Appartement Wallner

8.6Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Op vakantie geweest naar Wallner?

8.6Fantastisch

• 7.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.5Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Wallner

• 10Monique28-12-2017

Wij hadden appartement 1 met 2 volwassenen kinderen van 16, 14 en 13 jaar en 1 hond was prima te doen bedden waren prima en niet hard. Ons appartement is net vernieuwd keuken kamer alles was nieuw. Bij aankomst een verwelkomings snapp. De eigenaren Super lieve mensen. En in het huis alles keurig netjes en goed geregeld. 5 min lopen naar de piste. Skigebied adembenemend mooi!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 8Wilco21-01-2013

Prima Appartement

Een aantal dagen terug van onze fantastische wintersport!!

Bij aankomst (voor 12u s'middags) konden we gelijk al ons appartement in (onderste verdieping) en werder verwelkomt met schnaps (leek wel terpentine maar dat geheel terzijde) Beneden hadden we een 6 persoons appartement met 1 3persoons slaapkamer/ 1 2 persoonsslaapkamer en een bed in de woon kamer. Apart maar wel te doen!

Keuken was niets op aan te merken en ook 2 douches en 2 wc's plus 1 direct om de hoek was prima! Verder waren de huisbaas en zijn vrouw prima mensen! Niets was te gek! Weinig last gehad van de andere appartementen en roken kon in gezamelijke ruimte op of ons eigen terras.

Een nadeel de bedden waren snoeihard!

Ligging vanaf de piste is prima, 5 min lopen naar beneden en je kunt de rechter gondel nemen of links de pistes op!

Al met al een prima stekkie voor een leuke vakantie!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Allie20-01-2011

Gedateerd en gastvrij

Ontvangen met schnapps nog steeds. Gastheer erg gastvrij. Mochten langer in het appartement blijven en ruimde de vuilnis op. Ligging tov lift en piste is niet verkeerd. 5 minuutjes lopen. Zijn wel wat oudere appartementen wat je wel kan merken qua ruimte. Verder ontbreekt er een vriezer en een vaatwasser. Hierdoor misschien iets te duur, maar voor een simpel en eenvoudig verblijf een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Ferdinand Hamer16-04-2008

Prima appartementen. Je wordt nog steeds met Obstler ontvangen. Appartementen ruim en wij hadden een ontbijt bijgeboekt, zeer goed verzorgt voor € 8,00 per persoon. Ligging t.o.v. centrum en liften is prima. De weg loopt wel iets op, maar is goed te lopen. Iemand was zijn skischoenen vergeten toen we vertrokken en zijn gewoon nagestuurd. Echt een aanrader

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 8Jeroen van Kollenburg07-03-2005

Een paar weken terug hebben wij met 5 personen in het app. op de begane grond gezeten. Het app. op zich was super, twee aparte slaapkamers, twee badkamers en een leuke woonkamer. Ook over de eigenaar en zijn vrouw niets dan lof, erg gezellige mensen, je wordt er verwelkomt met een glaasje Schnapps ('s morgens, 's middags of 's avonds, maakt ze niks uit!). Het enige minpunt aan dit app.complex is de ligging tov. de pistes/dorpskern. Na een lange skiën (lees: vermoeide benen) heb je geen zin meer om met een hellende weg nog naar huis te lopen, en dat is bij Wallner wel het geval... Maar voor de rest: niks mis mee. Meer info, dan hoor ik 't wel.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2005