Appartement Residence Saalbachsterstersterster

7.7Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte
  • 9.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

148 reviews over Appartement Residence Saalbach

• 10Leon van straalen23-12-2016

Superverblijving

Het appartement is heel mooi en de receptionisten zijn super gastvrij en meelevend. Het appartement ligt letterlijk naast de piste en de aprés skitents zijn ook vlakbij. De gondels zijn vlakbij en je loop er bergafwaards naartoe. Het was hierdoor een top weekje wintersporten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2016

• 10Nick Ooms13-12-2016

Super! groot & schoon appartement en top service

Wij hebben een perfecte week gehad in Saalbach, mede door het verblijf in Residence Saalbach.

De week dat wij hier zaten was het nogal leeg in het complex omdat dit aan het begin van het seizoen was, toch was er altijd iemand aanwezig bij de service balie voor onze vragen en zeer belangrijk, om de sauna voor ons aan te zetten. Vriendelijke medewerkers met een hoop kennis van de actuele piste condities en omgeving.

Het appartement is een stuk ruimer dan wij gewend zijn. grote woonkamer met een goede zithoek om even bij te komen. Keuken is compleet zodat je ook niet elke dag buiten de deur hoeft te eten.

Dat je twee meter naast het hotel je board af doet is ook zeker het vermelden waard.

niets tegen gekomen wat ons niet beviel!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Peter Duin11-09-2016

Uitstekend

Gisteren thuisgekomen van een heerlijke week Oostenrijk, Saalbach/Hinterglemm, Residence Saalbach. Fantastische locatie, super schoon en ruim opgezet. Uitstekende service! Het gebied leent zich voor prachtige wandelingen op de diverse bergen. De Joker Card zorgt ervoor dat elke berg beklommen of afgedaald kan worden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Carmelina Di Rosa04-09-2016

Erg genoten van ons verblijf.

De appartementen zijn zeer netjes, schoon, mooi, compleet ingericht en goed onderhouden. Kortom: alles wat je als bezoeker wenst. We zijn ook zeer tevreden over de gastvrouw! Een vriendelijke dame die de tijd neemt om vragen te beantwoorden of gewoon een gezellig praatje te maken met ons en de kinderen. Wij hebben twee keer Residence Saalbach bezocht (in 2015 voor het eerst) en beide keren vonden wij de flexibiliteit erg prettig: we mochten van appartement wisselen (vanwege het mooiere uitzicht) en we mochten op de dag van vertrek langer gebruikmaken van ons appartement en de parkeerplaats onder het gebouw.

• 9Leon Sijbers31-08-2016

De accomedatie was gewoon perfect

Het hotel heeft geen zwembad maar in de zomer krijg je een zogenaamde joker card en daarmee kun je onbeperkt gratis gebruik maken van het prachtige verzorgde zwembad met glijbanen het ligt op 5 minuten lopen afstand.

• 10familie uit midden nederland30-08-2016

Helemaal top ! Top ligging midden in het dorp. Alles op loopafstand. Top dame bij de receptie (Marlieke) Zeer ruim appartement Schoon

• 10Marian van Klink30-08-2016

Hier komen we zeker terug

Mooie schone en ruime kamer, mooie locatie, goeie sfeer en uitstekend personeel

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Desiree30-08-2016

Top locatie in Saalbach!

Goede liggen en service!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Gerry30-08-2016

een super appartement wij komen er al 4 jaar

de ligging en het appartement zijn super.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Jouke Dijkstra30-08-2016

Prachtige appartement. gastvrij verblijf

De service is ontzettend goed en de beheerder is gastvrij en erg vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

16 tips over Appartement Residence Saalbach

• Carla, 18-08-2013

Lekker zwemmen in het meer bij Zell am See. Ga naar de overkant van Zell am See, daar is een prachtig aangelegd park waar je goed je auto kwijt kunt, goede en schone kleedcabines/toiletten en waar je met de jokercard ook nog korting krijgt. Er is ook nog een zwembad bij van waaruit je zo over het meer kijkt, prachtig.

• vera, 25-08-2013

Vraag een hoger gelegen appartement, anders kijk je tegen de berg aan.

• J. Middel, 09-01-2013

Je mag verwachten van een 4 sterren appartementen compex dat de service er ook naar is. Weinig ervaren receptiepersoneel.
      Benodigd een electrische sinaasappelpers ipv handmatig.

22 vragen over Appartement Residence Saalbach

• Groeneweg, 03-03-2015

Skies huren en handdoeken

Waar in Salbach kun je het best skies huren goede kwaliteit voor leuke prijs?We zien verschillend ski verhuur maar moeilijk vanuit NL waar het goed is. En bij de prijs van het Residence zitten handdoeken hoeveel krijg je er per persoon?

• Carlijn , 29-01-2015

Zwembad in saalbach

Goedendag,

Weet iemand of er een openbaar binnen zwembad is in saalbach? Bedankt!

michel, 01-02-2015

Nee alleen een buitenbad.

• Chantal, 31-07-2014

wasmachine

weet iemand of er een wasmachine aanwezig is?

vera, 30-08-2014

Niet in app. 11