Hotel Riederalm

Contact

72 reviews over Hotel Riederalm

• 2018
    10Leen Verreyt07-07-2018

Perfect voor romantiek en gezin, culinair genot

Perfect hotel voor een romantische vakantie maar ook ideaal voor een gezinsvakantie . Zeer mooie ruime kamers , heel vriendelijk personeel en ongelooflijk lekker eten. De wellness heeft een mooi uitzicht en de omgeving is prachtig rond het hotel . Zeer veel activiteiten voor kinderen rond het hotel. S avonds kunnen de kinderen veilig buiten spelen in de grote speeltuin met trampolines , gokarts , speeltuigen maar ook een grote speelkamer voor als het regent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Birgit, Dorian en Solann Dutoit uit Mol, België13-09-2017

Fantastisch, hier verveel je je niet

Waauw, geweldig hotel met heel vriendelijk en gastvrij personeel. Eigenaars waren heel aanwezig en waren steeds in voor een gesprek of info. Prachtige omgeving, super lekker eten, propere kamers en super zwembad. Hier verveel je je niet, zeker de kinderen niet. Wij gaan volgend jaar terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9N. van der Valk28-02-2017

Heerlijke vakantie

Het is een erg mooi hotel. Mooi zwembad, en een speelkamer bij het restaurant wat echt ideaal is, wij rustig eten en de kinderen kunnen tussendoor lekker spelen. We hebben 3 kinderen met coeliakie. Hier werd goed rekening mee gehouden. Bij het ontbijt werden er broodjes voor ze gebakken, en ook 's avonds konden ze eten wat ze maar wilden. Super geregeld, hopelijk hebben ze volgend jaar weer plek!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Familie Herbst, Receptioniste, 16-04-2017

Beste N. van der Valk,

Heel erg bedankt voor uw review hier op Zoover. We zijn blij om te horen dat u zo een heerlijke vakantie heeft gehad bij ons in de Riederalm. We vinden het erg belangrijk dat niet alleen de kinderen, maar ook volwassenen een geweldige vakantie bij ons kunnen beleven en het is dan ook super om te lezen dat u dit zo heeft ervaren.

Ook wij hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten uit Leogang, Familie Herbst & het Riederalm team

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 10Familie Valkenburg13-08-2016

Prachtig hotel van een gastvrije familie!

We hebben hier met onze kinderen 4 en 6 jaar een kleine 2 weken gelogeerd. We hebben genoten van de gastvrijheid van de familie Herbst en hun medewerkers. Prachtige schone kamers, rustige maar centrale ligging en genoeg te doen in de prachtige omgeving. Door het heerlijke zomerse weer hebben we dankbaar gebruik gemaakt van het fijne zwembad. De kinderen waren dolenthousiast over de superglijbaan! Het restaurant is overheerlijk met alle culinaire hoogstandjes die we gegeten en gedronken hebben! Kortom een fantastisch hotel, waar we zeker in de zomer nog eens terug gaan. Ook een wintersport in dit hotel staat op ons verlanglijstje!

Familie Herbst, Receptioniste, 14-08-2016

Beste familie Valkenburg,

Heel erg bedankt voor uw review op zoover. We zijn erg blij dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie bij ons in de Riederalm. We zijn erg trots op onze nieuwe zwembad en natuurlijk de glijbaan, de prachtige omgeving en onze keuken en restaurant. Daarom is het geweldig om te horen dat jullie zeker nog eens terug gaan komen.

We verheugen ons al om u weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, Familie Herbst & het Riederalm Team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Fam.vercruysse09-08-2016

Super!

Hier is maar 1 woord voor: Fantastisch!! Zijn hier geweest als gezin met 2 kinderen (4 en 7 jaar) De kinderen hebben zich geweldig geamuseerd. Zwembad met glijbaan vonden ze heel leuk en ook het speelplein buiten met het gocart park viel heel erg in de smaak. Wij als ouders vonden het ook super niet alleen omdat de kids hun amuseerden maar voor ons was het ook geweldig! Eten was heel erg lekker (echt wel sterrenniveau) en ontspanningsruimtes waren heel mooi ingericht! Ondanks dat het heel erg kindvriendelijk is en dus veel kinderen aanwezig zijn vonden wij het erg rustig.Wij hadden ook een familiekamer met tussendeur en die was heel ruim en modern. Hier komen wij zeker en vast nog terug!!

Familie Herbst, Receptioniste, 12-08-2016

Beste familie Vercuysse,

Hartelijk dank voor uw geweldige review op Zoover. We zijn erg trots en wilen u heel erg bedanken voor uw lovende woorden. We vinden het super om te horen dat de kinderen zoveel plezier hebben beleefd aan het zwembad, de glijbaan en onze vele speel mogelijkheden, maar het is natuurlijk ook erg belangrijk dat u als ouders echt kunt genieten, bijvoorbeeld van onze keuken en wellness.

Wij verheugen ons al erg op uw terugkomst bij ons in de Riederalm

Met vriendelijke groeten uit Leogang, Familie Hebst & het Riederalm Team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Fam B Vanacker30-07-2016

Fantastisch hotel

Prachtig hotel met heerlijke faciliteiten, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en een uitstekende keuken. Ontbijt is heel erg uitgebreid en je eitje wordt à la minute precies klaargemaakt zoals je het wil hebben. Je kan je lunchpakket samenstellen in een apart hoekje. Het diner echt heel erg goed. Deze keuken mag zonder blozen naast die van een klasse restaurant staan! Enige minpuntje is dat ze geen all-in formule aanbieden, maar goed, zo drink je elke dag een andere wijn en hun wijnaanbod is heel mooi.

Familie Herbst, Receptioniste, 31-07-2016

Beste Familie B Vanacker,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over ons hotel. We doen altijd erg ons best om onze gasten een geweldige tijd te bezorgen en daarom zijn we erg trots op uw mooie woorden over ons personeel en natuurlijk onze keuken.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons in de Riederalm!

Met vriendelijke groeten uit Leogang,

Familie Herbst & het Riederalm Team

• 10Els25-06-2016

Heerlijk kindvriendelijk hotel

Fijn hotel dat na de verbouwing een fijn zwembad heeft gekregen. Hotel is zeer kindvriendelijk. Heerlijk eten en een prettige omgeving. Wij gaan hier zeker terug komen.

Familie Herbst, Receptioniste, 02-07-2016

Beste Els,

Heel erg bedankt voor deze lovende woorden op Zoover. We zijn erg blij om te horen dat ons hotel zo goed in de smaak gevallen is. We zijn erg trots op onze nieuwbouw met nieuwe kamers, kinderspeelruimte, restaurants, wellness met zwembad, glijbaan, verschillende sauna´s etc.

We verheugen ons alweer op uw komst!

Met vriendelijke groeten, Familie Herbst & het Riederalm Team

• 7AvD20-03-2016

Mooi hotel bij de piste

Ontvangst bij de receptie was niet erg vriendelijk en professioneel. Dames hadden een gezicht wat op onweer stond. Hotel is mooi en schoon, een aantal keren uitgebreid en hierdoor erg onoverzichtelijk. Bij aankomst krijgt men een soort rondleiding om mensen wegwijs te maken, echter receptioniste had er geen zin in.

Familie Herbst, Receptioniste, 12-04-2016

Beste AvD,

Hartelijk dank voor uw Review op Zoover. We zijn erg blij om te horen dat u ons Hotel een mooi Hotel vind en dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Het spijt ons natuurlijk erg dat u het gevoel heeft gehad dat ons personeel bij de receptie er geen zin in had, we zullen er dan ook alles aan doen om er voor te zorgen dat dit niet meer zal gebeuren! Wij, familie Herbst, en het Riederalm team willen natuurlijk dat al onze gasten een onvergetelijke tijd bij ons beleven.

We hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, Familie Herbst & het Riederalm team

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Mirjam Klaver11-09-2015

Gevoel van thuiskomen

Fantastisch hotel, in een prachtige omgeving met voldoende te doen. Hotel is sfeervol ingericht, kamers zijn ruim en super schoon. Extra complimenten voor het personeel, zeer gastvrij en vriendelijk. Het eten is fantastisch, elke avond genieten van een heerlijk diner. Voor de kinderen is er een mooi zwembad en een geweldige skelterbaan. De sauna is ook prachtig met heerlijke rustbedden. Wij hopen volgende zomer voor de derde keer terug te komen.

Familie Herbst, Receptioniste, 23-10-2015

Beste indestorm,

Hartelijk dank voor deze positieve woorden op Zoover. Familie Herbst en het Riederalm Team doet er altijd alles aan om onze gasten de beste vakantie te bezorgen, dus we zijn erg blij om te horen dat u ons personeel zo gastvrij en vriendelijk vond. Ons keukenteam is altijd op zoek naar nieuwe gerechten met verse, locale ingredienten. En de kinderen vermaken zich natuurlijk perfect op onze speelplaats met skelters en in het nieuwe zwembad met waterglijbaan.

We verheugen ons nu alweer op uw komst volgende zomer!

Met vriendelijke groeten, Familie Herbst & alle Riederalm medewerkers

• 10Adrie10-09-2015

Super goed hotel. Voor jong en oud. Eten perfect Ligging direct naast de lift

Familie Herbst, Receptioniste, 23-10-2015

Beste Adrie,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie op Zoover. We zijn erg blij om te horen dat ons hotel u zo goed bevallen is. Ons hotel en de omgeving biedt genoeg mogelijkheden voor jong en oud, ons keukenteam kookt iedere dag creatief en met liefde voor onze gasten en we zijn natuurlijk erg trots op onze ligging, direct naast de gondel.

We hopen u snel weer bij ons te zien!

Met vriendelijke groeten, Familie Herbst en het Riederalm team

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën