Appartement Residence Saalbach

Weer vandaag5°-3°
Appartement Residence Saalbach
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

145 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Mooi complex, alles bij de hand!

Birdie,
9-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime en complete accomodatie, hartelijke medewerkster, joker karte is een echte bonus.

Wie voor rust gaat, moet verder zoeken want er zijn veel bijgeluiden vanwege de centrale ligging in het dorp.

Gereisd met partner in juli 2017

Top

Frederick,
6-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal gelegen in het centrum, vlakbij pistes en après maar toch rustig omdat het aan de rand van het dorp is gelegen. Alles is echt op wandelafstand. De mensen van het hotel zijn gemakkelijk aanspreekbaar en geven goeie tips. Dagelijks zijn ze in de weer met poetsen, sneeuwvrij en ijsvrij maken van het pad naar het skidepot aan het hotel. Echt een leuke plaats om te verblijven. Over de kinderanimatie kan ik niet oordelen want wij waren er met vrienden. Broodjes voor het ontbijt kunnen besteld worden in het hotel.

Super locatie+appartement

Tjakka
26-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met 8 vrienden in maart geweest en hebben 1 appartement geboekt. Het appartement is helemaal compleet, erg ruim en schoon.

2 balkons, 3x wc en 2 badkamers en ook nog 3 LCD schermen > een hoop luxe voor wintersport.

Het appartement ligt op een gunstige locatie, je kan zo naar beneden boarden, je spullen in de verwarmde lockers zetten (ideaal voor het drogen van je schoenen/handschoenen) en bij binnenkomst wordt je altijd vriendelijk begroet door de receptioniste. Je loopt door naar de 2 sauna's en je bent weer top fit!

Hiernaast is er een broodjes service, iedere ochtend stonden 2 zakken vol met lekkere broodjes voor onze deur klaar, super!

Totaal niks op aan te merken wat verbeterd zou kunnen worden. Personeel is vriendelijk, alles is netjes en schoon en grote kamers!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Ideale ligging

Marco
3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en schoon appartement. Ideale ligging en klantvriendelijk

Gereisd met vrienden in februari 2017

Geweldige ligging!

B. De Vries
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn dat er een wasmachine en droger in het appartement aanwezig was.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Mooi gelegen appartement

Marleen
20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement, spijtig sauna enkel tussen 16 en 18 uur open is.

Gereisd met vrienden in januari 2017

mooi appartement met prima faciliteiten

fam Ribbink
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Even ruim appartement met alle faciliteiten die je maar wensen kunt incl de jokerkaart een perfecte bestemming voor een heerlijke zwem- fiets- wandel- klim- relax- ontspan- rustgevende vakantie in een prachtig berglandschap.

Gereisd met partner in september 2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastische week gehad, op een prachtige plek in een super net appartement. Receptiepersoneel was erg vriendelijk, altijd een begroeting of een praatje. Niks op aan te merken!

Gereisd met vrienden in december 2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Residence Saalbach is voor ons de eerste locatie waar echt alles top geregeld was. Van de perfecte ligging in een prachtig skigebied tot het uitermate vriendelijke en behulpzame personeel, alles was top!

De ruime appartementen zijn voorzien van alles wat je nodig hebt voor een comfortabele wintersport.

Na het skiën rol van je vanaf de Bernkogel zo Eva's Alm in om vervolgens terug te strompelen naar Residence Saalbach.

Kortom een toplocatie voor een zeer redelijke prijs! Ons zien jullie volgend seizoen weer terug.

Superverblijving

Leon van straalen
23-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het appartement is heel mooi en de receptionisten zijn super gastvrij en meelevend. Het appartement ligt letterlijk naast de piste en de aprés skitents zijn ook vlakbij. De gondels zijn vlakbij en je loop er bergafwaards naartoe. Het was hierdoor een top weekje wintersporten.

Gereisd met vrienden in december 2016

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.