Appartement Residence Saalbachsterstersterster

7.7Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte
  • 9.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

148 reviews over Appartement Residence Saalbach

• 8Robert03-12-2017

Top vakantie

Mooi skigebied met gezellige apreski, je kan mooie tochten maken, en vrijwel alle woningen liggen dicht bij de pistes/liften. Ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Tim van der Aa27-11-2017

Perfect appartement in een prachtig skigebied!

Prachtig schoon en zeer ideaal gelegen appartementen complex in een prachtig gebied! Direct aan de piste en midden in het centrum van Saalbach. De kamers zijn ruim, schoon en van alle benodigdheden voorzien. De eigenaresse is Nederlands en is erg vriendelijk! Enige kleine minpunt is dat er geen parkeerplaats is vast bij de appartementen, de auto moet op ongeveer 0,5km op een bewaakte parkeerplaats gezet worden.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9oane26-11-2017

top vakantie gehad

Ruime en verzorgde appartementen in een net complex op een gunstige locatie nabij skiliften en het centrum. 's Personeel9,0Vakantie algemeen9,0 Leuk skigebied. Mooi en modern appartementencomplex. Ons appartement op de 1e verdieping, maar was ruim, met ook een grote badkamer met apart bad en douche. De ligging t.o.v. het gezellige centrum en de liften/pistes is ook perfect.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Familie van Klink27-08-2017

Fantastisch, kan niet wachten tot de volgende keer

Schoon en ruim appartement, broodjes service elke ochtend en het personeel alle dagen en de gehele dag ontzettend attent en behulpzaam.

• 8An25-08-2017

Netjes

Mooi appartement heel compleet. Goede pannen en servies. Oven. Broodjes service. Kortom goed. Fijn was de jokercard kon zo de skilift in. Wij hadden 6 dagen geboekt en ontzettend goed weer gehad. Je merkt wel dat het dorp meer gericht is op de wintersport. Auto moest in parkeergarage begin dorp op 11 of 12 hoog. Dus genoeg beweging.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Fam. Dettingmeijer21-08-2017

Prima bevallen, volgend jaar weer!

Een mooi, groot, modern en schoon appartement op een ideale plek in het centrum van Saalbach. Bij aankomst een introductie en de nodige papieren. Daarna de auto parkeren in de kelder, ideaal! Tijdens ons verblijf zijn we ook goed geholpen en voorzien van info door Marlieke (receptie)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Marianne20-08-2017

modern,luxe appartement

Mooi appartement,wij hadden nr 16 op twee hoog.We waren met 3 volwassenen en twee kinderen van 15 en 11.Makkelijk bereikbaar met de lift.Twee ruime slaapkamers met goede stevige bedden,twee badkamers,een goede slaapbank.Keuken met koelkast,vriezer,oven,magnetron etc. Het enige minpuntje was dat de auto beneden de berg (begin van het dorp best een stuk lopen omhoog ) geparkeerd moet worden, pluspunt dat dat wel gratis is.Alleen vanaf 4 kamer appt mocht je auto onder het appartementcomplex parkeren.Nederlandse eigenaren waren echt top! Minpunt het restaurant onder het complex (vida) was dicht. Dat maakte het wel een stukje minder gezellig om even een drankje of hapje te doen bij het appartement.Ook is er helaas weinig voor kinderen te doen buiten de tafeltennistafel.Maar al met al kan ik iedereen dit appartement aanbevelen.Een mooie omgeving,een goede uitvalbasis naar mooie plekjes in Oostenrijk.En met de Jokercard kan je mooi de omgeving gratis of met korting verkennen.

• 10Corné van Klink16-08-2017

Fantastisch: wij komen nog terug!

Een prachtig appartementencomplex op een schitterende locatie. Mooi ruim appartement met schone en ruime badkamer. Ook is er heel vriendelijk en behulpzaam personeel beschikbaar voor vragen bij de receptie. De broodjesservice is ook ideaal en de keuken is goed uitgerust!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Jacqueline14-08-2017

Geweldig appartementencomplex met top ligging

Geweldig appartementencomplex, super gelegen en in combinatie met de Jokercard genoeg te doen vanuit daar. Auto praktisch niet nodig, al is de omgeving ook erg mooi. Zeker een aanrader en een plek om naar terug te gaan. Alles netjes schoon en prettige ontvangst en organisatie. Aanrader!

• 10Lenie28-07-2017

Prachtig appartement!! Schoon! Mooi!

Goede uitvalsbasis om uitstapjes te ondernemen!! Gebruik van de liften in de zomer met de jokercard is top. Het appartement is zeer goed onderhouden en schoon. Broodjes elke dag voor de deur en personeel wat mee denkt en zeer vriendelijk is.kortom een aanrader. Wij komen zeker nog terug op dit heerlijke plekje.

Gereisd met partner in juli 2017

16 tips over Appartement Residence Saalbach

• Carla, 18-08-2013

Lekker zwemmen in het meer bij Zell am See. Ga naar de overkant van Zell am See, daar is een prachtig aangelegd park waar je goed je auto kwijt kunt, goede en schone kleedcabines/toiletten en waar je met de jokercard ook nog korting krijgt. Er is ook nog een zwembad bij van waaruit je zo over het meer kijkt, prachtig.

• vera, 25-08-2013

Vraag een hoger gelegen appartement, anders kijk je tegen de berg aan.

• J. Middel, 09-01-2013

Je mag verwachten van een 4 sterren appartementen compex dat de service er ook naar is. Weinig ervaren receptiepersoneel.
      Benodigd een electrische sinaasappelpers ipv handmatig.

22 vragen over Appartement Residence Saalbach

• Groeneweg, 03-03-2015

Skies huren en handdoeken

Waar in Salbach kun je het best skies huren goede kwaliteit voor leuke prijs?We zien verschillend ski verhuur maar moeilijk vanuit NL waar het goed is. En bij de prijs van het Residence zitten handdoeken hoeveel krijg je er per persoon?

• Carlijn , 29-01-2015

Zwembad in saalbach

Goedendag,

Weet iemand of er een openbaar binnen zwembad is in saalbach? Bedankt!

michel, 01-02-2015

Nee alleen een buitenbad.

• Chantal, 31-07-2014

wasmachine

weet iemand of er een wasmachine aanwezig is?

vera, 30-08-2014

Niet in app. 11