Appartement Residence Saalbach

Appartement Residence Saalbach
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

33 reviews over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Fantastisch: wij komen nog terug!

Corné van Klink,
16-8-2017

Een prachtig appartementencomplex op een schitterende locatie. Mooi ruim appartement met schone en ruime badkamer.

Ook is er heel vriendelijk en behulpzaam personeel beschikbaar voor vragen bij de receptie.

De broodjesservice is ook ideaal en de keuken is goed uitgerust!

Prachtig appartement!! Schoon! Mooi!

Lenie,
28-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goede uitvalsbasis om uitstapjes te ondernemen!! Gebruik van de liften in de zomer met de jokercard is top. Het appartement is zeer goed onderhouden en schoon. Broodjes elke dag voor de deur en personeel wat mee denkt en zeer vriendelijk is.kortom een aanrader. Wij komen zeker nog terug op dit heerlijke plekje.

Mooi complex, alles bij de hand!

Birdie,
9-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime en complete accomodatie, hartelijke medewerkster, joker karte is een echte bonus.

Wie voor rust gaat, moet verder zoeken want er zijn veel bijgeluiden vanwege de centrale ligging in het dorp.

mooi appartement met prima faciliteiten

fam Ribbink,
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Even ruim appartement met alle faciliteiten die je maar wensen kunt incl de jokerkaart een perfecte bestemming voor een heerlijke zwem- fiets- wandel- klim- relax- ontspan- rustgevende vakantie in een prachtig berglandschap.

Hier komen we zeker terug

Marian van Klink
30-8-2016

Mooie schone en ruime kamer, mooie locatie, goeie sfeer en uitstekend personeel

een super appartement wij komen er al 4 jaar

Gerry
30-8-2016

de ligging en het appartement zijn super.

Prachtige appartement. gastvrij verblijf

Jouke Dijkstra
30-8-2016

De service is ontzettend goed en de beheerder is gastvrij en erg vriendelijk.

Het was geweldig

j kuipers
14-8-2016

Het was jammer dat je steeds naar beneden moest lopen het dorp in verder was het gewldig!!

In een woord fantastisch

C. G. J. van Klink
14-8-2016

Mooi schoon en ruim appartement en goede service. Broodjes service voor het ontbijt erg prettig en gemakkelijk. Ruime openingstijden receptie waar je met je eventuele vragen terecht kunt

Het was een fantastische vakantie.

Wiep en Korrie van der Laan.
29-7-2016

In één woord geweldig. De beheerders heel vriendelijk behulpzaam, wij hebben een hele fijne tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.SUPER.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.