Hotel Ski & Bike Hotel Wiesenegg

Kleine hotelsWeer vandaag3°-2°
Hotel Ski & Bike Hotel Wiesenegg
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ski & Bike Hotel Wiesenegg voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Ski & Bike Hotel Wiesenegg in het Nederlands

Coen breedijk,
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Perfecte ligging! Prima kaners en erg aardig personeel

Super!

Stefanie,
10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een fantastisch hotel met super vriendelijke eigenaren en personeel. De kamers zien er top uit, ontzettend schoon. Ontbijt en avondeten is fantastisch!

Verder heb je er een sauna en een heel fijn zwem vijvertje.

De omgeving is ook echt prachtig en er is veel te doen. Dit gebied is uitermate geschikt voor kleine kinderen!

Prima hotel voor een skivakantie

Rudy
7-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Wiessenegg ligt een paar honderd meter buiten het centrum van Hinterglemm. Er ligt een babypiste bij het hotel en toen wij er waren kon je tot aan het hotel skien vanaf de noordzijde. Vanaf de zuidzijde is het ook mogelijk om dicht bij het hotel te eindigen, maar alleen als er veel sneeuw ligt.

Wij hadden een kamer in het nebenhaus, dat gewoon verbonden is met het hoofdhotel. De kamers zijn hier iets soberder (meer oostenrijks) en daardoor ook wat goedkoper. Maar schoon, lekker bed en grote televisie. Het eten is prima, zowel het ontbijt als het avondeten. Verder voldoende parkeergelegenheid bij het hotel. Conclusie een prima hotel voor een redelijke prijs, zeker voor Hinterglemm.

Heerlijk hotel. Niks op aan te merken.

fifst.huisman
22-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Wiesenegg is een mooi, ruim opgezet hotel net buiten Hinterglemm. Via naastgelegen sleeplift zijn de grote liften eenvoudig te bereiken en terugskiën kan tot de voordeur. Personeel is heel vriendelijk en het eten is prima met keuzemenu. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Kamers zijn wat gedateerd, maar prima verzorgd en schoon. Wij waren met 2 personen en hadden een eigen tafel in het restaurant.

• Ligging t.o.v. pistes9

Na meerdere jaren bij Wiesenegg gelogeerd te hebben voor een week wintersport nu ook een week in de zomer geweest. Ook dan een uitstekend hotel met een prima prijs/kwaleitsverhouding. Goede ligging, goede kamers en een uitstekende keuken. Zeer prettige bediening en algehele leiding van het hotel. Door de ideale ligging kan men zo vanuit het hotel wandelen en, in de winter, skiën. Nu men ook partner is met de Jokercard jan men in de zomer gratis gebruik maken van de dan draaiende liften en vele attracties. Andere attracties tegen gereduceerd tarief. Ook in de zomer dus een prima hotel!

Prima hotel, goed eten

Anoniem
10-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, goed eten. Prijs kwaliteit ok. Klein minpuntje: het kan zijn dat je met andere mensen aan tafel wordt gezet als je met z'n tweeen boekt. Wij hadden overigens leuke tafelgenoten dus het was gezellig!

Ligt aan de piste maar het is soms net zo snel om e skibus te nemen naar een grote lift. Skien tot aan het hotel mogelijk.

Spitzenklasse

Hein
26-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor een familie met jonge kinderen een uitstekende plek om te verblijven. Met alle gemakken en voorzieningen voor ieder wat wils. Gratis draadloos internet in de lobby zorgt er voor dat het daar ook erg gezellig is.

Hoewel het wel 5 minuten lopen naar de eerste piste is, maakt het naar het hotel toe kunnen skieen dat helemaal goed.

Personeel is erg gastvrij en heeft een erg leuke Weinachtsabend georganiseerd.

Mooi hotel, maar te ver van de pistes.

kellylof
9-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Er stopt gelukkig een bus voor de deur, maar ik vond het te ver om te lopen naar de lift. Skischoenen lopen nou eenmaal niet makkelijk.

Verder een gezellige hotelbar en een mooie sauna.

Grote kamers.

super vriendelijk

andre
31-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

zeer ongedwongen sfeer. vriendelijk personeel. goed eten. leuke hotelbar. vlakbij sleeplift. Super

geweldig..!!

Familie
15-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een zeer mooi hotel, van alle gemakken voorzien. Met een zeer gunstige ligging t.o.v. skischool/centrum/skibushalte. Het eten is goed en de kamers zijn tiptop. Een echte aanrader, volgend jaar gaan we zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ski & Bike Hotel Wiesenegg in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ski & Bike Hotel Wiesenegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.