Appartement Residence Saalbach

9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

16 tips over Appartement Residence Saalbach

ellenEmst, 23-6-2015

Ga met de jokercard erop uit. 4 gratis kabelbanen, zwembad Kaptn Hook in Saalbach is gratis. Op de website van Saalbach staat hierover alles duidelijk uitgelegd.

In Saalbach kun je uitstekend eten bij Mango's en EvaAlm.

Dinie, 15-9-2014

is een aanrader

de liften zijn leuk en gratis met de jokerkaart die je bij aankomst krijgt

vera, 30-8-2014
Vraag een appartement zo hoog mogelijk ivm het uitzicht.

vera, 25-8-2013
Vraag een hoger gelegen appartement, anders kijk je tegen de berg aan.
John, 25-8-2013

- Diverse bakkers en supermarkten op loopafstand, zonder marge op de broodjes (+ koffiepads verkrijgbaar in supermarkten)

- Montellino wandeling (voor kinderen) bij Kohlmaislift

- Jokerkaart is onmisbaar, alleen al voor de liften in het hele dal

- Zwembad in Saalbach is heel erg leuk/mooi

- Talschluss erg leuk, veel activiteiten (voor jong en oud)

Carla, 18-8-2013
Lekker zwemmen in het meer bij Zell am See. Ga naar de overkant van Zell am See, daar is een prachtig aangelegd park waar je goed je auto kwijt kunt, goede en schone kleedcabines/toiletten en waar je met de jokercard ook nog korting krijgt. Er is ook nog een zwembad bij van waaruit je zo over het meer kijkt, prachtig.

seansaturday, 24-3-2013

Reserveer parkeerplekken via Sunweb!

Vraag om de broodjesservice!

Ga rodelen in Leogang op dinsdag en vrijdag! Als je al een skipas hebt is het de hele avond maar €7,- pp onbeperkt rodelen. Er is daar ook een cafe waar je je slee aan het slot kan zetten om even te pauzeren!

Ga gegrild eten bij de Backstatt Stall! Goed veel eten voor prima middenprijs! (Spareribs en schnitzel zijn aan te raden)

Bakker in de schischulstrasse is al om 6u open, ook op zondag (zondags is wel op=op)

ramonabarona, 18-3-2013

Je moet per persoon €70,- borg betalen of creditcard. Is verplicht. Maar na vertrek krijg je het hele bedrag terug.

Onder het hotel zit een restaurant. Ook Nederlandstalig. Heerlijk eten en ontzettende lekkere schnitzels. Maar restaurant Mango's (wederom gerund door Nederlanders) heeft ontieglijk lekkere spareribs.

michel, 17-3-2013
Een tip van een de jongens achter de receptie (sorry ben je naam even kwijt) wil je eens lekker eten ga dan naar Mango's de zuster restaurant van Vida's die in het Appartementencomplex zit. Ga hier spareribs eten, die zijn heerlijk.
manoukgoettsch, 11-2-2013
De broodjesservice bij het restaurant aan de accomodatie, Vida, is handig en lekker. Tevens kan je in Vida heerlijk kaas en/of vlees fonduen wat een aanrader is. Dit kan zelfs als lunch.