Appartement Residence Saalbach

Appartement Residence Saalbach
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,6

141 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Prima bevallen, volgend jaar weer!

Fam. Dettingmeijer,
21-8-2017

Een mooi, groot, modern en schoon appartement op een ideale plek in het centrum van Saalbach. Bij aankomst een introductie en de nodige papieren. Daarna de auto parkeren in de kelder, ideaal!

Tijdens ons verblijf zijn we ook goed geholpen en voorzien van info door Marlieke (receptie)

modern,luxe appartement

Marianne,
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement,wij hadden nr 16 op twee hoog.We waren met 3 volwassenen en twee kinderen van 15 en 11.Makkelijk bereikbaar met de lift.Twee ruime slaapkamers met goede stevige bedden,twee badkamers,een goede slaapbank.Keuken met koelkast,vriezer,oven,magnetron etc. Het enige minpuntje was dat de auto beneden de berg (begin van het dorp best een stuk lopen omhoog ) geparkeerd moet worden, pluspunt dat dat wel gratis is.Alleen vanaf 4 kamer appt mocht je auto onder het appartementcomplex parkeren.Nederlandse eigenaren waren echt top! Minpunt het restaurant onder het complex (vida) was dicht. Dat maakte het wel een stukje minder gezellig om even een drankje of hapje te doen bij het appartement.Ook is er helaas weinig voor kinderen te doen buiten de tafeltennistafel.Maar al met al kan ik iedereen dit appartement aanbevelen.Een mooie omgeving,een goede uitvalbasis naar mooie plekjes in Oostenrijk.En met de Jokercard kan je mooi de omgeving gratis of met korting verkennen.

Fantastisch: wij komen nog terug!

Corné van Klink,
16-8-2017

Een prachtig appartementencomplex op een schitterende locatie. Mooi ruim appartement met schone en ruime badkamer.

Ook is er heel vriendelijk en behulpzaam personeel beschikbaar voor vragen bij de receptie.

De broodjesservice is ook ideaal en de keuken is goed uitgerust!

Geweldig appartementencomplex met top ligging

Jacqueline,
14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig appartementencomplex, super gelegen en in combinatie met de Jokercard genoeg te doen vanuit daar. Auto praktisch niet nodig, al is de omgeving ook erg mooi. Zeker een aanrader en een plek om naar terug te gaan.

Alles netjes schoon en prettige ontvangst en organisatie. Aanrader!

Prachtig appartement!! Schoon! Mooi!

Lenie,
28-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goede uitvalsbasis om uitstapjes te ondernemen!! Gebruik van de liften in de zomer met de jokercard is top. Het appartement is zeer goed onderhouden en schoon. Broodjes elke dag voor de deur en personeel wat mee denkt en zeer vriendelijk is.kortom een aanrader. Wij komen zeker nog terug op dit heerlijke plekje.

In 1 woord fantastisch

Hoorn,
20-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg leuk en luxe appartement. En de dames achter de bali heel melevend, en behulpzaam.zeer zeker een aanrader. Vooral de broodjes die bij de deur worden afgeleverd. Veel gezien en gedaan in en om saalbach.

Marlieke je bent een topper die je werk met veel plezier uitvoerd.

Het downhillen is zeker een aanrader👍👍👍

Mooi complex, alles bij de hand!

Birdie,
9-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime en complete accomodatie, hartelijke medewerkster, joker karte is een echte bonus.

Wie voor rust gaat, moet verder zoeken want er zijn veel bijgeluiden vanwege de centrale ligging in het dorp.

Top

Frederick,
6-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal gelegen in het centrum, vlakbij pistes en après maar toch rustig omdat het aan de rand van het dorp is gelegen. Alles is echt op wandelafstand. De mensen van het hotel zijn gemakkelijk aanspreekbaar en geven goeie tips. Dagelijks zijn ze in de weer met poetsen, sneeuwvrij en ijsvrij maken van het pad naar het skidepot aan het hotel. Echt een leuke plaats om te verblijven. Over de kinderanimatie kan ik niet oordelen want wij waren er met vrienden. Broodjes voor het ontbijt kunnen besteld worden in het hotel.

Super locatie+appartement

Tjakka,
26-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met 8 vrienden in maart geweest en hebben 1 appartement geboekt. Het appartement is helemaal compleet, erg ruim en schoon.

2 balkons, 3x wc en 2 badkamers en ook nog 3 LCD schermen > een hoop luxe voor wintersport.

Het appartement ligt op een gunstige locatie, je kan zo naar beneden boarden, je spullen in de verwarmde lockers zetten (ideaal voor het drogen van je schoenen/handschoenen) en bij binnenkomst wordt je altijd vriendelijk begroet door de receptioniste. Je loopt door naar de 2 sauna's en je bent weer top fit!

Hiernaast is er een broodjes service, iedere ochtend stonden 2 zakken vol met lekkere broodjes voor onze deur klaar, super!

Totaal niks op aan te merken wat verbeterd zou kunnen worden. Personeel is vriendelijk, alles is netjes en schoon en grote kamers!

Ideale ligging

Marco,
3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en schoon appartement. Ideale ligging en klantvriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.