Appartement Residence Saalbach

Weer vandaag5°-3°
Appartement Residence Saalbach
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

145 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een perfecte week gehad in Saalbach, mede door het verblijf in Residence Saalbach.

De week dat wij hier zaten was het nogal leeg in het complex omdat dit aan het begin van het seizoen was, toch was er altijd iemand aanwezig bij de service balie voor onze vragen en zeer belangrijk, om de sauna voor ons aan te zetten. Vriendelijke medewerkers met een hoop kennis van de actuele piste condities en omgeving.

Het appartement is een stuk ruimer dan wij gewend zijn. grote woonkamer met een goede zithoek om even bij te komen. Keuken is compleet zodat je ook niet elke dag buiten de deur hoeft te eten.

Dat je twee meter naast het hotel je board af doet is ook zeker het vermelden waard.

niets tegen gekomen wat ons niet beviel!

Gereisd met vrienden in december 2016

Uitstekend

Peter Duin
11-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gisteren thuisgekomen van een heerlijke week Oostenrijk, Saalbach/Hinterglemm, Residence Saalbach. Fantastische locatie, super schoon en ruim opgezet. Uitstekende service!

Het gebied leent zich voor prachtige wandelingen op de diverse bergen.

De Joker Card zorgt ervoor dat elke berg beklommen of afgedaald kan worden.

Gereisd met vrienden in september 2016

Erg genoten van ons verblijf.

Carmelina Di Rosa
4-9-2016

De appartementen zijn zeer netjes, schoon, mooi, compleet ingericht en goed onderhouden. Kortom: alles wat je als bezoeker wenst. We zijn ook zeer tevreden over de gastvrouw! Een vriendelijke dame die de tijd neemt om vragen te beantwoorden of gewoon een gezellig praatje te maken met ons en de kinderen. Wij hebben twee keer Residence Saalbach bezocht (in 2015 voor het eerst) en beide keren vonden wij de flexibiliteit erg prettig: we mochten van appartement wisselen (vanwege het mooiere uitzicht) en we mochten op de dag van vertrek langer gebruikmaken van ons appartement en de parkeerplaats onder het gebouw.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De accomedatie was gewoon perfect

Leon Sijbers
31-8-2016

Het hotel heeft geen zwembad maar in de zomer krijg je een zogenaamde joker card en daarmee kun je onbeperkt gratis gebruik maken van het prachtige verzorgde zwembad met glijbanen het ligt op 5 minuten lopen afstand.

familie uit midden nederland

Helemaal top !

Top ligging midden in het dorp. Alles op loopafstand.

Top dame bij de receptie (Marlieke)

Zeer ruim appartement

Schoon

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Hier komen we zeker terug

Marian van Klink
30-8-2016

Mooie schone en ruime kamer, mooie locatie, goeie sfeer en uitstekend personeel

Gereisd met partner in augustus 2016

Top locatie in Saalbach!

Desiree

Goede liggen en service!

Gereisd met vrienden in januari 2016

een super appartement wij komen er al 4 jaar

Gerry
30-8-2016

de ligging en het appartement zijn super.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtige appartement. gastvrij verblijf

Jouke Dijkstra
30-8-2016

De service is ontzettend goed en de beheerder is gastvrij en erg vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch , voor herhaling vatbaar

marco woertman
27-8-2016

Mooie appartementen, modern , schoon en zeer compleet. Vriendelijke receptioniste en centraal gelegen in het hartje van Saalbach. Alle faciliteiten zowel zomers als swinters op loopafstand

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.