Hotel Residenz Hochalm

8,1

• Ligging t.o.v. pistes9,3

6 tips over Hotel Residenz Hochalm

Peter, 14-8-2016
De gratis "Jokercard" geeft toegang tot diverse kabelbanen. Goede locatie voor wandelingen in de omgeving.
pl.mld, 13-8-2016
Wellicht voor de wintersporter: skibaan en dalstation pal naast het hotel.
van der Heijden, 29-12-2014

Mooie sauna en wellness-ruimte.

Prima ontbijt.

Het personeel was erg klantvriendelijk en service-gericht.

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz Hochalm voor je op een rij gezet:

Adri, 25-7-2014

1. Boek halfpension! Geweldig goed restaurant met heerlijke zeer afwisselende maaltijden en een goede, correcte en gastgerichte bediening. Zeer uitgebreid ontbijt waarbij op verzoek nog extra heerlijkheden voor je worden klaargemaakt.

2. Zell am See is een prachtig plaatsje voor een uitstap net als Mozart-stad Salzburg. Goed te bereiken.

3. Wandelroutes zijn redelijk goed gemarkeerd maar blijf goed opletten. 4. Ga zeker naar Talschluss Hinterglemm (http://www.talschluss.at/ ) leuk voor kinderen.

Ronald Rutten, 3-1-2013
Neem eigen Nespresso cups mee en flesje wijn voor 's avonds op de kamer
van Keulen, 9-7-2012

Wat we misten was een saladebar of een salade bij de avondmaaltijd.

De menukaart zou wat uitgebreider mogen.

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz Hochalm voor je op een rij gezet: