Appartement Residence Saalbach

• Ligging t.o.v. pistes9,6

141 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

familie uit midden nederland

Helemaal top !

Top ligging midden in het dorp. Alles op loopafstand.

Top dame bij de receptie (Marlieke)

Zeer ruim appartement

Schoon

Hier komen we zeker terug

Marian van Klink
30-8-2016

Mooie schone en ruime kamer, mooie locatie, goeie sfeer en uitstekend personeel

Top locatie in Saalbach!

Desiree

Goede liggen en service!

een super appartement wij komen er al 4 jaar

Gerry
30-8-2016

de ligging en het appartement zijn super.

Prachtige appartement. gastvrij verblijf

Jouke Dijkstra
30-8-2016

De service is ontzettend goed en de beheerder is gastvrij en erg vriendelijk.

Fantastisch , voor herhaling vatbaar

marco woertman
27-8-2016

Mooie appartementen, modern , schoon en zeer compleet. Vriendelijke receptioniste en centraal gelegen in het hartje van Saalbach. Alle faciliteiten zowel zomers als swinters op loopafstand

Volgend jaar weer!

JR Mellema
26-8-2016

Joker kaart is prachtige aanvulling: gratis liften, zwembad e.d.

FamFun programma is dit jaar nieuw (en nu nog gratis). Mountain biken, overnachting + ontbijt(!) in Alpenoase Sonhof was schitterend. Diverse andere activiteiten en chillmomenten. Leuk!

Therese
17-8-2016

Luxe, ruim en compleet appartement.Ruim balkon.

Midden in een gezellige winkelstraat met een ruime keuze aan restaurants.

Geweldige Nederlandstalige receptioniste. Geweldige omgeving en met de Jokerkaart veel korting op activiteiten in de omgeving. Wij gaan zeker nog eens.

Onverwachts veel luxe en service een aanrader

W.A. van Heusden
14-8-2016

Appartement goed , service goed , fijne locatie , goede broodjes service , zeker een aanrader.

Minder in de appartement alleen Duitse zenders op de tv met kinderen die bijna geen Duits spreken een min punt verder geen opmerkingen

Formidabel, schoon, ruim exclusief.

G.Nijland
14-8-2016

Alles was goed. Iwij hebben hier een fijne week gehad. Hebben niets gemist. Winkels op loopafstand. Bergloft ook goed bereikbaar. Een rust van oase.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.