prachtige omgeving om wandelend of iets verder na korte autorit te verkennen. Zeer vriendelijke eigenaar. Aanrader wat ons betreft, voor volwassenen met of zonder kinderen, wij hebben genoten van ons verblijf met onze kinderen van 5 en 8 jaar oud!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Marc Gerrits14-08-2016

Mooi ingericht, compleet en schoon appartement.

Appartement ligt in een gebied waar veel te ondernemen valt. Het appartement is zeer mooi, compleet en schoon. En de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen verbeterpunten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10W. de Raad08-08-2016

Super vakantie gehad. ziet er erg verzorgd uit

Mooi en schoon huis met goede voorzieningen. Ruime speelweide voor het huis. Voor onze zoon van 8 weken oud was alles volledig geregeld. Super genoten deze vakantie

Gereisd met partner in juli 2016

• 10C. de Raad07-08-2016

Voor een gezellige onbezorgde vakantie.

Alles was goed. We zijn zeer tevreden, en hebben een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

10 tips over Appartement Solfelden

• Bianca en Frank, 08-03-2012

Dichtbij (ca. 1 km) aan de doorgaande weg is een groot overdekt winkelcentrum met zeer grote Spar, sportzaak, restaurant, tankstation etc. Ook de McDonalds is vlakbij, leuk om een keer gemakkelijk te ontbijten met de kinderen op weg naar skiles :-) In de oven van het appartement kan je je eigen pizza en broodjes voor het ontbijt bakken.

• P. Klok, 19-03-2013

Naast het skiën zijn we een dag naar Salzburg geweest waar naar hartenlust geshopt kan worden, vooral leuk voor de dames. Gelukkig zijn er ook genoeg cafés en maken ze in Oostenrijk heerlijk bier.

De spa in Kaprun is erg aan te bevelen na een weekje skiën. Je hebt er twee grote buitenbaden (zoet en zout) en twee binnenbaden. Erg lekker in de winter en je komt helemaal tot rust.

We hadden helaas geen tijd meer voor de rodelbaan maar bij een volgend verblijf gaat die absoluut getest worden!

• Harry Muller, 29-06-2013

Lekker uit eten op de alm bij Maria Alm en in Maria Alm zelf