Appartement Residence Saalbach

Geweldige ligging!

B. De Vries,
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn dat er een wasmachine en droger in het appartement aanwezig was.

Mooi gelegen appartement

Marleen,
20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement, spijtig sauna enkel tussen 16 en 18 uur open is.

mooi appartement met prima faciliteiten

fam Ribbink,
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Even ruim appartement met alle faciliteiten die je maar wensen kunt incl de jokerkaart een perfecte bestemming voor een heerlijke zwem- fiets- wandel- klim- relax- ontspan- rustgevende vakantie in een prachtig berglandschap.

• Ligging t.o.v. pistes10

Fantastische week gehad, op een prachtige plek in een super net appartement. Receptiepersoneel was erg vriendelijk, altijd een begroeting of een praatje. Niks op aan te merken!

Schitterende locatie en top personeel

Joey,
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Residence Saalbach is voor ons de eerste locatie waar echt alles top geregeld was. Van de perfecte ligging in een prachtig skigebied tot het uitermate vriendelijke en behulpzame personeel, alles was top!

De ruime appartementen zijn voorzien van alles wat je nodig hebt voor een comfortabele wintersport.

Na het skiën rol van je vanaf de Bernkogel zo Eva's Alm in om vervolgens terug te strompelen naar Residence Saalbach.

Kortom een toplocatie voor een zeer redelijke prijs! Ons zien jullie volgend seizoen weer terug.

Superverblijving

Leon van straalen,
23-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is heel mooi en de receptionisten zijn super gastvrij en meelevend. Het appartement ligt letterlijk naast de piste en de aprés skitents zijn ook vlakbij. De gondels zijn vlakbij en je loop er bergafwaards naartoe. Het was hierdoor een top weekje wintersporten.

Super! groot & schoon appartement en top service

Nick Ooms,
13-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een perfecte week gehad in Saalbach, mede door het verblijf in Residence Saalbach.

De week dat wij hier zaten was het nogal leeg in het complex omdat dit aan het begin van het seizoen was, toch was er altijd iemand aanwezig bij de service balie voor onze vragen en zeer belangrijk, om de sauna voor ons aan te zetten. Vriendelijke medewerkers met een hoop kennis van de actuele piste condities en omgeving.

Het appartement is een stuk ruimer dan wij gewend zijn. grote woonkamer met een goede zithoek om even bij te komen. Keuken is compleet zodat je ook niet elke dag buiten de deur hoeft te eten.

Dat je twee meter naast het hotel je board af doet is ook zeker het vermelden waard.

niets tegen gekomen wat ons niet beviel!

Uitstekend

Peter Duin
11-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gisteren thuisgekomen van een heerlijke week Oostenrijk, Saalbach/Hinterglemm, Residence Saalbach. Fantastische locatie, super schoon en ruim opgezet. Uitstekende service!

Het gebied leent zich voor prachtige wandelingen op de diverse bergen.

De Joker Card zorgt ervoor dat elke berg beklommen of afgedaald kan worden.

Erg genoten van ons verblijf.

Carmelina Di Rosa
4-9-2016

De appartementen zijn zeer netjes, schoon, mooi, compleet ingericht en goed onderhouden. Kortom: alles wat je als bezoeker wenst. We zijn ook zeer tevreden over de gastvrouw! Een vriendelijke dame die de tijd neemt om vragen te beantwoorden of gewoon een gezellig praatje te maken met ons en de kinderen. Wij hebben twee keer Residence Saalbach bezocht (in 2015 voor het eerst) en beide keren vonden wij de flexibiliteit erg prettig: we mochten van appartement wisselen (vanwege het mooiere uitzicht) en we mochten op de dag van vertrek langer gebruikmaken van ons appartement en de parkeerplaats onder het gebouw.

De accomedatie was gewoon perfect

Leon Sijbers
31-8-2016

Het hotel heeft geen zwembad maar in de zomer krijg je een zogenaamde joker card en daarmee kun je onbeperkt gratis gebruik maken van het prachtige verzorgde zwembad met glijbanen het ligt op 5 minuten lopen afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.