Appartement Vorderriedhof

Meer appartement info

37 reviews over Appartement Vorderriedhof

• 2018
    9Angelique30-06-2018

Heerlijk hotel op 5 minuten rijden vanaf de piste.

Net hotel. Met de auto ben je binnen 5 minuten bij het eerste dalstation en binnen 10 minuten bij het andere dalstation. Wij hadden de familiesuite met 5 personen. Een zeer ruim appartement met 2 grote slaapkamers en een ruime woonkamer. We hebben heerlijk geslapen. In de woonkamer bevindt zich ook nog een keuken maar daar is verder geen tot weinig in te vinden qua keukengerei. We hebben dit op zich ook niet gemist omdat we half pension geboekt hadden. Het eten was elke dag heerlijk en heel uitgebreid. De bediening was zeer vriendelijk. De dochter van de eigenaar was ook vriendelijk. De eigenaar zelf is niet communicatief.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

5Tom fierens04-01-2017

Goed voor een keer

Zeer net hotel, de kok doet prima zijn Job, lekker eten,spijtig dat het buffet r niet wordt bijgevuld, personeel is vriendelijk. Spijtig dat de familie, ( een familie hotel ) dit niet is. Een vriendelijk woord is er teveel aan. De " oudere eigenaar " geeft je echt geen welkomsgevoel . Op oudjaar wordt er niets voorzien, om 21.00u. Was het restaurant leeg omdat het eten zo snel kwam. Een aperitief aan de bar wordt niet geaccepteerd. Familie eet om 17.00 aan de bar, dit voel je dat je dan niet welkom bent. Een pluspunt is dat er een busje van het hotel je naar de piste brengt, je kan ten laatste terug om 16.00, nadien wordt er niet meer gereden. Dan duurt het lang tegen half 7 om te eten met geen animatie. Fam. Vandewiele - fierens - seys

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 7Johanna14-03-2016

Goed en ook slecht

Mooi hotel, goed eten, maar verschrikkelijk personeel/eigenaars. Geen fatsoenlijk woord komt eruit, als je iets bestelt wordt er gekeken of je gek bent of je wordt compleet genegeerd door eigenaar en schoondochter die receptie en bar/ restaurant doet. Het lijkt alsof een drankje inschenken teveel moeite kost. De serveerster savonds en sochtends doet wel haar best evenals de goede kok. Je voelt je er niet thuis door de sfeer die eigenaar en schoondochter scheppen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9MLI03-01-2016

Geweldig hotel!

In de kerstvakantie zijn we 1 week in Hotel Vorriederhof geweest. We hadden de familie-suite en die was echt perfect; 2 slaapkamers, een keukenblokje en een hele grote woonkamer (eethoek, tv, zitbank) met een mooi hoog plafond. Het ontbijt was goed, het avondeten echt heerlijk! Het hoofdgerecht was een keuze-gerecht en voor elk wat wils. Elke middag staat er een 'Kuchen-Büffet' klaar, waar je na een dagje skiën heerlijk van kunt genieten. Het personeel was vriendelijk en bescheiden. De ligging van het hotel is rustig, net buiten Leogang. Voor de ski-pistes hoef je maar 5-7 minuten te rijden. Wij vinden dit echt een top 3* hotel!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 6Willem01-01-2016

Een uitstekende kok maakt nog geen goed hotel

Het eten in dit hotel is uitstekend. Het personeel is echter ver onder de maat. Wij zijn hier bijna twee weken geweest, er is ons niet eenmaal gevraagd hoe alles verliep, het eten werd geserveerd met een of twee woorden. Bij het betalen werd eerst zwijgend de rekening opgemaakt, bij het weglopen werd dan nog gevraagd of alles in orde was, niet gemeend. Het hotel is niet dicht bij de pistes.mde aangegeven skibus gaat echter slechts tweemaal per dag! Wat ons betreft een afrader,er zijn leukere hotels in de omgeving.

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9fam M.de Haas01-03-2013

Geweldig verblijf gehad

Zojuist terug van een week skiën met onze drie kinderen van 9 en 8 (tweeling). We hebben een supervakantie gehad. Bij aankomt in het hotel was het diner klaar en we konden zo aanschuiven. Elke ochtend was er een heerlijk ontbijtbuffet en na een dag skiën, stond de kaffee mit kuchen klaar. Het eten is voortreffelijk en prachtig opgemaakt. De kinderen hebben zich ook heerlijk vermaakt buiten in de sneeuw bij het hotel.De verwarmde skiruimte in de kelder en de sauna zijn prima faciliteiten op een wintervakantie. De afstand naar de piste met de auto is goed te doen en er was daar voldoende parkeer gelegenheid. Kortom een aanrader voor een geweldig vakantie in de sneeuw.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9janssen Filip29-01-2013

gezellig familiehotel

Als je houd van een gezellig familie hotel dan is dit echt wel de plaats waar je moet zijn. Dit jaar voor de 2 de maal geweest en weer super vriendelijk. Alles zeer proper en de keuken is echt goed. Dit alles aan zeer democratiche prijzen. Hier ben je geen nummer. Volgend jaar voor de 3 de maal naar vorderriedhof

Gereisd met partner in januari 2013

• 9jacqueline Wetsteijn09-03-2012

Ruime appartementen, super gegeten!

Appartement Vorderriedhof is ons heel erg goed bevallen! Schoon, ruime appartementen en de chef maakte er iedere avond een feestje van. Mooie gerechten en ook heel mooi opgemaakt op de borden. Wij waren met 4 grote kinderen die niet zo makkelijk zijn met eten. Iedere avond waren alle borden leeg, complimenten aan de kok! Appartement was ruim, schoon, veel kastruimte en een super balkon! Ook hebben wij gebruik gemaakt van de sauna, heerlijk na een dagje skiën. Wij vinden het een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9Hans Kuiper05-01-2012

Volgende keer zeker weer!

Het is een keurig hotel. Het wordt zeer schoon gehouden.Ook de app worden door schoon gehouden.We lagen met z'n 3en op 1 kamer. Dat is niet zo ruim maar wel goed te betalen dan. Het eten was super. Voor volwassenen er dagelijks 2 keuze menu's en voor de kinderen is er een apart kindermenu. We hebben er elke dag heerlijk gegeten en er is geen dag geweest dat we niet konden kiezen wat we lekker vonden. Bediening zeer vriendelijk. Verrassing was wel de sauna's en relax ruimte in de kelder. Er zijn 2 sauna's en een Turks stoombad. Een regen douche en gewone douche. Ook heerlijke relax stoelen in een aparte ruimte.apart een relax ruimte. Het ligt net buiten Leogang. Om naar de grote pistes te gaan moest je 10 minuten rijden. Vanaf daar kun je met de liften door heel Saalbach Hinterklem komen. Er is een speelkamer voor de kleinere kinderen. Dat was voor die van mij van 9 niet echt interessant. Buiten in de sneeuw kon hij zich goed vermaken. Al met al TOP

Gereisd met partner in december 2011

• 9Sabina15-03-2011

Heerlijke vakantie gehad!

voor 3e keer hier naar toe geweest en weer een heerlijke vakantie gehad. We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2011

• VerzorgingLogies, Logies-ontbijt
  • Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Kleurentherapie sauna, Zout sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht