Appartement Residence Saalbach

Weer vandaag5°-3°
Appartement Residence Saalbach
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Saalbach voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residence Saalbach in het Nederlands

Zeker een aanrader

Lex
15-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben in Saalbach een geweldige tijd gehad.

Residence Saalbach ligt midden in Saalbach, Zowel de pistes als de cafe's zijn letterlijk op loopafstand.

Zeer vriendelijk personeel!

we komen zeker nog eens terug.

Gereisd zakelijk in januari 2014

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Saalbach in Saalbach / Hinterglemm / Leogang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Saalbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.