Hotel Seidl-Alm

5.5Voldoende

Oostenrijk, Salzburg, Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Op vakantie geweest naar Seidl-Alm?

5.5Voldoende

• 9.5Ligging t.o.v. pistes

2 reviews over Hotel Seidl-Alm

• 3Herre09-03-2014

Jammer, het had zoveel beter kunnen zijn!

Het hotel is eenvoudig en enigszins uit de tijd qua inrichting. De ontvangst bij de balie was correct. Kamers eenvoudig en schoon. Ook hier enigszins achterhaald qua inrichting. Ook aan de buitenkant kan het hotel wat verf en onderhoud gebruiken. Het algehele beeld is dat men niet probeert er wat van te maken. Dit zie je ook terug bij het eten en de bediening. Het ontbijt is op zich goed, maar ook hier met weinig zorg en oog voor detail. Het avondeten vonden we ronduit slecht; smaken verschillen uiteraard, maar we hebben niet geboekt bij een gaarkeuken! Alles wordt uitgeserveerd met metalen karren, neergezet en weer opgehaald. Men is niet geïnteresseerd in je als gast. Geen enkele keer heeft men ons gevraagd of het eten smaakte, of ons verblijf naar het zin was of anderszins. Geen interesse in ons als gast en zo voelde het ook. Vanaf 23.00 uur werd ons verzocht naar onze kamers te gaan of naar de 1e etage, want men wilde afsluiten en de boel opruimen. Gastvrijheid is ver te zoeken.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2014