Pension Sonnegg

Supervakantie!

familie Veen
7-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben met kerst onze wintersportvakantie doorgebracht in Hotel Sonnegg. Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Wij hebben 2 kinderen van 5 en 8 jaar oud en hadden een studio gereserveerd. Perfect met 2 aparte slaapkamers. Verder alles goed verzorgd, prima ontbijtbuffet en elke avond een heerlijk 4 gangendiner! Ook hebben onze kinderen genoten van het verwarmde buitenzwembad! Het ligt perfect tov de Schönleitenbaan, op zo'n 2 minuten rijden met de auto, maar die was overbodig want we werden elke ochtend en avond door "opa" met het busje gebracht en gehaald. Leuke skischool met oa een Nederlandse skijuf. We hadden een supervakantie! Volgend jaar weer!

ideaal voor een groepsvakantie met jongeren

Gert Vervoort
21-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gezellig hotel voor een groep jongeren op skivakantie!

Zeer gemoedelijk.

2008

Servicepersonal spricht schlecht deutsch

Riffler
15-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Servicepersonal spricht schlecht deutsch. So wird man gefragt ob man Dessert oder Eis möchte ???

Auf Nachfrage was Dessert sei kam ein ?

Nach dem die Spaghetti Carbonara und die Flugente ,die diesen Namen nur verdient weil der Koch Sie wohl einmal durch die Küche geworfen hat, auf Nachfrage der Kellnerin als "nicht gut" bewertet wurden hat die Chefin Frau Fresacher uns gebeten woanders zu essen... Nettes Appartment aber 2000 Euro für eine Woche bei der Verpflegung und den Umgang mit Gästen - muss man nicht haben...

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnegg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnegg in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sonnegg scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.