Pension Sonnegg

Pension
7,7

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnegg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Sonnegg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Supervakantie!

familie Veen
7-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben met kerst onze wintersportvakantie doorgebracht in Hotel Sonnegg. Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Wij hebben 2 kinderen van 5 en 8 jaar oud en hadden een studio gereserveerd. Perfect met 2 aparte slaapkamers. Verder alles goed verzorgd, prima ontbijtbuffet en elke avond een heerlijk 4 gangendiner! Ook hebben onze kinderen genoten van het verwarmde buitenzwembad! Het ligt perfect tov de Schönleitenbaan, op zo'n 2 minuten rijden met de auto, maar die was overbodig want we werden elke ochtend en avond door "opa" met het busje gebracht en gehaald. Leuke skischool met oa een Nederlandse skijuf. We hadden een supervakantie! Volgend jaar weer!

ideaal voor een groepsvakantie met jongeren

Gert Vervoort
21-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gezellig hotel voor een groep jongeren op skivakantie!

Zeer gemoedelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnegg in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.