Appartement Residence Saalbach

Appartement Residence Saalbach
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

36 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Verzorgd maar niet heel spannend

Heerlijk skiën in Saalbach,
1-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Locatie is goed op korte afstand van de liften en gondels. 1 piste eindigt direct naast het hotel. Terras, restaurants, winkeltjes, apres ski bevindt zich eveneens in de directe omgeving dus dat is erg leuk. Hotel zelf is relatief simpel, zelfs relatief duur in termen van prijs kwaliteit. Wij hadden een appartement op de begane grond met een weinig inspirerend uitzicht op een muur. Kamers zijn verzorgd maar wel echt basic. Skiraum is ok. De auto parkeer je in de parkeergarage aan de rand van het dorp, dit kostte ca 35 voor 4 dagen dus dat was ok. Ook bevindt zich een parkeergarage onder het dorp zelf. Dit is wel aanmerkelijk duurder bij een langer verblijf. Kamer werd tussentijds niet schoongemaakt en ook handdoeken niet ververst. Ook zelf je bed opdekken. Allemaal geen probleem maar je verwacht iets anders/meer. Ontbijt Kun je bijboeken bij het restaurant ernaast, 10 euro persoon. Dit is simpel maar prima. Saalbach verder top!

Dutchweek @Saalbach

Martijn,
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement was een geweldige uitvalsbasis om de Dutchweek in Saalbach mee te maken! Midden in het feestgedruis en dichtbij de pistes en skiliften!

Wij waren hier met 8 man en sliepen op meerdere kamers. De kamers waren zeer netjes en werden meermaals schoongemaakt.

Top vakantie

Robert,
3-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi skigebied met gezellige apreski, je kan mooie tochten maken, en vrijwel alle woningen liggen dicht bij de pistes/liften. Ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan

Perfect appartement in een prachtig skigebied!

Tim van der Aa,
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig schoon en zeer ideaal gelegen appartementen complex in een prachtig gebied!

Direct aan de piste en midden in het centrum van Saalbach.

De kamers zijn ruim, schoon en van alle benodigdheden voorzien.

De eigenaresse is Nederlands en is erg vriendelijk!

Enige kleine minpunt is dat er geen parkeerplaats is vast bij de appartementen, de auto moet op ongeveer 0,5km op een bewaakte parkeerplaats gezet worden.

top vakantie gehad

oane,
26-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime en verzorgde appartementen in een net complex op een gunstige locatie nabij skiliften en het centrum. 's Personeel9,0Vakantie algemeen9,0

Leuk skigebied. Mooi en modern appartementencomplex. Ons appartement op de 1e verdieping, maar was ruim, met ook een grote badkamer met apart bad en douche. De ligging t.o.v. het gezellige centrum en de liften/pistes is ook perfect.

Top

Frederick,
6-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal gelegen in het centrum, vlakbij pistes en après maar toch rustig omdat het aan de rand van het dorp is gelegen. Alles is echt op wandelafstand. De mensen van het hotel zijn gemakkelijk aanspreekbaar en geven goeie tips. Dagelijks zijn ze in de weer met poetsen, sneeuwvrij en ijsvrij maken van het pad naar het skidepot aan het hotel. Echt een leuke plaats om te verblijven. Over de kinderanimatie kan ik niet oordelen want wij waren er met vrienden. Broodjes voor het ontbijt kunnen besteld worden in het hotel.

Super locatie+appartement

Tjakka,
26-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met 8 vrienden in maart geweest en hebben 1 appartement geboekt. Het appartement is helemaal compleet, erg ruim en schoon.

2 balkons, 3x wc en 2 badkamers en ook nog 3 LCD schermen > een hoop luxe voor wintersport.

Het appartement ligt op een gunstige locatie, je kan zo naar beneden boarden, je spullen in de verwarmde lockers zetten (ideaal voor het drogen van je schoenen/handschoenen) en bij binnenkomst wordt je altijd vriendelijk begroet door de receptioniste. Je loopt door naar de 2 sauna's en je bent weer top fit!

Hiernaast is er een broodjes service, iedere ochtend stonden 2 zakken vol met lekkere broodjes voor onze deur klaar, super!

Totaal niks op aan te merken wat verbeterd zou kunnen worden. Personeel is vriendelijk, alles is netjes en schoon en grote kamers!

Ideale ligging

Marco,
3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en schoon appartement. Ideale ligging en klantvriendelijk

Mooi gelegen appartement

Marleen,
20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement, spijtig sauna enkel tussen 16 en 18 uur open is.

• Ligging t.o.v. pistes10

Fantastische week gehad, op een prachtige plek in een super net appartement. Receptiepersoneel was erg vriendelijk, altijd een begroeting of een praatje. Niks op aan te merken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.