Aparthotel Stockinggut Appartementen

Aparthotel
Aparthotel Stockinggut Appartementen

• Ligging t.o.v. pistes8,7

7 reviews over Aparthotel Stockinggut Appartementen in het Nederlands

Prima plek...Aan de piste...!

Robert
21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldige plek om heerlijk te genieten van het Ski-Circus...! Ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Sauna aanwezig in het onderhuis.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek! Aan de piste en ruim appartement!

Edwin
20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super fijne plek om te dijn. Ruim appartement, mooi opgeknapt en ligging aan de piste. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Fantastische plek in Leogang, direct aan de piste.

Fam. V.
30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een heerlijke (Kerst) week wintersport in Leogang en met z'n 5en (ouderpaar met 3 oudere kinderen) verbleven in Stockinggut Appartementen (nr: 125). Keurig ingericht en comfortabel appartement, met 3 slaapkamers en 2 (!) badkamers. Geheel is rustig gelegen maar toch direct aan de piste, écht top! Bovenal heeft de enorme gastvrijheid, in zowel het Appartementen gedeelte als het Hotel (gezellige bar!), veel indruk op ons gemaakt. We hopen dan ook dat we er komend jaar met de Kerst weer terecht kunnen!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Puur genieten!

Steffi Vang
19-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zojuist terug van een kort verblijf in Appartementen Stockinggut. Mooi huis met gezellige, ruime appartementen, geweldig uitzicht. Super gelegen om te wandelen en te biken. Prima ontbijt en diner in hotel ernaast

Gereisd Met partner in juni 2012

Fantastisch mooie plek

Sjanna Heezen
19-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

4 dagen verbleven in appartementencomplex Stockinggut in Leogang. Fantastisch verblijf gehad. Zeer gezellig complex en vlakbij de piste. Er is een busje die je naar de piste brengt. Gastheer en gastdame zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk, altijd een lach en een route kaart gekregen toen we naar de stad Salzburg gingen. Ze vertelde met veel enthousiasme over de stad en wat we zeker moesten bekijken. Zeer lekkere ontbijtjes en tosti's gegeten. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer op de schitterende bergtoppen. Heerlijk en fantastisch weekend gehad!

Gereisd Met partner in april 2012

Fantastisch complex

Frits
4-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede ligging, heel vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt buffet. De schnitzel is een aanrader. Mooie en ruime appartementen. Fantastisch skigebied.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige apartementen met een super ligging

Peter
5-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aparthotel Stockinggut heeft hele ruime goed ingerichte appartementen. De apartementen liggen direct aan de piste en ski-in en -out. Eten en drinken kun je in het gezellige hotel op 20m afstand. Helemaal super!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Stockinggut Appartementen in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Stockinggut Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.