Appartement Residence Saalbachsterstersterster

7.5Goed

• 7.3Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte
  • 9.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

148 reviews over Appartement Residence Saalbach

• 6A. Vorstman18-01-2020

Weiger pertinent appartement 1.

Opzicht is Appartement Residence Saalbach een geweldig hotel. Pracht locatie aan het begin van een winkelstraat/voetgangersgebied.

Het hotel was volgeboekt. We waren op skivakantie met twee gezinnen. Wij waren met z’n tweeën en het andere gezin had twee kinderen. Omdat App4 groter was namen we App1.

App1 ligt op de begane grond. In het midden van een gang waar in de ene zijde de receptie en de ingang van een Italiaans restaurant gevestigd is en aan de ander zijde de lockers voor ski’s en skischoenen.

Dat betekend dat er constant, tot s ’avonds laat, door de gang word gelopen. Er zijn overal borden geplaatst waarop staat dat je geen lawaai mag maken en dat je ook niet met skischoenen binnen mag komen maar helaas zijn er toch mensen/kinderen die zich daar niets van aantrekken. Helaas is de receptie niet altijd bemand. Daardoor kunnen, vooral kinderen, niet geattendeerd worden op hun gedrag. Ook kom het omdat een Italiaans restauran

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
      9Frans19-02-2019

Geweldig app in geweldig skigebied!

Ideale ligging in Saalbach! Vlak bij de lift, vanaf de piste ski je zo naar de skiberging van het appartement! Tevens alle aprés ski in Saalbach goed op loopafstand te doen!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 7E.K08-02-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi groot skigebied met aansluiting naar andere skigebieden.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Marianne Koffeman29-01-2019

Super! Onwijs genoten!

Super ontvangst gehad en een onwijs leuk verblijf voor een weekje skiën! Dicht in de buurt bij alles en was heel netjes en schoon! Voor herhaling sowieso! We hebben echt genoten!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 7Manon08-01-2019

Mooie plek, goed appartement

Prachtige plek naast de zwarte piste, op korte loopafstand van de lift

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
      10Fam.sevenhuijsen08-10-2018

Top plek

Vlakbij 2 liften je kunt skieen to de deur lift in het gebouw en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 10Stadion Amsterdam CV04-07-2018

(Residence) Saalbach in de zomer is heerlijk!

Residence Saalbach is fantastisch en voor ons echt thuis komen! Hoewel Saalbach/Hinterglemm begin juni nog uitgestorven was, en er praktisch geen restaurant is geopend, hadden wij een heerlijke week met stralend weer. We hebben alle vier kabelbanen genomen, alle dagen heerlijk gewandeld, de jongens (11 en 18) hebben alle dagen gezwommen in het geweldige zwembad en we hebben getennist en gemidgetgolfd. En natuurlijk gebruik gemaakt van de wandelbus. Lang leve de jokerkaarten!! De Residence zelf is een heerlijke accommodatie, ruim, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel, super gezellig gelegen aan het einde van de hoofdstraat en dichtbij alles, speciaal voor ons werd op de enige regendag de heerlijke sauna aangezet. Dat heet SERVICE. We waren nu voor de vijfde keer op deze locatie maar gaan zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Regine04-03-2018

Heerlijke week gehad.

De ligging van het complex is ideaal. Piste naast de deur en alles is verder beloopbaar. Parkeren in parkeergarage buiten het dorp. Appartement was prima, wel basic voor de prijs die je betaalt. Jammer dat je zelf de bedden op moet maken na een lange reis. Ook vonden we de keukenuitrusting wat karig (fijn zou zijn: grote bekers voor thee en koffie, broodrooster, vergiet ). Receptie is vriendelijk en elke ochtend heerlijke verse broodjes voor de deur. Fijne bedden en wat een heerlijke douche! Skikelder was eind van de middag wat krap en hectisch, maar voldeed prima. Tip; boek groepslessen van tevoren, want er was geen plek meer, alleen nog maar privéles mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 7Heerlijk skiën in Saalbach01-02-2018

Verzorgd maar niet heel spannend

Locatie is goed op korte afstand van de liften en gondels. 1 piste eindigt direct naast het hotel. Terras, restaurants, winkeltjes, apres ski bevindt zich eveneens in de directe omgeving dus dat is erg leuk. Hotel zelf is relatief simpel, zelfs relatief duur in termen van prijs kwaliteit. Wij hadden een appartement op de begane grond met een weinig inspirerend uitzicht op een muur. Kamers zijn verzorgd maar wel echt basic. Skiraum is ok. De auto parkeer je in de parkeergarage aan de rand van het dorp, dit kostte ca 35 voor 4 dagen dus dat was ok. Ook bevindt zich een parkeergarage onder het dorp zelf. Dit is wel aanmerkelijk duurder bij een langer verblijf. Kamer werd tussentijds niet schoongemaakt en ook handdoeken niet ververst. Ook zelf je bed opdekken. Allemaal geen probleem maar je verwacht iets anders/meer. Ontbijt Kun je bijboeken bij het restaurant ernaast, 10 euro persoon. Dit is simpel maar prima. Saalbach verder top!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Martijn05-01-2018

Dutchweek @Saalbach

Het appartement was een geweldige uitvalsbasis om de Dutchweek in Saalbach mee te maken! Midden in het feestgedruis en dichtbij de pistes en skiliften! Wij waren hier met 8 man en sliepen op meerdere kamers. De kamers waren zeer netjes en werden meermaals schoongemaakt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

16 tips over Appartement Residence Saalbach

• Carla, 18-08-2013

Lekker zwemmen in het meer bij Zell am See. Ga naar de overkant van Zell am See, daar is een prachtig aangelegd park waar je goed je auto kwijt kunt, goede en schone kleedcabines/toiletten en waar je met de jokercard ook nog korting krijgt. Er is ook nog een zwembad bij van waaruit je zo over het meer kijkt, prachtig.

• vera, 25-08-2013

Vraag een hoger gelegen appartement, anders kijk je tegen de berg aan.

• J. Middel, 09-01-2013

Je mag verwachten van een 4 sterren appartementen compex dat de service er ook naar is. Weinig ervaren receptiepersoneel.
      Benodigd een electrische sinaasappelpers ipv handmatig.

22 vragen over Appartement Residence Saalbach

• Groeneweg, 03-03-2015

Skies huren en handdoeken

Waar in Salbach kun je het best skies huren goede kwaliteit voor leuke prijs?We zien verschillend ski verhuur maar moeilijk vanuit NL waar het goed is. En bij de prijs van het Residence zitten handdoeken hoeveel krijg je er per persoon?

• Carlijn , 29-01-2015

Zwembad in saalbach

Goedendag,

Weet iemand of er een openbaar binnen zwembad is in saalbach? Bedankt!

michel, 01-02-2015

Nee alleen een buitenbad.

• Chantal, 31-07-2014

wasmachine

weet iemand of er een wasmachine aanwezig is?

vera, 30-08-2014

Niet in app. 11