Appartement Residence Saalbachsterstersterster

7.5Goed

• 7.3Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte
  • 9.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

148 reviews over Appartement Residence Saalbach

• 10marco woertman27-08-2016

Fantastisch , voor herhaling vatbaar

Mooie appartementen, modern , schoon en zeer compleet. Vriendelijke receptioniste en centraal gelegen in het hartje van Saalbach. Alle faciliteiten zowel zomers als swinters op loopafstand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8JR Mellema26-08-2016

Volgend jaar weer!

Joker kaart is prachtige aanvulling: gratis liften, zwembad e.d. FamFun programma is dit jaar nieuw (en nu nog gratis). Mountain biken, overnachting + ontbijt(!) in Alpenoase Sonhof was schitterend. Diverse andere activiteiten en chillmomenten. Leuk!

• 9Therese17-08-2016

Luxe, ruim en compleet appartement.Ruim balkon. Midden in een gezellige winkelstraat met een ruime keuze aan restaurants. Geweldige Nederlandstalige receptioniste. Geweldige omgeving en met de Jokerkaart veel korting op activiteiten in de omgeving. Wij gaan zeker nog eens.

• 9W.A. van Heusden14-08-2016

Onverwachts veel luxe en service een aanrader

Appartement goed , service goed , fijne locatie , goede broodjes service , zeker een aanrader.

Minder in de appartement alleen Duitse zenders op de tv met kinderen die bijna geen Duits spreken een min punt verder geen opmerkingen

• 10G.Nijland14-08-2016

Formidabel, schoon, ruim exclusief.

Alles was goed. Iwij hebben hier een fijne week gehad. Hebben niets gemist. Winkels op loopafstand. Bergloft ook goed bereikbaar. Een rust van oase.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9j kuipers14-08-2016

Het was geweldig

Het was jammer dat je steeds naar beneden moest lopen het dorp in verder was het gewldig!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Claudia van Tol14-08-2016

Volgend jaar weer

Ik vond het appartement wat donker, dus altijd verlichting aan, vond het jammer dat we in dit appartement geen nederlandse televisiezenders hadden (luxeprobleem)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10M.bongers14-08-2016

Prachtige vakantie gehad.

Alles was goed,het appartement de parkeergarage en het personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10Diane Waarts14-08-2016

Supermooi appartement met alles erop en eraan

Zeer vriendelijk mensen. Appartement brandschoon en zeer luxe. Heerlijke bedden. Alleen jammer dat de handdoeken niet werden gewisseld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Ramona Roelfsema14-08-2016

Pistes all around.

We zijn er al 2 keer geweest en gaan volgend jaar weer heen. Een fantastische plek met pistes overal. Je komt binnen en je loopt naar 1 van je balkons en tadaaa pistes. Turm 6-er pal naast je, mooie kijk op de Schattberg, aan de zijkant pistes en je kan het hotel/appartement in skiën.
      Verwarmde kastjes waar je ski's en skischoenen in kunnen, vloerverwarming, een mooie keuken met alles erop en eraan, badkamer met bad en douche, mooie slaapkamers en ontzettend leuk en vriendelijk personeel. Het enige nadeel vind ik dat er in de badlkamer geen gordijn zit. Als je in bad ligt kunnen de skiërs je als het ware in je Adam/Eva kostuum bewonderen. Daarnaast zit je aan het begin van het dorp waardoor je als een ervaren skiër best wel een stuk moet lopen om naar de Schattberg gaan. Voor mij als een minder ervaren skiër is Turm 6er en Kohlmaisgipfelbahn meer dan genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

16 tips over Appartement Residence Saalbach

• Carla, 18-08-2013

Lekker zwemmen in het meer bij Zell am See. Ga naar de overkant van Zell am See, daar is een prachtig aangelegd park waar je goed je auto kwijt kunt, goede en schone kleedcabines/toiletten en waar je met de jokercard ook nog korting krijgt. Er is ook nog een zwembad bij van waaruit je zo over het meer kijkt, prachtig.

• vera, 25-08-2013

Vraag een hoger gelegen appartement, anders kijk je tegen de berg aan.

• J. Middel, 09-01-2013

Je mag verwachten van een 4 sterren appartementen compex dat de service er ook naar is. Weinig ervaren receptiepersoneel.
      Benodigd een electrische sinaasappelpers ipv handmatig.

22 vragen over Appartement Residence Saalbach

• Groeneweg, 03-03-2015

Skies huren en handdoeken

Waar in Salbach kun je het best skies huren goede kwaliteit voor leuke prijs?We zien verschillend ski verhuur maar moeilijk vanuit NL waar het goed is. En bij de prijs van het Residence zitten handdoeken hoeveel krijg je er per persoon?

• Carlijn , 29-01-2015

Zwembad in saalbach

Goedendag,

Weet iemand of er een openbaar binnen zwembad is in saalbach? Bedankt!

michel, 01-02-2015

Nee alleen een buitenbad.

• Chantal, 31-07-2014

wasmachine

weet iemand of er een wasmachine aanwezig is?

vera, 30-08-2014

Niet in app. 11