Pension Wiesergut

Meer pension info

10 reviews over Pension Wiesergut

• 8Monique07-08-2010

heerlijk familie-pension

In juli genoten van onze vakantie in Wiesergut (onze 2e keer, eerste keer in 2008). Kamers misschien wat oubollig, maar schoon. Veel speelgelegenheid voor de kinderen (trampoline, skelters, tafeltennis, voetbalveld, ponyrijden etc.) en er waren kinderactiviteiten (o.a. pizza bakken of dagje uit).

Het eten is prima, voor kieskeurige kinderen, zoals de onze, misschien ietsjes minder. Voor 5 euro per dag kan je een keukentje bijboeken in het appartement. Er is tevens een grillavond.

Met de gratis Jokerkaart kun je van alle kabelbanen gratis gebruik maken, maar ook van de bussen in het dal, het Kapt'n Hook buitenzwembad etc. Deze vakantie genoten van de vele tochten op bergtoppen, als ook speurtochten van Kodok en Montelino (beiden gratis). Leuk was het bij de Heilkrauterweg. De kruiden waren door hagelbuien verwoest, maar er was een mini-hochseil veldje voor de kinderen. Ook het nieuwe boomkroonpad in het Talschluss was erg mooi.

We gaan zeker ooit nog eens naar Wiesergut!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Mar10-08-2009

Wiesergut - sehr gut!

Boerderijhotel, aan de rand van Hinterglemm gelegen. Mooi uitzicht op de omringende bergen. Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw, een ouder bijgebouw en een nieuwer bijgebouw. Wij hadden een appartement in het oude bijgebouw. Appartement was erg oubollig ingericht, maar lekker ruim, met ligbad, en goed schoon. Voor de kinderen is er een speelweide met o.a. voetbaldoelen, een trampoline, een pingpongtafel en een glijbaan. Verder is er binnen een speelkamer. Een paar keer per week is er ponyrijden, verder is er een beperkt animatieprogramma. Het eten was van prima kwaliteit. Degelijke, smakelijke kost. Wij hebben iedere ochtend en avond genoten. Personeel is vriendelijk, zeker voor kinderen! Prima ligging voor het maken van uitstapjes naar o.a. Teufelswasser en het Kaptain Hook zwembad en op loopafstand van twee bergbanen. Wij vonden het zo mooi dat we overwegen om volgend jaar weer te gaan, en dat terwijl wij in principe nooit twee keer naar hetzelfde gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Linde29-07-2009

heerlijke zomervakantie met kinderen (4 en 8 jaar)

Ruim, schoon en zeer kindvriendelijk hotel met speelweide, trampoline, skelters en zandbak voor de deur. De kamers werden iedere dag schoongemaakt. Wij hadden een kamer in het bijgebouw met aparte slaapkamer voor de kinderen, heel ruim opgezet en de bedden waren prima. Met een bad en een apart toilet. 's Morgens ontbijtbuffet, prima in orde. 's Avonds werd het warm eten aan tafel opgediend. Eerst soep in een schaal om zelf op te scheppen. Daarna een bord met warm eten, inderdaad niet overdadig voor grote eters. Maar er was ook een saladebuffet en al met al zijn wij (de ouders) toch nog 4 kilo pp aangekomen in 2 weken tijd. Ook het toetje was niet al te groot. De kinderen kregen hetzelfde maar een kleiner portie. Wij vonden het prima eten en afwisselend genoeg. Een keer per week BBQ, ook lekker. Kinderopvang/animatie vanuit het hotel was minimaal maar de omgeving biedt zoveel leuke kinderactiviteiten (kinderwandelingen, wandelstok maken, piratenzwembad) dus dat is geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Francien28-10-2008

fijn hotel in mooie omgeving

Zomer 2007: goed en slecht weer. Leuk zwembad in Saalbach. Hinterglemm is heel klein en knus. Heel veel te doen in de omgeving, ook voor kids. Met een liftenpas kun je alle toppen op en in het zwembad en met de bus. Mooie kortere en lange wandelingen te maken. Hotel (hoofdgebouw) heel netjes. Vriendelijke mensen. Heerlijk eten: 7 dagen iets anders - en geen enkele keer friet: SUPER! Bij het hotel een weitje met dieren, een voetbalveldje en trampoline. Met de tafels aan de kant en een schnapps in de hand is het goed toeven op een zwoele zomeravond. Voor de winter lijkt het dorp me fijne pistes te hebben. Wij hebben er genoten!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 5fam. Knippen22-07-2008

wat een teleurstelling

Omgeving zeer mooi, hotel aan de buitenkant ook erg mooi. kregen kamer een een bijgebouw, een donker hol uit de jaren 60. stond zo niet in de folders en op de website. uiteraard melding van gemaakt maar er kon niets mee gedaan worden. appartementen zijn op papier 45 m2 maar in werkelijkheid 30 m2, niet leuk als je dit niet verwacht met twee kinderen erbij. Eten was goed maar niet echt kind vriendelijk.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Fam Van Haaften22-07-2008

ongedwongen vakantie op de boerderij

Vakantie op een boerderij. Heerlijke, rustige omgeving waar in de zomer genoeg activiteiten zijn te doen in de buitenlucht. Zowel voor gezinnen met kinderen als voor rustzoekers/wandelaars/fietsers een perfecte bestemming. Hotel: Eten kwalitatief goed, maar relatief weinig variatie en op vaste tijden. Kamer schoon en netjes. Bedden zijn idd niet al te groot, maar wel goed. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Enige nadeel zijn 's zomers de vliegen die onvermijdelijk bij een boerderij horen en die je overal tegenkomt. Absolute aanrader!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8sweens31-07-2007

In de zomer geweest met kinderen 6 en 8.Goed hotel in mooie omgeving op speelweide,erg schoon,vriendelijk personeel en het eten was prima.Er zou misschien voor kinderen wat meer afgestemd eten kunnen zijn.Verders prima en we komen hier nog wel eens terug!

• 9m.sweens22-07-2007

Goed hotel,erg schoon.Eten was goed ,wel snel achter elkaar.Kinderen (6 en 8)hadden ook een erg leuke week gehadin dit hotel.Waren veel kinderen waar ze s'avonds mee konden spelen op de wei.Overdag erg veel te doen in omgeving.

• 7Marion van Wijk02-08-2006

zijn afgelopen jaar in Wiesergut geweest, erg mooi appartement (nieuw) ook het ontbijt uitgeprobeerd was ook erg goed. voor de wintersport ligt het aan de piste +- 3 minuten lopen. Ook voor kinderen okay. We gaan het in 2007 weer proberen

Gereisd met vrienden in januari 2006

• 8Rudi11-09-2005

Mooi, goed onderhouden. Hoofdbouw zeer luxe, bij/oude bouw gedateerd (bedden veel te kort). Eten GEEN keuze menu, hoeveelheid weinig. Service wat onpersoonlijk. SUPERkindvriendelijk. Kinderen staan voorop. Publiek vrijwel alleen gezinnen met kids. Omgeving schitterend. Voor een ongedwongen vakantie met lekker eten en kinderplezier een goede aanrader. (www.wiesern.at)

Gereisd in september 2005

Pension Wiesergut info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages