Appartement Residence Saalbach

Top plek

Fam.sevenhuijsen,
8-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vlakbij 2 liften je kunt skieen to de deur lift in het gebouw en zeer vriendelijk personeel

(Residence) Saalbach in de zomer is heerlijk!

Stadion Amsterdam CV,
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Residence Saalbach is fantastisch en voor ons echt thuis komen! Hoewel Saalbach/Hinterglemm begin juni nog uitgestorven was, en er praktisch geen restaurant is geopend, hadden wij een heerlijke week met stralend weer. We hebben alle vier kabelbanen genomen, alle dagen heerlijk gewandeld, de jongens (11 en 18) hebben alle dagen gezwommen in het geweldige zwembad en we hebben getennist en gemidgetgolfd. En natuurlijk gebruik gemaakt van de wandelbus. Lang leve de jokerkaarten!! De Residence zelf is een heerlijke accommodatie, ruim, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel, super gezellig gelegen aan het einde van de hoofdstraat en dichtbij alles, speciaal voor ons werd op de enige regendag de heerlijke sauna aangezet. Dat heet SERVICE. We waren nu voor de vijfde keer op deze locatie maar gaan zeker weer terug.

Heerlijke week gehad.

Regine,
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het complex is ideaal. Piste naast de deur en alles is verder beloopbaar. Parkeren in parkeergarage buiten het dorp. Appartement was prima, wel basic voor de prijs die je betaalt. Jammer dat je zelf de bedden op moet maken na een lange reis. Ook vonden we de keukenuitrusting wat karig (fijn zou zijn: grote bekers voor thee en koffie, broodrooster, vergiet ).

Receptie is vriendelijk en elke ochtend heerlijke verse broodjes voor de deur.

Fijne bedden en wat een heerlijke douche! Skikelder was eind van de middag wat krap en hectisch, maar voldeed prima.

Tip; boek groepslessen van tevoren, want er was geen plek meer, alleen nog maar privéles mogelijk.

Fantastisch, kan niet wachten tot de volgende keer

Familie van Klink,
27-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schoon en ruim appartement, broodjes service elke ochtend en het personeel alle dagen en de gehele dag ontzettend attent en behulpzaam.

Netjes

An,
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement heel compleet. Goede pannen en servies. Oven. Broodjes service. Kortom goed. Fijn was de jokercard kon zo de skilift in. Wij hadden 6 dagen geboekt en ontzettend goed weer gehad. Je merkt wel dat het dorp meer gericht is op de wintersport. Auto moest in parkeergarage begin dorp op 11 of 12 hoog. Dus genoeg beweging.

modern,luxe appartement

Marianne,
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement,wij hadden nr 16 op twee hoog.We waren met 3 volwassenen en twee kinderen van 15 en 11.Makkelijk bereikbaar met de lift.Twee ruime slaapkamers met goede stevige bedden,twee badkamers,een goede slaapbank.Keuken met koelkast,vriezer,oven,magnetron etc. Het enige minpuntje was dat de auto beneden de berg (begin van het dorp best een stuk lopen omhoog ) geparkeerd moet worden, pluspunt dat dat wel gratis is.Alleen vanaf 4 kamer appt mocht je auto onder het appartementcomplex parkeren.Nederlandse eigenaren waren echt top! Minpunt het restaurant onder het complex (vida) was dicht. Dat maakte het wel een stukje minder gezellig om even een drankje of hapje te doen bij het appartement.Ook is er helaas weinig voor kinderen te doen buiten de tafeltennistafel.Maar al met al kan ik iedereen dit appartement aanbevelen.Een mooie omgeving,een goede uitvalbasis naar mooie plekjes in Oostenrijk.En met de Jokercard kan je mooi de omgeving gratis of met korting verkennen.

Geweldig appartementencomplex met top ligging

Jacqueline,
14-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig appartementencomplex, super gelegen en in combinatie met de Jokercard genoeg te doen vanuit daar. Auto praktisch niet nodig, al is de omgeving ook erg mooi. Zeker een aanrader en een plek om naar terug te gaan.

Alles netjes schoon en prettige ontvangst en organisatie. Aanrader!

In 1 woord fantastisch

Hoorn,
20-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg leuk en luxe appartement. En de dames achter de bali heel melevend, en behulpzaam.zeer zeker een aanrader. Vooral de broodjes die bij de deur worden afgeleverd. Veel gezien en gedaan in en om saalbach.

Marlieke je bent een topper die je werk met veel plezier uitvoerd.

Het downhillen is zeker een aanrader👍👍👍

Geweldige ligging!

B. De Vries,
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn dat er een wasmachine en droger in het appartement aanwezig was.

Volgend jaar weer!

JR Mellema
26-8-2016

Joker kaart is prachtige aanvulling: gratis liften, zwembad e.d.

FamFun programma is dit jaar nieuw (en nu nog gratis). Mountain biken, overnachting + ontbijt(!) in Alpenoase Sonhof was schitterend. Diverse andere activiteiten en chillmomenten. Leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.