Gasthof Unterwirt

Matig hotel. Ligging is perfect

Frank
8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Unterwirt in Saalbach werdt ons aangeboden via een Nederlandse reisorganisatie als een 4 sterren hotel maar in werkelijkheid zou het maar 2 sterren mogen hebben.

Het onbijtbuffet smaakt wel maar er is weinig keuze en het is elke dag hetzelfde. Het Diner is ook zeker geen 4 sterren maar behoort meer in de klasse van een wegrestaurant. Het hotel is sterk verouderd maar daar in tegen is het wel schoon. Personeel is vriendelijk en ze doen hun best. De ligging van dit hotel is perfect want het ligt midden in het centrum en naast een Skilift.

Goede deal

bart
23-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een basic hotel waar je voor weinig geld kunt verblijven. Het is allemaal niet luxe, maar voor dit geld zit je er prima en op korte afstand van twee grote skigebieden. Ik hoop hier volgend jaar voor de derde keer naartoe te gaan.

Na 6 keer, niet meer!

ilma
3-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tja we zijn er 6 keer geweest, eigenlijk uit gemak en dat het vertrouwd was. Maar vorig jaar werden we in de lobby ontvangen alsof ze ons nog nooit hadden gezien. Dan denk je vaste klant te zijn, nou niet dus, we kregen dit keer geen skipas mee. Je zou toch zeggen dat daar wel een beetje rekening mee gehouden kon worden. Ontbijt is prima maar avondmaal is erg saai, de helft laten we meestal staan, vlees te droog etc. De smile is ook niet meer of weinig te vinden in de bediening. De kamers gaan er ook niet op vooruit, soms ook een koude douche s'morgens. Kortom we hebben het gehad. We gaan wel terug naar Saalbach, maar proberen iets nieuws!

Zeer ongezellig hotel

Manuela Gerrits
29-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Unterwirt is zeer ongezellig, daarbij geen gezellig barretje waar je gezellig kunt zitten.

Indeling hotel ongeriefelijk. Zal hier zeker niet meer naar toe gaan. Wat wel is de ligging, die is gewoon perfect.

Prima vertoeven

georgiou
6-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor herhaling vatbaar, goede kwaliteit/prijs verhouding. Ligging naast de kinder-verzamelplaats voor de skiles met Nederlandse leraressen, super gelegen, in het centrum, kamers ruim en schoon, prima bed en douche, eten was top, zowel ontbijt als keuze 4 gangen diner met saladebar.

Gezellig dat er ook mensen van buitenaf in het restaurant komen eten. Alles op loopafstand, met gratis eigen parkeerplaats. Sauna is ook heerlijk na een dag intensief bezig zijn.

superhotel!

Jansen
1-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na het lezen van alle berichten hier begonnen wij ons wel een beetje zorgen te maken overons komende verblijf in Unterwirt.

Het is ons 100% meegevallen!!

Ligging is top! Kamers lekker ruim en warm. Personeel zeer vriendelijk, niets was teveel. Ook deden ze veel moeite voor mijn dochtertje van 14 maanden.

Eten was ook prima, niets op aan te merken.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

als overnachting perfect voor een skivakantie

Hans Stegge
2-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gasthof Unterwirt is een hotel dat direct naast de lift ligt dus voor het skiën perfect. Het avondeten is echt slecht en de service en vriendelijkheid laat echt te wensen over. Het ontbijt is goed en de kamers in het gerenoveerde gedeelte ook.

Op de kamer geen zeepjes of informatie, allemaal erg karig dus.

Ik zou alleen logies en ontbijt aanraden in dit hotel.

Men heeft alleen de rare gewoonte om 's nachts deuren in vluchtgangen af te sluiten.

erg achter uit gegaan

bj
26-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

ligging is perfect van dit hotel, maar het eten vond ik beneden peil en het hotel is niet gastvrij.. ..

Redelijk

Katrin
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig, oud hotel.. Eten is goed, de ligging is perfect. Het enige wat mist is een gezellig barretje..

2008

voor herhaling vatbaar

IKKE
28-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

we hebben enorm genoten van alles: goed hotel, lekker gevarieerd eten, ruime kamers, goede bereikbaarheid van de pistes, gezellige apres-ski...en vooral van de kerstkadootjes onder de mooie boom, voor elke gast een klein geschenk 'nog nooit meegemaakt), ik zou niks negatief kunnen schrijven

We hebben een aantal aanbieders voor Unterwirt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Unterwirt in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Unterwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.