Appartement Residence Saalbach

Appartement Residence Saalbach
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

38 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Prima bevallen, volgend jaar weer!

Fam. Dettingmeijer,
21-8-2017

Een mooi, groot, modern en schoon appartement op een ideale plek in het centrum van Saalbach. Bij aankomst een introductie en de nodige papieren. Daarna de auto parkeren in de kelder, ideaal!

Tijdens ons verblijf zijn we ook goed geholpen en voorzien van info door Marlieke (receptie)

Erg genoten van ons verblijf.

Carmelina Di Rosa
4-9-2016

De appartementen zijn zeer netjes, schoon, mooi, compleet ingericht en goed onderhouden. Kortom: alles wat je als bezoeker wenst. We zijn ook zeer tevreden over de gastvrouw! Een vriendelijke dame die de tijd neemt om vragen te beantwoorden of gewoon een gezellig praatje te maken met ons en de kinderen. Wij hebben twee keer Residence Saalbach bezocht (in 2015 voor het eerst) en beide keren vonden wij de flexibiliteit erg prettig: we mochten van appartement wisselen (vanwege het mooiere uitzicht) en we mochten op de dag van vertrek langer gebruikmaken van ons appartement en de parkeerplaats onder het gebouw.

De accomedatie was gewoon perfect

Leon Sijbers
31-8-2016

Het hotel heeft geen zwembad maar in de zomer krijg je een zogenaamde joker card en daarmee kun je onbeperkt gratis gebruik maken van het prachtige verzorgde zwembad met glijbanen het ligt op 5 minuten lopen afstand.

familie uit midden nederland
30-8-2016

Helemaal top !

Top ligging midden in het dorp. Alles op loopafstand.

Top dame bij de receptie (Marlieke)

Zeer ruim appartement

Schoon

Fantastisch , voor herhaling vatbaar

marco woertman
27-8-2016

Mooie appartementen, modern , schoon en zeer compleet. Vriendelijke receptioniste en centraal gelegen in het hartje van Saalbach. Alle faciliteiten zowel zomers als swinters op loopafstand

Volgend jaar weer

Claudia van Tol
14-8-2016

Ik vond het appartement wat donker, dus altijd verlichting aan, vond het jammer dat we in dit appartement geen nederlandse televisiezenders hadden (luxeprobleem)

Pistes all around.

Ramona Roelfsema
14-8-2016

We zijn er al 2 keer geweest en gaan volgend jaar weer heen. Een fantastische plek met pistes overal. Je komt binnen en je loopt naar 1 van je balkons en tadaaa pistes. Turm 6-er pal naast je, mooie kijk op de Schattberg, aan de zijkant pistes en je kan het hotel/appartement in skiën.

Verwarmde kastjes waar je ski's en skischoenen in kunnen, vloerverwarming, een mooie keuken met alles erop en eraan, badkamer met bad en douche, mooie slaapkamers en ontzettend leuk en vriendelijk personeel.

Het enige nadeel vind ik dat er in de badlkamer geen gordijn zit. Als je in bad ligt kunnen de skiërs je als het ware in je Adam/Eva kostuum bewonderen. Daarnaast zit je aan het begin van het dorp waardoor je als een ervaren skiër best wel een stuk moet lopen om naar de Schattberg gaan. Voor mij als een minder ervaren skiër is Turm 6er en Kohlmaisgipfelbahn meer dan genoeg.

Fantastisch verblijf!

Queenie & co
27-7-2016

De residentie is zeer goed gelegen zowel qua eetgelegenheden, boodschappen als kabelliften en wandelroutes. Een heel erg mooie locatie in Oostenrijk!

Het onthaal verloopt heel erg vriendelijk en correct, er wordt tijd genomen om voldoende uitleg te verschaffen voor een geslaagd verblijf.

De FamFun is een leuke troef voor zowel gezinnen met als zonder kinderen, de Jokerkaart die inbegrepen is bij de boeking is zeker nodig bij een verblijf in de bergen. Men heeft zo ook toegang tot een fijn openluchtzwembad op wandelafstand, tot het minigolfterrein en tot de kabelliften.

Het logement dat men kan gratis kan bijboeken in Sonnhof is ook een dikke aanrader.

Een meer dan geslaagde vakantie voor ons!

Prachtige appartementen met idem uitzicht

Helen1980
4-7-2016

Prachtige moderne appartementen welke compleet zijn ingericht, fijne ruime balkons, wel is het buiten meubilair minimaal en niet zo confortabel , minpuntje voor de zomer gasten.

Het ligt wat rustiger dan het broertje kristal wat met kinderen juist prettig is.

De jokerkaart die erbij komt maakt het nog eens extra voordelig en aantrekkelijk.

De prijs in de winter is aanzienlijk maar in de zomer juist erg aantrekkelijk.

Het gebied zowel zomer als winter een aanrader en wij gaan in aug dan ook al voor de 4e keer!

superrrrrr!

Monique
4-7-2016

alles top aardige en behulpzame mensen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.