Appartement Residence Saalbach

Weer vandaag18°-2°
Appartement Residence Saalbach
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

145 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Perfect appartement in een prachtig skigebied!

Tim van der Aa,
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig schoon en zeer ideaal gelegen appartementen complex in een prachtig gebied!

Direct aan de piste en midden in het centrum van Saalbach.

De kamers zijn ruim, schoon en van alle benodigdheden voorzien.

De eigenaresse is Nederlands en is erg vriendelijk!

Enige kleine minpunt is dat er geen parkeerplaats is vast bij de appartementen, de auto moet op ongeveer 0,5km op een bewaakte parkeerplaats gezet worden.

Gereisd met vrienden in maart 2017

top vakantie gehad

oane,
26-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime en verzorgde appartementen in een net complex op een gunstige locatie nabij skiliften en het centrum. 's Personeel9,0Vakantie algemeen9,0

Leuk skigebied. Mooi en modern appartementencomplex. Ons appartement op de 1e verdieping, maar was ruim, met ook een grote badkamer met apart bad en douche. De ligging t.o.v. het gezellige centrum en de liften/pistes is ook perfect.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Fantastisch, kan niet wachten tot de volgende keer

Familie van Klink,
27-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schoon en ruim appartement, broodjes service elke ochtend en het personeel alle dagen en de gehele dag ontzettend attent en behulpzaam.

Netjes

An,
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement heel compleet. Goede pannen en servies. Oven. Broodjes service. Kortom goed. Fijn was de jokercard kon zo de skilift in. Wij hadden 6 dagen geboekt en ontzettend goed weer gehad. Je merkt wel dat het dorp meer gericht is op de wintersport. Auto moest in parkeergarage begin dorp op 11 of 12 hoog. Dus genoeg beweging.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima bevallen, volgend jaar weer!

Fam. Dettingmeijer,
21-8-2017

Een mooi, groot, modern en schoon appartement op een ideale plek in het centrum van Saalbach. Bij aankomst een introductie en de nodige papieren. Daarna de auto parkeren in de kelder, ideaal!

Tijdens ons verblijf zijn we ook goed geholpen en voorzien van info door Marlieke (receptie)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

modern,luxe appartement

Marianne,
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement,wij hadden nr 16 op twee hoog.We waren met 3 volwassenen en twee kinderen van 15 en 11.Makkelijk bereikbaar met de lift.Twee ruime slaapkamers met goede stevige bedden,twee badkamers,een goede slaapbank.Keuken met koelkast,vriezer,oven,magnetron etc. Het enige minpuntje was dat de auto beneden de berg (begin van het dorp best een stuk lopen omhoog ) geparkeerd moet worden, pluspunt dat dat wel gratis is.Alleen vanaf 4 kamer appt mocht je auto onder het appartementcomplex parkeren.Nederlandse eigenaren waren echt top! Minpunt het restaurant onder het complex (vida) was dicht. Dat maakte het wel een stukje minder gezellig om even een drankje of hapje te doen bij het appartement.Ook is er helaas weinig voor kinderen te doen buiten de tafeltennistafel.Maar al met al kan ik iedereen dit appartement aanbevelen.Een mooie omgeving,een goede uitvalbasis naar mooie plekjes in Oostenrijk.En met de Jokercard kan je mooi de omgeving gratis of met korting verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch: wij komen nog terug!

Corné van Klink,
16-8-2017

Een prachtig appartementencomplex op een schitterende locatie. Mooi ruim appartement met schone en ruime badkamer.

Ook is er heel vriendelijk en behulpzaam personeel beschikbaar voor vragen bij de receptie.

De broodjesservice is ook ideaal en de keuken is goed uitgerust!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig appartementencomplex met top ligging

Jacqueline,
14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig appartementencomplex, super gelegen en in combinatie met de Jokercard genoeg te doen vanuit daar. Auto praktisch niet nodig, al is de omgeving ook erg mooi. Zeker een aanrader en een plek om naar terug te gaan.

Alles netjes schoon en prettige ontvangst en organisatie. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig appartement!! Schoon! Mooi!

Lenie,
28-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goede uitvalsbasis om uitstapjes te ondernemen!! Gebruik van de liften in de zomer met de jokercard is top. Het appartement is zeer goed onderhouden en schoon. Broodjes elke dag voor de deur en personeel wat mee denkt en zeer vriendelijk is.kortom een aanrader. Wij komen zeker nog terug op dit heerlijke plekje.

Gereisd met partner in juli 2017

In 1 woord fantastisch

Hoorn,
20-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg leuk en luxe appartement. En de dames achter de bali heel melevend, en behulpzaam.zeer zeker een aanrader. Vooral de broodjes die bij de deur worden afgeleverd. Veel gezien en gedaan in en om saalbach.

Marlieke je bent een topper die je werk met veel plezier uitvoerd.

Het downhillen is zeker een aanrader👍👍👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.