Appartement Solfelden ****

Appartement Solfelden
9,5

Weer vandaag2°-5°

111 reviews over Appartement Solfelden in het Nederlands

Super goed verzorgd, nooit eerder zo meegemaakt

Dirkjan korteweg, 23-7-2017

Nog nooit zo goed verzorgd en schoon meegemaakt. Tot en met afwasblokjes, opgemaakte bedden en een bos bloemen op tafel. Super!!!

Solfelden: prima ligging nabij skipistes!

Elise de Geest, 20-3-2017

Appartementen Solfelden zijn goed en modern compleet ingericht.

Prima bedden en meubilair. Fijn ontvangst van gastheer en gast vrouw. Aanrader!

Wat een ontvangst!

Gineke Demeijer, 6-3-2017

Heerlijk om hier te verblijven! Ontvangst met een vers bosje tulpen. Helemaal compleet ingericht appartement. Alles klopt. We komen volgend jaar weer graag terug om een lekker weekje te skiën. Kwartiertje rijden naar Leogang.

buitengewoon compleet en zeer goed.

Rooding A., 6-11-2016

Huisje was compleet ingericht (met alle denkbare keukengerei enz)

en het ontbrak ons aan niets, veel ruimte voor 4 mensen en geen geluidshinder van anderen, centrale ligging en het is een houten modern ingericht huis wat het heel gezellig maakte. Ligging super, overal dichtbij. Wat we niet goed vonden is de duur van ons verblijf, veel te kort. De eigenaars verdienen een pluim, heel gastvrij!

Compleet en Gezellig

Jiska van den End, 29-8-2016

Het is een erg mooi compleet appartement van alles voorzien. Er is overal aan gedacht. Zo stonden er verse snijbloemen op tafel en ook de keuken is compleet. Een erg mooie locatie om direct te beginnen aan een dagwandeling omhoog op verschillende bergtoppen. Verder ook erg leuk dat er div. routes voor trailrunning direct aan grenzen. De omgeving is schitterend. En als je naar iets op zoek bent helpt de vriendelijke gastheer je aan het juiste adres. De kinderen waren erg blij met de spelletjes en konden ook buiten spelen met oa. de tafeltennis. Er zijn mooie kinder- klettersteig-routes in de omgeving en de rodelbaan viel ook in de smaak. Kortom een mooi appartement op een goede locatie.

Zeer goed verzorgd en vriendelijk, aanrader!

P.Jansen, 28-8-2016

Zeer compleet ingericht appartement, werkelijk aan alles is gedacht. Mooi en knus, prachtige omgeving om wandelend of iets verder na korte autorit te verkennen. Zeer vriendelijke eigenaar. Aanrader wat ons betreft, voor volwassenen met of zonder kinderen, wij hebben genoten van ons verblijf met onze kinderen van 5 en 8 jaar oud!

Mooi ingericht, compleet en schoon appartement.

Marc Gerrits, 14-8-2016

Appartement ligt in een gebied waar veel te ondernemen valt. Het appartement is zeer mooi, compleet en schoon. En de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen verbeterpunten.

Super vakantie gehad. ziet er erg verzorgd uit

W. de Raad, 8-8-2016

Mooi en schoon huis met goede voorzieningen. Ruime speelweide voor het huis. Voor onze zoon van 8 weken oud was alles volledig geregeld. Super genoten deze vakantie

Voor een gezellige onbezorgde vakantie.

C. de Raad, 7-8-2016

Alles was goed.

We zijn zeer tevreden, en hebben een hele fijne vakantie gehad.

Wat een service!

P. Boullart, 4-7-2016

Met een oldtimer op stap is een avontuur, maar wanneer de echte pech toeslaat is er geen betere plek denkbaar om te 'stranden' dan bij Solfelden Appartements. We zijn fantastisch geholpen door de eigenaren waardoor we nu weer op weg naar huis kunnen. En dat is tevens ook jammer want we hebben een heerlijke week gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien, super schoon, we zijn niets tekort gekomen. In de zomer een fijne omgeving voor allerlei activiteiten zoals (berg)wandelingen en mountainbiken. Nogmaals bedankt voor jullie geweldige service en aandacht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solfelden in Saalfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solfelden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Solfelden scoort een 9.47 uit 10 op basis van 160 reviews.